Законів стають «третьою силою»



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.





























ЧЕТВЕРТЕ ПРАВИЛО розв'язання конфліктів по вертикалі: необхідність використання аргументації, заснованої на нормативних актах. В цьому випадку самі положення законів стають «третьою силою» в конфлікті, сприяючи його конструктивному вирішенню.

  • ЧЕТВЕРТЕ ПРАВИЛО розв'язання конфліктів по вертикалі: необхідність використання аргументації, заснованої на нормативних актах. В цьому випадку самі положення законів стають «третьою силою» в конфлікті, сприяючи його конструктивному вирішенню.



П'ЯТЕ ПРАВИЛО безконфліктної комунікації означає дотримання балансу ролей у стосунках.

  • П'ЯТЕ ПРАВИЛО безконфліктної комунікації означає дотримання балансу ролей у стосунках.

  • Оцінка позиції, яку людина займає в комунікації, відбувається підсвідомо і «прочитується» з тону промови, характеру висловлювань, поведінки взаємодіючих людей. Як правило, старший це той, хто дає поради, використовує наказовий тон у розмові, вчить, критикує, виявляє поблажливість, сарказм або надмірну іронію.



Частою причиною конфліктів є невідповідність формального і неформального статусу його учасників - незбалансована рольова поведінка.

  • Частою причиною конфліктів є невідповідність формального і неформального статусу його учасників - незбалансована рольова поведінка.

  • Теоретичною основою аналізу даної причини конфліктів виступає теорія транзактного аналізу американського психолога Е. Берна.



Паралельні транзакції сприяють спілкуванню



Перехресні транзакції ускладнюють спілкування

  • Перехресні транзакції ускладнюють спілкування

  • Якщо співрозмовник відповідає не з того его-стану, якому було надіслано повідомлення, то такі транзакції називаються перехресними.

  • При перехресних транзакціях відбувається розрив комунікації, тому що один зі співрозмовників відчуває негативні емоції до іншого. Щоб відновити контакт, одному або обом учасникам потрібно змінити свої его-стани.

  • Проте перехресні транзакції іноді необхідні.



Окрім відкритих існують ще й приховані транзакції

  • Окрім відкритих існують ще й приховані транзакції

  • Приклади:





Переривання партнера.

  • Переривання партнера.

  • Приниження партнера, негативна оцінка його особистості.

  • Підкреслення різниці між собою і партнером.

  • Применшення внеску партнера в спільну справу і перебільшення свого.

  • Різке прискорення темпу бесіди.

  • Уникнення просторової близькості і контакту очей з партнером.

  • Звинувачення, погрози, покарання.

  • Приниження проблеми.



Узагальнення, при якому поведінка опонента називається «типовою».

  • Узагальнення, при якому поведінка опонента називається «типовою».

  • Посилання на минулі події або на те, що не має відношення до справи.

  • Образа, передчасне припинення спору.

  • Занадто часте повторення своїх доводів.

  • Мала увага до доводів опонента.

  • Використання аргументів, що не відносяться до предмету спору.

  • Використання аргументів, націлених на самолюбство або недоліки опонента.



Негативна оцінка. Висловлювання, що принижують особистість партнера.

  • Негативна оцінка. Висловлювання, що принижують особистість партнера.

  • Ігнорування. Співрозмовник не бере до уваги того, що говорить партнер, нехтує його висловлюваннями.

  • Егоцентризм. Співрозмовник намагається знайти у партнера розуміння лише тих проблем, які хвилюють його самого.



Конфліктологічна компетентність державних службовців, яку повною мірою можна вважати елементом їх професійної компетентності, вимагає постійного розвитку і вдосконалення.

  • Конфліктологічна компетентність державних службовців, яку повною мірою можна вважати елементом їх професійної компетентності, вимагає постійного розвитку і вдосконалення.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка