Завдання Порівняйте два висловлювання про словник. Визначте, до якого мовного стилю вони належать



Дата конвертації30.05.2016
Розмір444 b.



Завдання 1. Порівняйте два висловлювання про словник. Визначте, до якого мовного стилю вони належать.

  • Завдання 1. Порівняйте два висловлювання про словник. Визначте, до якого мовного стилю вони належать.

  • 1.Словник – це книга, у якій в алфавітному порядку розміщені слова (з підручника).

  • 2.Не бійтесь заглядати у словник: пишний яр, а не сумне провалля (М.Рильський).

  • Чому М.Рильський називає словник пишним яром, а не сумним проваллям?

  • Як це ви розумієте?



Завдання 2. Прочитайте, доведіть, що подане висловлювання є описом предмета.

  • Завдання 2. Прочитайте, доведіть, що подане висловлювання є описом предмета.

  • Бриль – це великий капелюх, виплетений із соломи. Дно високе, відігнуті краї вузькі й загнуті догори. Інколи бриль прикрашають стрічкою, оздоблюють квітами, різнокольоровим бісером.

  • Словникова робота: бісер – дрібне різнокольорове скляне намисто,що використовується у вишиванні.



Завдання 3. Порівняйте два описи райдуги – науковий і художній.

  • Завдання 3. Порівняйте два описи райдуги – науковий і художній.

  • Райдуга, веселка – кольорова смуга у вигляді дуги на дощовому хмарному небі.

  • Коромисло над рікою – червоне, як вишня, оранжеве, як помаранча, жовте, як кульбаба, зелене, як листя, блакитне, як небо, синє,як море, фіолетове, як фіалка.





Уясни, науковий чи художній опис предмета тобі необхідно створити.

  • Уясни, науковий чи художній опис предмета тобі необхідно створити.

  • 2. При складанні опису предмета зверни увагу на те, що в ньому повинні бути такі структурно-композиційні частини:

  • а) загальне враження від предмета;

  • б) опис деталей, які підтверджують це враження;

  • в) висновок, в якому розкривається ставлення до описуваного предмета.

  • 4.Продумай і запиши на чернетці послідовність опису предмета (план).

  • 5.Склади і запиши опис предмета.



Продовжте роботу над складанням твору-опису предмета в художньому стилі, розпочату на уроці: відредагуйте текст й перепишіть його в зошити.

  • Продовжте роботу над складанням твору-опису предмета в художньому стилі, розпочату на уроці: відредагуйте текст й перепишіть його в зошити.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка