Законодавчо визначена структура бюджету



Дата конвертації08.06.2016
Розмір444 b.





Законодавчо визначена структура бюджету

    • Законодавчо визначена структура бюджету
    • Стосунки між парламентом і виконавчою владою
    • Масштаб річного бюджету
    • Моніторинг дефіциту та державного боргу
    • Середньострокова бюджетна рамка
    • Бюджетний процес
    • Виконання бюджету
    • Облік і звітність


Законодавчо визначена структура бюджету

  • Законодавчо визначена структура бюджету

  • Бюджетний кодекс 2001-2003 років – це адекватна законодавча рамка для бюджетного менеджменту, незважаючи на певну потребу роз’яснень чи доповнень.

  • Стосунки між Парламентом і виконавчою владою

  • Ці стосунки належним чином регулюються законодавством, але бажаними є додаткові вдосконалення для забезпечення дисципліни бюджетного процесу (наприклад, зміст весняних керівних документів з бюджетної політики)

  • Масштаб річного бюджету

  • Значні та успішні зусилля для створення комплексного бюджету. Додаткові зусилля потрібні у сферах квазі-фіскальної діяльності та управління спеціальними фондами.





Виконання бюджету

    • Виконання бюджету
    • Керування грошовою масою знаходиться під контролем, але необхідні наступні вдосконалення:
    • - реєстрація фінансових зобов’язань;
    • скорочення кількості авансових виплат;
    • мінімізація витрат на менеджмент грошової маси;
    • розробка систем ДВФК.
    • Облік і звітність
    • - основні звіти готуються вчасно;
    • - необхідна краща координація з міжнародними стандартами бухгалтерського обліку в державному секторі (IPSAS);
    • - підтримка галузевих міністерств у розвитку їхніх систем управління


Україна вже досягла значних результатів у вдосконаленні системи управління видатками державного бюджету

  • Україна вже досягла значних результатів у вдосконаленні системи управління видатками державного бюджету

  • Створено дієве Державне казначейство

  • Платежі спрямовуються через Єдиний казначейський рахунок

  • Втілено нову законодавчу базу

  • Колишні позабюджетні фонди консолідовано до бюджету

  • Капітальні витрати враховуються у бюджеті належним чином

  • У Міністерстві фінансів здійснюється або запланована значна кількість проектів технічної допомоги; подальша допомога повинна більше зосереджуватися на зміцненні інституційної спроможності на рівні галузевих міністерств



Що необхідно зробити?

  • Що необхідно зробити?

  • Продовжувати поточну діяльність для підтримки казначейської реформи, враховуючи “Білу книгу з реформування державних фінансів” (рекомендація Світового банку), реорганізацією Мінфіну, розширенням групи зацікавлених організацій (галузевих міністерств) і продовженням поточного проекту ЄС/ТАCIS (методи обліку, менеджмент грошової маси)

  • Розвиток середньотермінової фінансової структури

  • Початок проекту “Модернізація державних фінансів”, відповідно до плану

  • Перегляд бюджетного процесу на етапі підготовки весняних керівних документів

  • Підтримка галузевих міністерств у програмному бюджетуванні (середньотерміновому)

  • Комплексний перегляд спеціальних фондів

  • Вдосконалення бюджетних документів для повної прозорості нефінансової діяльності

    • (зокрема…)



База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка