Завдання на знання номенклатури карти: Завдання на знання номенклатури карти



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.







Завдання на знання номенклатури карти:

  • Завдання на знання номенклатури карти:

  • І команда

  • Середземне море, Аравійська затока, Японське море, Берингове море, Мозамбіцька протока, Біскайська затока, Північне море, Чорне море.

  • ІІ команда

  • Баренцове море, протока Дрейка, Бенгальська затока, Мексиканська затока, Гвінейська затока, Охотське море, Гібралтарська протока,Червоне море



Продовжити речення:

  • Продовжити речення:

  • Детальний опис моря називається…

  • Океанів на Землі …

  • Прилад для вимірювання глибини …

  • Море без берегів…

  • Хвиля від землетрусу…

  • У Мексиканській затоці бере початок течія…

  • Температура води на глибині 2 км…

  • Наука, яка вивчає океани…

  • Середня солоність вод Світового океану…

  • Брили льоду, що вільно плавають в океані…



  • Наша морська подорож

  • триває. Найцікавіша пригода чекає нас на

  • островах з координатами 20°пд.ш., 140°зх.д.

  • Що це за острови?

  • Якого вони походження?

  • Отже, ми на островах Океанії.

  • Що таке Океанія?

  • Настав час гри.





1. Помори, що здавна жили на узбережжі Білого моря, поважно говорили: «А океан – батюшка дихає. Двічі дихне, двічі видихне, і доба мине». Що мали на увазі помори, чим спричинене «дихання океану»?

  • 1. Помори, що здавна жили на узбережжі Білого моря, поважно говорили: «А океан – батюшка дихає. Двічі дихне, двічі видихне, і доба мине». Що мали на увазі помори, чим спричинене «дихання океану»?













  • Юний друже! Я, як і ти, дуже люблю подорожувати. Одного разу на своїй яхті я вирішив розпочати свою подорож від найбільшого материка – Гренландія, відомого жарким кліматом і густими тропічними лісами. Взявши від Гренландії курс на північ, я перетнув Атлантику,досягши Берингової протоки, що з’єднує Атлантичний і Тихий океани. Далі мій шлях проліг до островів Кука,що утворилися в результаті дії підводних вулканів. Я мало не загинув, бо шляху яхти раптом піднялася водна стіна – хвиля цунамі. В районі екватора я дістався Гавайський островів, які утворені кораловими поліпами. Саме тут я мав намір перепочити.



Найглибша западина Світового океану

    • Найглибша западина Світового океану
    • Найбільший океан
    • Найширша протока
    • Наймілкіше море
    • Найменше море
    • Найдовша протока
    • Найсолоніше море
    • Найбільший острів
    • Найбільша коралова споруда
    • Найбільша тварина світу






Проблемне питання :





1. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  • 1. Капіруліна С.Л. Усі уроки географії. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  • 2. Клименко В.Г. За сторінками шкільного підручника географії. Хрестоматія. 7 клас. Харків. Видавнича група «Основа». 2007.

  • 3. Корнєєв В.П. «На допомогу вчителю». Географія материків і океанів.7 клас. Посібник для вчителя. Харків. Видавництво «Ранок».Веста.2002.

  • 4. Методичний комп’ютерний посібник «Електронний конструктор уроку». Географія.6, 7, 8, 9, 10 клас. Видавнича група «Основа». 2010.

  • 5. Сайти:

  • www.eurotraveler.ru

  • ru.wikipedia.org

  • http://www.photographer.ru

  • http://fotki.yandex.ru

  • 6.Сиротенко Г.О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. Х.Видавнича група «Основа».2003.

  • 7.Стадник О.Г.. Готуємось до уроків географії. 7 клас. Веста. Видавництво «Ранок».2008.

  • 8.Стадник О.Г.. Нетрадиційні форми уроків географії. Харків. Видавнича група «Основа». 2004.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка