Запрошуємо до кабінету Цікавішого в школі нема! Хто зі звуками не дружить, Приходять всі до нас



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



Запрошуємо до кабінету Цікавішого в  школі нема! Хто зі звуками не дружить, Приходять всі до нас.

  • Запрошуємо до кабінету Цікавішого в  школі нема! Хто зі звуками не дружить, Приходять всі до нас.



Хто буде до логопеда приходити,

  • Хто буде до логопеда приходити,

  • Того навчать говорити, Помилок важких уникати І думку гарно викладати.



Ця зона - для навчання: Дуже потрібна вона! Тут кросворди і загадки. Тут є іграшки і папки.

  • Ця зона - для навчання: Дуже потрібна вона! Тут кросворди і загадки. Тут є іграшки і папки.



Оця зона - ігрова: Цікава - ось яка! Тут всі іграшки говорять, Голосами діточок.

  • Оця зона - ігрова: Цікава - ось яка! Тут всі іграшки говорять, Голосами діточок.



Щоб нам чисто говорити З пальцями та язиком потрібно всім дружити.

  • Щоб нам чисто говорити З пальцями та язиком потрібно всім дружити.



Ми сядемо перед дзеркалом І язичок «лопаткою» Або конячкою поцокаєм  І губи «хоботком». Потім трохи моторчиком, поспіль кілька  раз, Весела зарядка виходить ось у нас.

  • Ми сядемо перед дзеркалом І язичок «лопаткою» Або конячкою поцокаєм  І губи «хоботком». Потім трохи моторчиком, поспіль кілька  раз, Весела зарядка виходить ось у нас.

  • .



Біля дошки ми працюємо. Склади в слово складаємо. Букви з наголосом вимовляємо

  • Біля дошки ми працюємо. Склади в слово складаємо. Букви з наголосом вимовляємо



Батькам, вчителям я допомагаю, Як  їхнім дітям  вади подолати визначаю. Даю рекомендації, поради, Читати разом книги та журнали. Адже, для успіху треба зовсім не багато,

  • Батькам, вчителям я допомагаю, Як  їхнім дітям  вади подолати визначаю. Даю рекомендації, поради, Читати разом книги та журнали. Адже, для успіху треба зовсім не багато,

  • лише разом  працювати. 



Є в кабінеті куточок робочий: Тут кожен день, майже до самої ночі,

  • Є в кабінеті куточок робочий: Тут кожен день, майже до самої ночі,



Тут приємно нам бувати,

  • Тут приємно нам бувати,

  • Хочемо  багато знати, Щоб відмінниками стати.



  • Логопедичний кабінет  при Млинівській «ЗОШ № 3 І-ІІІ ст. обладнаний всім необхідним для роботи з дітьми. У кабінеті є вся необхідна документація: організаційно-методична документація, графік роботи кабінету, що забезпечує проведення групових  та індивідуальних занять. Зібрано і постійно поповнюється бібліотека вчителя-логопеда, інформаційний матеріал для батьків і педагогів. 

  • Оформлений стенд «За порадою до логопеда», де розміщується матеріал для батьків і педагогів. Кабінет оснащений  частково технічними засобами, але в перспективі планується: магнітофон та багато інш. Також розроблено серію презентацій. «Складаємо розповідь», «Оптична Дисграфія», «Диференціація« Б » і « Д », Диференціація« С » і « З »» і т.д. 

  • Зібрано дидактичний матеріал для роботи над дисграфією (різні завдання, картки).



  • Для роботи з дітьми є дидактичний матеріал: для обстеження мовлення дітей: альбом обстеження. Зібраний матеріал для обстеження інтелекту і пізнавальної діяльності, для постановки та автоматизації звуків є: настінний та індивідуальні дзеркала, підібраний мовний матеріал на шиплячі, свистячі , сонорні звуки, який включає в себе: склади відкриті і закриті з заданим звуком, слова, прислів'я, вірші, скоромовки, тексти. Для роботи над словником розроблений і систематизований матеріал за темами (пори року, транспорт, овочі, фрукти, ягоди, посуд і т.д.), де є картинки, мовний матеріал і різні завдання для формування лексико-граматичної будови мови. Для роботи над дисграфією є картки з різними завданнями, дидактичні ігри «Дізнайся букву», «Склади букву» і т.д. Підібрані оповідання для переказу.   Також підібраний матеріал для розвитку дрібної моторики.

  • Ласкаво просимо.



Дякуємо за увагу!

  • Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка