Записи в журналі



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.





























































Записи в журналі

  • Всі записи в зошитах учні повинні проводити з урахуванням наступних вимог: писати акуратно та розбірливо; записувати дату виконання роботи (число та місяць). Дата в зошитах з іноземних мов записується так як це прийнято у країні мова котрої вивчається. Після дати необхідно вказати де виконується робота (класна чи домашня робота), вказати номер вправи або вид роботи, що виконується.

  • Зошити та словники підписуються мовою яка вивчається.



Поділ класів на групи

  • Поділ класів на групи здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міносвіти і науки України від 20.02.02 р. № 128. При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи.



Самооцінювання

  • Не менш важливим на сьогоднішній день у сучасній школі є само оцінювання. Самооцінювання є невід’ємним умінням сучасної людини в процесі пізнання і самопізнання та альтернативним способом оцінки досягнень учнів. Найважливішою метою самооцінювання є підвищення учнівської здатності до саморефлексії, що сприяє зростанню питомої ваги самостійності в організації процесу навчання (самонавчання). Одним з найефективніших інструментів, що допомагає розвинути в учня здатність до самооцінювання в іншомовному навчанні є Європейське мовне портфоліо.



Європейське мовне портфоліо

  • Використання Європейського мовного портфоліо дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для учнів, допомагаючи їм розвивати їхню здатність до відображення та самооцінювання, таким чином, надаючи їм можливість поступово збільшувати свою відповідальність за власне навчання.



  • Загальноєвропейські рівні володіння мовою є базовими для Європейського мовного портфоліо. Вони забезпечують основи для учнівського самооцінювання та слугують матеріалом для постановки навчальних цілей. Шкали для самооцінювання відповідно до рівнів мовленнєвих умінь є центральними для структури і функції Європейського мовного портфоліо..



Закінчення навчального року

  • У зв'язку із проведенням Чемпіонату Європи з футболу закінчення навчального року планується

  • у 5-8 і а 10 класах 24.05.12.

  • у 9-х класах 16.05.12,

  • у 11-х класах - 03.05.12.



Ущільнення годин

  • Беручи до уваги ущільнення годин, для виконання програмових вимог рекомендується при складанні календарно-тематичних планів враховувати години, що належать до категорії резервних, зберігаючи при цьому змістову частину програми, та за рахунок вилучення годин на проведення форм контролю чотирьох видів мовленнєвої діяльності і аудіювання, говоріння, читання, письма).



Ущільнення годин

  • У класах з поглибленим вивченням іноземних мов доцільно зменшити кількість годин призначених для домашньою читання.

  • Особливу увагу при складанні календарно-тематичного планування слід приділити завданням для домашньої роботи. Бажано планувати завдання котрі є формою самоконтролю рівня засвоєння мови. Це завдання, що змушують учнів подумати і знайти мовні засоби для вирішення конкретного завдання, вибрати та скласти потрібні йому комунікативні блоки, звернутися за коментарями, поясненнями, тобто провести певну пошукову роботу. Результати такого пошуку фіксуються у письмовій формі, оскільки письмові завдання тренують використання форм мовного матеріалу, певних граматичних явищ та є тим резервом часу який допоможе ущільнити часові рамки програми.



Ущільнення

  • Щодо вивчення другої іноземної мови то введення і закріплення великих об’ємів матеріалу передбачено лише на початку першою семестру.

  • У другому семестрі вивчення другої іноземної мови має більш узагальнюючу функцію, активізацію раніше сформованих умінь у чотирьох видах мовленнєвої діяльності та формування більш високого рівня комунікативної компетенції.

  • Введення нового мовленнєвого, лексичного та граматичного матеріалу у травні місяці не передбачено, тому ущільнення при складанні календарно-тематичного планування повинно проходити лише за рахунок резервних годин.



Перелік авторських програм, спецкурсів 2009 р.

  • ПЕРЕЛІК АВТОРСЬКИХ ПРОГРАМ, СПЕЦКУРСІВ

  • 2009 р.

  • Науково-технічний переклад з французької мови.

  • Авторська програма спецкурсу для 10 класу. Автор : Ніна Яковлєва, учитель фізики вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист. Севастопольська білінгвальна гімназія №2.

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 2, 2009.

  • Література Великої Британії та Сполучених Штатів Америки.

  • Програма курсу за вибором (10-12 класи) Автор: Ігор Мацелюх, учитель англійської мови вищої категорії Львівської гімназії міжнародних відносин.

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 6, 2009.



Перелік авторських програм, спецкурсів 2010 р.

  • 2010р.

  • Гіди-перекладачі (англійська, німецька, французька, іспанська мови).

  • Програма спецкурсу. Укладачі: Н.М. Нікішина,Т.В. Вочканова, А.В. Чередниченко, Л.І. Іноземцева, А.Є. Мартинова, учителі Комунального закладу «Луганський ліцей іноземних мов».

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 5, 2010.

  • Англійська у світі інформаційних технологій.

  • Програма спецкурсу. Укладач:Т.В.Вочканова, учитель Комунального закладу «Луганський ліцей іноземних мов».

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 5, 2010.

  • Культурознавство англомовних країн.

  • Програма факультативного курсу. Н.М. Нікішина, О.А.Каташов, Л.В.Кочетова, учителі Комунального закладу «Луганський ліцей іноземних мов».

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 5, 2010.

  • Іноземна мова (німецька мова, французька, іспанська) за три роки.

  • Програма факультативного курсу. Укладачі:

  • Л.М. Варламова, Т.Б.Оболенська, О.Х. Вознюк, учителі Комунального закладу «Луганський ліцей іноземних мов».

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 6, 2010.

  • Основи ділового спілкування іноземною мовою.

  • Програма курсу за вибором для 10-12 класів. Укладач: Анна Павлюк, учитель англійської мови Тернопільської Української гімназії імені Івана Франка.

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 1, 2010.



Перелік авторських програм, спецкурсів 2011 р.

  • 2011р.

  • Історія Франції.

  • Програма спецкурсу для учнів 8-9 класів СШ з поглибленим вивченням французької мови. Укладачі: Я.Нероденко, вчитель французької мови спеціалізованої школи № 49 Шевченківського району м. Києва.

  • журнал «Іноземні мови в навчальних закладах» № 2, 2011.



Підготовлено за матеріалами: .

  • «Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України»

  • №19-20-21, липень 2011р., Київ, «Педагогічна преса», 2011р.

  • - сайт Міністерства освіти і науки України www.mon.gov.ua.

  • Ю.Косенко, О.Кондрат

  • тел. (03422) 3-25-35



Каталог: predmety -> inoz -> media -> files
files -> Методичні рекомендації щодо особливостей проведення підсумкових контрольних робіт у 2010/2011 навчальному році що додаються. Заступник Міністра Б. М. Жебровський
files -> Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2010/11 навчальному році
files -> Державний стандарт початкової загальної освіти прийнятий Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року
files -> Викладання іноземних мов у дошкільних навчальних закладах та початковій школі (2012-2013 н р.) Дошкільна освіта
files -> Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2010/11 навчальному році
files -> Друга іноземна мова Різкий зріст зацікавленості до багатомовності в Європі за останнє 10річчя


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка