Залучати учнів до систематичної творчої, пошукової, експериментальної роботи



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Використання інноваційних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості.

  • Використання інноваційних технологій у процесі вивчення зарубіжної літератури сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості.

  • Завдання:

  • будувати уроки, спрямовані на підтримку і розвиток життєвих компетентностей учнів з метою подальшої адаптації у соціумі.



залучати учнів до систематичної творчої, пошукової, експериментальної роботи;

  • залучати учнів до систематичної творчої, пошукової, експериментальної роботи;

  • виховувати активну, компетентну,креативну особистість, яка вміє бачити, ставити і вирішувати нестандартні проблеми.

  • розвивати інтелектуальні та творчі особистісні якості учнів з урахуванням їх інтересів,мотивів, систем цінностей;



систематичне розв’язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;

  • систематичне розв’язання на уроці та в позаурочний час різноманітних творчих завдань;

  • урахування вікових особливостей учнів;

  • залучення до роботи на уроці всіх учнів;

  • відштовхування у постановці творчих проблем від тексту;

  • використання різних засобів, підходів до учня;

  • проблемний підхід до вивчення





Розминка

  • Розминка

  • Обгрунтування

  • Актуалізація

  • Осмислення змісту

  • Рефлексія(міркування)

  • Технологія розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури сприяє:

  • розвитку творчих здібностей учнів, умінь чітко й логічно вибудовувати усні й письмові висловлювання відповідно до мети й конкретної ситуації спілкування





розв’язання учнем або групою учнів будь-якої проблеми;

  • розв’язання учнем або групою учнів будь-якої проблеми;

  • використання творчих проектів;

  • інтегрування знань, умінь різних наук;

  • розвитку пізнавальних навичок учнів;

  • вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;

  • формування навичок креативного мислення.



кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, “карусель”, робота в малих групах, “ акваріум”);

  • кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, “карусель”, робота в малих групах, “ акваріум”);

  • колективно-групове навчання ( “мікрофон”, “незакінчені речення”,”мозковий штурм”, “Брауновський рух”,”ажурна пилка”, “дерево рішень” );

  • ситуативне моделювання (імітаційні ігри,спрощене судове слухання, розігрування ситуації за ролями);

  • Опрацювання дискусійних питань (метод ПРЕС, займи позицію,

  • Дискусії, дебати).



театралізовані, ділові, рольові , комп’ютерні,



впевненість і переконаність в діяльності

  • впевненість і переконаність в діяльності

  • потребу у продуктивній діяльності

  • пізнавальний інтерес

  • навички співпраці

  • світогляд



підвищити інтерес до уроків зарубіжної літератури;

  • підвищити інтерес до уроків зарубіжної літератури;

  • виховати повагу до літературних та культурних традицій народів світу;

  • навчати самостійно працювати з додатковою літературою;

  • висловлювати та відстоювати власну думку;

  • формувати естетичні смаки;











Інтеграція інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури допомагає:

  • Інтеграція інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури допомагає:

  • адаптувати учня до умов сучасного життя;

  • формувати здатність самостійно

  • оволодівати знаннями, творчо мислити;

  • застосовувати здобуту інформацію у

  • власному житті;

  • формувати ключові компетентності.







  • Утвердження комунікативних навичок у вивченні російської мови

  • Дидактичний матеріал для 6 - 7кл.



Проектна технологія як засіб досягнення заданого результату

  • Проектна технологія як засіб досягнення заданого результату



Посібник

          • Посібник



База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка