Законів України «Про освіту», «Про засади державної мовної політики»



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Або ми керуємо змінами, або зміни керують нами.

  • Або ми керуємо змінами, або зміни керують нами.



Конституції України,

  • Конституції України,

  • Законів України «Про освіту», «Про засади державної мовної політики»,

  • Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки,

  • Декларації прав національностей від листопада 1991 р. №1771-XII,

  • Державної національної програми «Освіта» (Україна XXI століття), Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті,

  • Концепції загальної середньої освіти,

  • Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання.















У 2013-2014 н.р. варіативна складова предмета забезпечується програмами, надрукованими у науково-методичному фаховому журналі «Іноземні мови в навчальних закладах», а саме: №6, 2009 р., №1, 5, 6, 2010р., №4, 2011 р.

  • У 2013-2014 н.р. варіативна складова предмета забезпечується програмами, надрукованими у науково-методичному фаховому журналі «Іноземні мови в навчальних закладах», а саме: №6, 2009 р., №1, 5, 6, 2010р., №4, 2011 р.



Запровадження нових Державних стандартів загальної середньої освіти.

  • Запровадження нових Державних стандартів загальної середньої освіти.

  • Організація навчально-виховного процесу за новими навчальними програмами.

  • Нові Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.



Рекомендації, що містяться у листі Міністерства від 01.06.2012 року №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» (Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №17-22, 2012 р.)

  • Рекомендації, що містяться у листі Міністерства від 01.06.2012 року №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» (Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №17-22, 2012 р.)





Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року

  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року

  • №1222 “Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти”





При оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів застосовується принцип «дитиноцентризму».

  • При оцінювання навчальних досягнень учнів 5-х класів застосовується принцип «дитиноцентризму».

  • Припинити ганебну практику застосування поточних балів оцінювання навчальних досягнень учнів з метою карання учнів!





Лист Міністерства освіти і науки України від 23.08.2013 № 1/9-573 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України, для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році» (усього 5 додатків із переліками).

  • Лист Міністерства освіти і науки України від 23.08.2013 № 1/9-573 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України, для використання в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році» (усього 5 додатків із переліками).



1. Англійська мова

  • 1. Англійська мова

  • Англійська мова 5(1) клас авт. Пахомова Т.Г., (вид. “Методика”, 2013р.).

  • 2. Німецька мова

  • Німецька мова 5(1) авт. Сотникова С.І., Білоусова Т.Ф., (вид. “Ранок”, 2013р.).

  • Німецька мова 5(1) авт.Сидоренко М.М., Палій О.А., (вид. “Ранок”, 2013р.).

  • 3. Французька мова

  • Французька мова 5(1) авт. Клименко Ю.М., (вид. “Методика”, 2013р.).



Навчити мови –

  • Навчити мови –

  • неможливо,

  • її можна лише навчитися!



1. Участь у спеціальних тренінгах з проблем наступності навчання;

  • 1. Участь у спеціальних тренінгах з проблем наступності навчання;

  • 2. Проведення відкритих уроків, на яких відслідковувати динаміку форм і методів навчання учнів упродовж 4-5 класів;

  • 3.Реалізація різнорівневого співробітництва дітей 4-5 класів за активної участі вчителів початкової школи;



4. Відвідувати уроки, виховні заходи учнів-четверокласників.

  • 4. Відвідувати уроки, виховні заходи учнів-четверокласників.

  • 5. Звертати увагу на особливості спілкування дітей, атмосферу уроку, рівень підготовленості та самостійності учнів.

  • 6.Познайомитися з навчальними програмами для початкової школи, методикою роботи з дітьми конкретного вчителя початкової школи, від якого клас переходить в основну школу.

  • 7. Проводити фізкультхвилинки.



8. Не перевантажувати учнів зайвими за обсягом домашніми завданнями;

  • 8. Не перевантажувати учнів зайвими за обсягом домашніми завданнями;

  • 9. Слідкувати за темпом уроку;

  • 10. Створювати ситуації, які б дозволяли учневі проявляти ініціативу, мати право на помилку, на власну думку.

  • 11. Використовувати систему заохочень (грамоти, подяки батькам (письмові, усні), позитивні записи в щоденнику тощо).



Заборонено застосовувати на місцевому рівні не передбачені чинною Типовою інструкцією з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 № 1239, методи та форми оформлення вчителями календарних планів на поточний навчальний рік.

  • Заборонено застосовувати на місцевому рівні не передбачені чинною Типовою інструкцією з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 № 1239, методи та форми оформлення вчителями календарних планів на поточний навчальний рік.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка