Законодавчі : передбачають колегіальні рішення, що приймаються



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.









Законодавчі: передбачають колегіальні рішення, що приймаються відкритим голосуванням і обов’язкові до виконання кожним працівником;

  • Законодавчі: передбачають колегіальні рішення, що приймаються відкритим голосуванням і обов’язкові до виконання кожним працівником;

  • Узагальнено-діагностичні: проведення дослідно-експерементаної роботи, соціальних,психологічних і методичних обстежень;

  • Планово-прогностичні: обговорення місії школи, перспектив розвитку, планування діяльності колективу, вибір навчальних планів і програм;



Експертно-контрольні: звіти, висновки, про діяльність педагогічних працівників, про виконання педпрацівниками та учнями статуту школи, єдиних вимог до учнів, про роботу з батьками;

  • Експертно-контрольні: звіти, висновки, про діяльність педагогічних працівників, про виконання педпрацівниками та учнями статуту школи, єдиних вимог до учнів, про роботу з батьками;

  • Корекційні: внесення змін та доповнень у плани роботи ЗНЗ у зв’язку зі зміною державної політики, соціальної обстановки, соціального замовлення.



Інформаційний напрям: повідомлення про стан навчально-виховного процесу та шляхи вдосконалення, про інноваційні процеси;

  • Інформаційний напрям: повідомлення про стан навчально-виховного процесу та шляхи вдосконалення, про інноваційні процеси;

  • Узагальнено-аналітичний напрям: аналіз стану навчально-виховного процесу,рівня викладання, якості знань та вихованості учнів;

  • Розвивальний напрям: розвиток педагогічної майстерності,оволодіння інтерактивними формами, методами і прийомами навчання, використання досвіду педагогів-новаторів.



Колективно-формувальна: передбачає обговорення питань, прийняття та виконання рішень усіма членами педагогічного колективу, виховання внутрішньої дисципліни педагогів, організованості, відповідальності;

  • Колективно-формувальна: передбачає обговорення питань, прийняття та виконання рішень усіма членами педагогічного колективу, виховання внутрішньої дисципліни педагогів, організованості, відповідальності;

  • Мотиваційно-цільова: вироблення системи загальних поглядів на розвиток навчання і виховання, вироблення єдиних вимог щодо дій колег;

  • Організаційно-виховна.



Комунікації: зв’язок педколективу з батьками, учнями, педколективами інших шкіл;

  • Комунікації: зв’язок педколективу з батьками, учнями, педколективами інших шкіл;

  • Координації та інтеграції зусиль усіх учасників педагогічної взаємодії: школи, сім’ї, громадських організацій, спонсорів;

  • Захисті дитячих і вчительських колективів, дотриманні правових норм щодо учасників педагогічних взаємин(здорових умов праці та навчання, харчування, соцзабезпечення, прийому і звільнення).



1.Актуальність.

  • 1.Актуальність.

  • 2.Науковість.

  • 3.Перспективність.

  • 4.Концептуальність.

  • 5.Системність.



Тактична.

  • Тактична.

  • Стратегічна.

  • Стартова

  • Поточна.

  • Підсумкова.



-визначає і вирішує поточні завдання школи, аналізує її діяльність, розглядає актуальні питання шкільного життя, аналізує якість знань, стан викладання окремих предметів, моральне виховання,рівень культури, знайомить із досягненнями психолого-педагогічної науки.

  • -визначає і вирішує поточні завдання школи, аналізує її діяльність, розглядає актуальні питання шкільного життя, аналізує якість знань, стан викладання окремих предметів, моральне виховання,рівень культури, знайомить із досягненнями психолого-педагогічної науки.



Проводить для вироблення лінії поводження колективу, системи загальних поглядів на діяльність школи. Результат роботи-перспективна програма дій, що розрахована на кілька років.

  • Проводить для вироблення лінії поводження колективу, системи загальних поглядів на діяльність школи. Результат роботи-перспективна програма дій, що розрахована на кілька років.



Покликана самостійно виробити власні позиції колективу, орієнтири й напрямки, визначити призначення школи, дати старт серії навчально-виховних заходів, виконанню програми розвитку.

  • Покликана самостійно виробити власні позиції колективу, орієнтири й напрямки, визначити призначення школи, дати старт серії навчально-виховних заходів, виконанню програми розвитку.



Педрада дає аналіз стану виховного процесу, рівня викладання на якому-небудь відрізку навчального року.

  • Педрада дає аналіз стану виховного процесу, рівня викладання на якому-небудь відрізку навчального року.



Ставить мету виявити й позначити поточні й перспективні проблеми;

  • Ставить мету виявити й позначити поточні й перспективні проблеми;

  • Вчасно виявити й ретельно проаналізувати проблеми, щоб просунутися вперед і доcягти успіху.



1.Планування тематики засідань педагогічної ради на рік.

  • 1.Планування тематики засідань педагогічної ради на рік.

  • 2.Видача наказу про підготовку до педагогічної ради, яким затверджується склад творчої групи, конкретизуються завдання, строки їх проведення, відповідальні.

  • 3. Засідання творчої групи з питання підготовки до педради.



4. Формування груп з підготовки окремих питань роботи педагогічної ради.

  • 4. Формування груп з підготовки окремих питань роботи педагогічної ради.

  • 5.Складання плану підготовки і проведення педагогічної ради.

  • 6.Складання списку рекомендованої літератури.

  • 7.Визначення об’єктів вивчення.

  • 8.Оформлення стенду “ Готуємося до педагогічної ради ”



9.Збір, обробка,аналіз та узагальнення необхідної інформації про об’єкти вивчення.

  • 9.Збір, обробка,аналіз та узагальнення необхідної інформації про об’єкти вивчення.

  • 10.Визначення питань, винесених на педраду.

  • 11.Робота з учителями та запрошеними, що мають виступити на педагогічній раді.

  • 12.Підготовка методичної виставки ілюстративного матеріалу.

  • 13.Розробка проекту рішення.



Демократизувати систему управління школою.

  • Демократизувати систему управління школою.

  • Удосконалювати й аналізувати результати діяльності педагогічного колективу за певними напрямами.

  • Виокремлювати невирішені проблеми та затверджувати програму дій для їхньої реалізації.

  • Брати участь у розробках загального підходу до створення й реалізації програми розвитку школи, взаємодії всіх структур школи.



Головне в роботі педагогічної ради – надання методичної допомоги вчителям, вихователям, класним керівникам.

  • Головне в роботі педагогічної ради – надання методичної допомоги вчителям, вихователям, класним керівникам.

  • Керує діяльністю педагогічної ради – директор школи, але велику організаційну роботу з підготовки до контролю за виконанням рішень веде заступник директора з навчально-виховної роботи.



1. Організаційно-педагогічний: затвердження плану роботи школи; розгляд підсумків роботи школи за певний період; випуск і переведення учнів; аналіз педагогічного процесу в школі.

  • 1. Організаційно-педагогічний: затвердження плану роботи школи; розгляд підсумків роботи школи за певний період; випуск і переведення учнів; аналіз педагогічного процесу в школі.

  • 2. Науково-педагогічний:науково-педагогічна проблема школи й шляхи її реалізації, обговорення підсумків наукових досліджень, апробацій передового досвіду.



- починати засідання у визначений час;

  • - починати засідання у визначений час;

  • - повідомити про кількість присутніх та відсутніх членів ради, причини відсутності;

  • - представити не членів педради, запрошених на засідання;

  • - затвердити порядок денний,оголосити регламент роботи відкритим голосуванням;

  • - надавати слово доповідачу, співдоповідачу, виступаючим;



- слідкувати за реакцією членів ради,їхньою увагою, дисципліною;

  • - слідкувати за реакцією членів ради,їхньою увагою, дисципліною;

  • - під час засідання вставити ділову репліку, направити на обговорення теми педради, якщо хтось відійшов від неї у своєму виступі;

  • - не допускати неконкретних зауважень, не обривати критичні виступи, сприяти плюралізму думок членів ради;

  • - підвести підсумки після обговорення доповіді, накреслити конкретні шляхи поліпшення справ в школі;



- зачитати проект рішення педради і після внесення доповнень, уточнень,затвердити його відкритим голосуванням;

  • - зачитати проект рішення педради і після внесення доповнень, уточнень,затвердити його відкритим голосуванням;

  • - надати можливість членам педагогічної ради школи зробити зауваження,оголошення, дати довідки.



Порядок денний – це письмовий документ, який заздалегідь роздають учасникам педради. Він містить тему, мету педради, пункти, які розглядатимуть, відведений на них час, дату та місце педради, прізвища доповідачів.

  • Порядок денний – це письмовий документ, який заздалегідь роздають учасникам педради. Він містить тему, мету педради, пункти, які розглядатимуть, відведений на них час, дату та місце педради, прізвища доповідачів.

  • Порядок денний є надійним орієнтиром, його необхідно чітко дотримувати і виконувати.



Мета: визначити основні показники креативності особистості; зробити діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань щодо виховання креативної особистості; ознайомлення з інноваційними педагогічними технологіями розвитку творчого потенціалу учнів; розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесу.

  • Мета: визначити основні показники креативності особистості; зробити діагностування готовності педагогічного колективу до вирішення завдань щодо виховання креативної особистості; ознайомлення з інноваційними педагогічними технологіями розвитку творчого потенціалу учнів; розвиток загальної креативності учасників педагогічного процесу.





- розробити теоретичні засади функціонування креативної освіти;

  • - розробити теоретичні засади функціонування креативної освіти;

  • - здійснити відбір пакету методик діагностики творчого потенціалу учасників навчально-виховного процесу;

  • - створити банк інформації даних щодо обдарованих учнів школи;

  • - розробити рекомендації, спрямовані на самоосвіту , створити можливості для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників



Роздавальний матеріал щодо теми педради;

  • Роздавальний матеріал щодо теми педради;

  • методична виставка “ Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”.

  • Обладнання: мультимедійний проектор, презентації до виступів.

  • Форма проведення: круглий стіл з елементами тренінгу.





Психологи радять: оптимальна тривалість педради без перерви - не більше години . Якщо педагогічна рада триватиме більше, слід передбачити 10-хвилинну перерву.

  • Психологи радять: оптимальна тривалість педради без перерви - не більше години . Якщо педагогічна рада триватиме більше, слід передбачити 10-хвилинну перерву.

  • Педрада повинна відбуватися в атмосфері щирості й відвертості, взаємоповаги, принциповості: головна мета - шукати і знаходити позитивні рішення



Ефективну педагогічну раду нині неможливо організовувати без необхідних допоміжних засобів.

  • Ефективну педагогічну раду нині неможливо організовувати без необхідних допоміжних засобів.

  • Рекомендуємо якомога ширше використовувати наочну ілюстрацію свого виступу: у вигляді слайдів, мультимедійних презентацій. Будь-яку візуальну інформацію легше засвоїти, аніж словесну . Вона викликає більше зацікавлення, сприяє концентрації уваги учасників педради.



.

  • .







Рішення педагогічної ради з науково-педагогічних питань фіксують у протоколі засідань і доводять до відома всіх членів колективу.

  • Рішення педагогічної ради з науково-педагогічних питань фіксують у протоколі засідань і доводять до відома всіх членів колективу.

  • Ухвалене на педагогічній раді рішення містить пункт з моніторингу щодо виконання: рішення педагогічної ради і відмітка про виконання , форма звітності.

  • Результати контролю обговорюють у робочому порядку й заслуховують на наступних засіданнях.



1.Розробити методичні збірки з питань розвитку креативних здібностей учнів за напрямами.

  • 1.Розробити методичні збірки з питань розвитку креативних здібностей учнів за напрямами.

  • Строк виконання: січень 2015 р.Виконавці:керівники предметних методичних комісій.

  • 2. Провести практичний семінар на тему: ”Використання інноваційних технологій в навчально-виховному процесі”.

  • Строк виконання: березень 2015 . Виконавці: заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог.



3. Провести тематичні класні батьківські збори “Роль сім’ї в процесі формування креативних здібностей дітей”.

  • 3. Провести тематичні класні батьківські збори “Роль сім’ї в процесі формування креативних здібностей дітей”.

  • Строки виконання: березень 2015 р.

  • Виконавці: класні керівники.

  • 4.Провести фестиваль методичних ідей учителів, які атестуються з проблеми “Методи активізації творчої діяльності учнів”.

  • Строки виконання: квітень 2015 р.

  • Виконавці: вчителі , які атестуються, заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники предметних методичних комісій.



5.Провести діагностику творчого потенціалу особистості учнів школи. Створити банк даних обдарованих дітей.

  • 5.Провести діагностику творчого потенціалу особистості учнів школи. Створити банк даних обдарованих дітей.

  • Строки виконання: лютий 2015 р.

  • Виконавці: класні керівники , практичний психолог

  • 6.Рекомендувати вчителям використовувати під час навчального процесу різні творчі вправи, технології розвитку креативності мислення учнів, створення умов для творчої особистості. Виконавці: педагоги школи.



1.Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках.

  • 1.Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках.

  • 2.Комп’ютерне тестування-інноваційний метод контролю знань, навчальних досягнень учнів.

  • 3.Розвиток інтелектуальної складової особистості учня.

  • 4.Успіх як життєвий пріоритет особистості.



5. Розвиток педагогічної майстерності через розвиток спілкування.

  • 5. Розвиток педагогічної майстерності через розвиток спілкування.

  • 6.Пошуково-дослідницька робота як складова розвитку творчо обдарованої особистості.

  • 7.Організація самопідготовки в школі повного дня - різноманітність, доцільність та ефективність педагогічних технологій

  • 8.Психолого-педагогічний супровід формування в учнів мотивації до навчання.



9.Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності.

  • 9.Професійна компетентність педагога як одна з умов його успішної професійної діяльності.

  • 10.Інноваційні технології упровадження ефективного педагогічного досвіду.

  • 11. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання(засідання педагогічної ради у формі диспуту).



12.Створення позитивного іміджу навчального закладу – необхідна умова функціонування сучасної школи.

  • 12.Створення позитивного іміджу навчального закладу – необхідна умова функціонування сучасної школи.

  • 13.Про адаптацію учнів 5-го класу до навчання в основній школі.

  • 14.Робота педагогічного колективу з формування навичок усного і писемного мовлення як важливої основи розумового виховання та загальної культури особистості.



15.Підвищення ролі домашніх завдань в учнів інтересу до навчання.

  • 15.Підвищення ролі домашніх завдань в учнів інтересу до навчання.

  • 16. Реалізація психолого-педагогічних вимог до перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів.

  • 17.Упровадження нових технологій навчання.

  • 18. Про роботу методичних об’єднань і творчих груп з впровадження передового педагогічного досвіду.



19. Аналіз роботи школи за навчальний рік та завдання педколективу на новий навчальний рік.

  • 19. Аналіз роботи школи за навчальний рік та завдання педколективу на новий навчальний рік.

  • 20. Затвердження річного плану роботи школи.

  • 21. Про підготовку вчителів до нового навчального року.

  • 22. Система внутрішкільного контролю.

  • 23.Роль педколективу в розвитку учнівського самоврядування.

  • 24.Про роботу педколективу з виховання свідомої дисципліни в учнів.

  • 25. Підвищення рівня позакласної роботи як важливий засіб розвитку в учнів інтересу до знань.



Мета: з’ясувати основні позиції ставлення вчителів школи до визначення поняття обдарованість, творча особистість; з’ясувати наявні проблеми обдарованих дітей та шляхи психолого - педагогічної співпраці з даного питання.

  • Мета: з’ясувати основні позиції ставлення вчителів школи до визначення поняття обдарованість, творча особистість; з’ясувати наявні проблеми обдарованих дітей та шляхи психолого - педагогічної співпраці з даного питання.

  • Форма проведення: диспут.

  • Форма роботи :групова.



1. Класним керівникам 1-11-х класів підготувати анкети для інформаційного банку даних творчо обдарованих дітей

  • 1. Класним керівникам 1-11-х класів підготувати анкети для інформаційного банку даних творчо обдарованих дітей

  • 2. Розробити анкети для учнів та провести анкетування.

  • 3. Підготувати питання дискусійного характеру до засідання педради.

  • 4. Розробити рекомендації , поради для вчителів і батьків з питань заохочення та підтримки творчо обдарованих учнів.

  • 5. Підготувати проект рішення педагогічної ради.



1. Виступ заступника директора з навчально-виховної роботи (“Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання”).

  • 1. Виступ заступника директора з навчально-виховної роботи (“Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання”).

  • 2.Робота в творчих групах (учителі об’єднуються в три групи).

  • Дослідження:

  • І група вивчає інтелектуальну обдарованість дитини;

  • ІІ група досліджує феномен творчої особистості;

  • ІІІ група досліджує проблеми обдарованої дитини.



І група-творчо обдарованого учня;

  • І група-творчо обдарованого учня;

  • ІІ група –порад для вчителів і батьків з питань заохочення та підтримки здібних учнів;

  • ІІІ група- нестандартний вчитель: який він?

  • 3. Тест “Нестандартний учитель”.

  • 4.Дискусія:

  • 1.Що таке інтелектуальна обдарованість?

  • 2. За якими ознаками можна рано визначити творчу обдарованість?

  • 3.Розкрийте розвиток творчих здібностей в умовах загальноосвітньої школи.



4.Охарактеризуйте проблему “дорослого дитинства” та адаптації в суспільство.

  • 4.Охарактеризуйте проблему “дорослого дитинства” та адаптації в суспільство.

  • 5.Дайте характеристику методів і прийомів розвитку творчої обдарованості в нашій школі!

  • 6. Обгрунтуйте, яка повинна бути підтримка і збереження таланту, обдарованості.

  • 7.З’ясуйте наявні проблеми обдарованих дітей у нашій школі.



Дякую за увагу!!!

  • Дякую за увагу!!!






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка