Залучити педагогічний колектив до широкого обговорення визначеної проблеми; залучити педагогічний колектив до широкого обговорення визначеної проблеми



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



залучити педагогічний колектив до широкого обговорення визначеної проблеми;

  • залучити педагогічний колектив до широкого обговорення визначеної проблеми;

  • виробити загальні підходи до організації навчально-виховного процесу в період адаптації; проаналізувати вікові особливості молодших школярів;

  • визначити ефективність способів їхньої діагностики, способи дезадаптації дітей у перехідний період;

  • визначити момент взаємодії та взаємоприйнятності індивідуальних стилів учителів початкової й середньої ланок навчання.



















Дезадаптація учнів – порушення процесу пристосування до нових умов навчання, що характеризується зниженням успішності в навчанні, неадекватною поведінкою учнів, зниженням самооцінки, підвищеним рівнем тривожності.

  • Дезадаптація учнів – порушення процесу пристосування до нових умов навчання, що характеризується зниженням успішності в навчанні, неадекватною поведінкою учнів, зниженням самооцінки, підвищеним рівнем тривожності.

  • Прояви дезадаптації:



успішне засвоєння навчального матеріалу;

  • успішне засвоєння навчального матеріалу;

  • готовність до виконання вимог учителів без попереднього заохочення;

  • адекватне сприймання оцінок учителя;

  • активність, уважність, стриманість на уроках;

  • позитивне оцінювання власних дій і результатів докладених зусиль;

  • спілкування з однокласниками та учнями старших класів;

  • вміння робити правильний вибір…



Робота з визначення адаптації п’ятикласника до нових умов навчання

  • Робота з визначення адаптації п’ятикласника до нових умов навчання

  • в школі ІІ ступеня дуже важлива, бо діти вступають у новий період життя, протягом якого йде становлення особистості.



забезпечення якості освіти як умови сталого розвитку шкільного співтовариства;

  • забезпечення якості освіти як умови сталого розвитку шкільного співтовариства;

  • посилити увагу до проблем адаптації школярів













Вчителям - предметникам,

  • Вчителям - предметникам,

  • які читають у 5-х класах:



Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:

  • Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:



Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:

  • Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:



Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:

  • Вчителям - предметникам, які читають у 5-х класах:



Вчителям початкових класів :

  • Вчителям початкових класів :



Класному керівнику:

  • Класному керівнику:



Практичному психологу та соціальному педагогу:

  • Практичному психологу та соціальному педагогу:



Потрібно знати дитину,

  • Потрібно знати дитину,

  • знати її силу і слабкості,

  • розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця…



Не забувай, що найважливіші зустрічі для кожної людини - це зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

  • Не забувай, що найважливіші зустрічі для кожної людини - це зустрічі з дітьми. Звертайте більше уваги на них - ми ніколи не можемо знати, кого ми зустрічаємо в дитині.

  • Не картай себе, якщо не можеш зробити чогось для своєї дитини. Картай — якщо можеш, але не робиш. Пам'ятай: для дитини зроблено не достатньо, якщо не зроблено всього.

  • Дитина - це не тиран, що заволодіває усім твоїм життям, і не тільки плід плоті і крові. Це та дорогоцінна чаша, яку життя дало тобі на збереження і на розвиток творчого вогню. Це розкріпачена любов матері і батька, в яких буде рости не «наша», «своя» дитина, а душа, дана на збереження.

  • Умій любити чужу дитину. Ніколи не роби їй того, чого не хотів би, щоб робили твоїй.

  • Люби свою дитину всякою - не дуже талановитою, невезучою, дорослою. Спілкуючись з нею, радій тому, що дитина - це свято, яке поки що з тобою.



Якщо дитину постійно критикувати - вона вчиться ненавидіти.

  • Якщо дитину постійно критикувати - вона вчиться ненавидіти.

  • Якщо дитина живе у ворожнечі - вона вчиться агресивності.

  • Якщо дитину висміють - вона стане замкнутою.

  • Якщо дитина зростає у докорах - формується почуття провини.

  • Якщо дитину підбадьорюють - вона починає вірити в себе.

  • Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячною.

  • Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливою.

  • Якщо дитина живе у безпеці - вона вчиться вірити людям.

  • Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.

  • Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості - вона вчиться знаходити любов у цьому світі



Виховання дітей – найдавніша людська справа, вона не на один день не молодша за людство; мабуть,тому здається нескладною справою:

  • Виховання дітей – найдавніша людська справа, вона не на один день не молодша за людство; мабуть,тому здається нескладною справою:

  • усі справляються, і ми справимося!

  • С.Соловейчик




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка