Завдання проекту: Оцінити якість надання житлово-комунальних послуг у місті Калуш



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Мета проекту: Визначення рівня задоволеності населення міста Калуш якістю надання житлово-комунальних послуг з метою подолання корупційних явищ у цій сфері та покращення прозорості діяльності місцевої влади

  • Завдання проекту:

  • Оцінити якість надання житлово-комунальних послуг у місті Калуш;

  • Вивчити досвід населення щодо проявів корупції у сфері житлово-комунального господарства;

  • Вивчити думку населенням щодо ефективності заходів, які вживаються місцевими органами влади та керівниками житлово-комунальних підприємств задля подолання корупції у цій сфері;

  • Оцінити готовність населення до зміни умов свого проживання та протидії проявам корупції у сфері житлово-комунального господарства;

  • Формування пропозицій і рекомендацій місцевим органам влади щодо покращення ситуації у сфері житлово-комунальних послуг;

  • Громадське обговорення результатів дослідження.



ОПИС СИТУАЦІЇ, ЯКА ПОТРЕБУВАЛА ЗМІН

  • Незадовільний фінансовий стан підприємств та їх неефективна діяльність привела до встановлення необґрунтовано високих тарифів на житлово-комунальні послуги;

  • Ненадання якісних, своєчасних та в повному об’ємі послуг за завищеними тарифами, унеможливлює та призводить до небажання населення оплачувати послуги цих підприємств, в результаті чого виникла значна заборгованість за оплату житлово-комунальних послуг;

  • Відсутрість ефективного та професійного менеджменту підприємств, адже криза житлово-комунального господарства пов'язана насамперед з ситуацією, що склалася в рядах окремих чиновників, які стоять на чолі цих служб, та не тільки безгосподарно управляють підприємствами, а також вимагають додаткових та неофіційних платежів за виконання певних робіт та послуг;



ОПИС СИТУАЦІЇ, ЯКА ПОТРЕБУВАЛА ЗМІН

  • Система управління житлово-комунальною сферою в Калуші не об’єднує зусилля органів місцевого самоврядування, відповідних структур органів виконавчої влади та підприємств житлово-комунального господарства всіх форм власності для забезпечення покращення якості послуг та впровадження нових схем організації управління;

  • Не відбувалося постійного спілкування місцевої влади, підприємств - надавачів житлово-комунальних послуг та громадян-споживачів цих послуг;

  • Відсутність незалежної та об’єктивної інформації про роботу органів державної влади та місцевого самоврядування;

  • Відсутність адміністративної відповідальністі й підзвітністі органів влади та процедур громадського відстеження результативності діяльності органів влади.



Етапи реалізації проекту

  • Створено та забезпечено діяльність експертної групи, в роботі якої беруть участь представники виконавчого комітету Калуської міської ради, управління житлово-комунального господарства, бізнесу, громадськості та засобів масової інформації Калуша.



Етапи реалізації проекту

  • відбулося 10 засідань експертної групи, на яких:

  • Напрацьовано Єдину методологію та методику проведення соціологічного дослідження (передано в управління житлово-комунального господарства міста Калуш);

  • Сформовано анкету для проведення соціологічного дослідження щодо задоволеності населення міста Калуш якістю надання житлово-комунальних послуг з метою подолання корупційних явищ у цій сфері та покращення прозорості діяльності місцевої влади;

  • Обговорено результати соціологічного дослідження та аналітичний звіт;

  • Сформовано та затверджено структуру звітної картки;

  • Розроблено пропозиції та рекомендації в сфері житлово-комунального господарства для покращення якості обслуговування громадян.



Етапи реалізації проекту

  • За результатами соціологічного дослідження сформовано аналітичний звіт який буде надруковано та розповсюджено серед органів влади, бізнесу і НДО міста Калуш та Івано-Франківської області (500 шт.)

  • На основі аналітичного звіту сформовано і планується друк звітної картки (200 шт.)

  • Друковані видання буде розповсюджено в громаді Калуша

  • Коротку інформацію щодо результатів дослідження розміщено в мережі Інтернет та в місцевих ЗМІ Калуша



Етапи реалізації проекту

  • зустріч із представниками ЗМІ міста Калуш за участю лідерів громадських організацій, бізнесу, представників міського виконавчого комітету, начальниками підприємств житлово-комунального господарства міста (21 учасник)

  • круглий стіл «Як покращити якість житлово-комунальних послуг та які необхідно вживати заходи для подолання корупційних явищ у цій сфері та покращення прозорості діяльності місцевої влади?» (32 учасники, принято резолюцію)



Інформаційна кампанія

  • Інформування громадськості міста Калуш та Івано-Франківської області про Проект, його мету, завдання, етапи реалізації та очікувані результати і висвітлення роботи експертної групи шляхом розміщення інформації у місцевих ЗМІ:

  • Газета “Дзвони Підгіря”;

  • Газета “Калуський Нафтохімік



Інформаційна кампанія

  • на на веб сторінках:

  • http:// www.civicua.org

  • http:// aedif.if.ua

  • http:// pravda.if.ua

  • http:// ifportal.net

  • http:// vezha.org



Розбудова комунікаційної платформи з владою

  • За результатами соціологічного дослідження, напрацювань експертної групи, пропозицій та рекомендацій представників громадськості та ЗМІ щодо вирішення проблемних питань, що існують у житлово-комунальній сфері, резолюції, прийнятої за результатами круглого столу напрацьовано та передано на розгляд керівництва міста Калуш

  • «Рекомендації та пропозиції щодо реформування житлово-комунального господарства шляхом створення Об’єднань співвласників багатоквартирних будинків»



Розбудова комунікаційної платформи з владою

  • Врахування пропозицій та рекомендацій місцевою владою:

  • Підготовлено та передано на розгляд проект розпорядження міського голови м.Калуш “Про створення об’єднань співвласників

  • багатоквартирних будинків”;

  • В роботі житлово-комунального управління розпочато роботу зі створення об'єднань співвласників, в новозбудованих будинках приватними фірмами та запровадження альтернативних підприємств з обслуговування житлового фонду (Інтерв'ю начальника управління житлово-комунального господарства міста Калуш Юрієм Рекуновим, газета “Дзвони Підгір'я”, 07.05.2008р. )



Отримані результати

  • налагоджено суспільний діалог у виробленні та просуванні громадської думки щодо подолання корупції в сфері житлово-комунального господарства (експертна група, круглий стіл, зустріч із ЗМІ, регіональна конференція);

  • вивчено думку громадян щодо якості надання житлово- комунальних послуг та корупційних проявів у цій сфері (опитано 300 сімей, звіт за результатами дослідження, звітна картка);



Отримані результати

  • підвищено прозорість прийняття управлінських рішень (аналіз стану справ у житлово-комунальному господарстві, вжиття заходів міською владою у цій сфері);

  • налагоджено міжсекторне партнерство із залученням НДО та громадян до процесу прийняття рішень на місцевому рівні (місцеві рішення);



Отримані результати

  • Презентація проекту та результатів соціологічного дослідження на міжнародній конференції, яка проводилась в рамках румуно-молдово-українського проекту «Посилення можливостей громадянського суспільства в побудові партнерства з органами місцевого самоврядування» (Івано-Франківськ, 14-18 квітня 2008 р., Програма «Схід-Схід», Міжнародного Фонду «Відродження»);

  • Проект розпорядження міського голови м.Калуш “Про створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків”.



Отримані результати

  • Навчальна поїздка представників органів влади Калуського міськвиконкому в Молдову для ознайомлення з практиками створення Асоціацій приватизованих квартир в місті Кишиневі (Молдова) та Квартальних комітетів в місті Тімішуара (Румунія) (Кишинів, 27-30 травня 2008р., Програма «Схід-Схід», Міжнародного Фонду «Відродження»);

  • В рамках Програми «Громадські ініціативи в Східній Європі» навчальна поїздка в Польщу представників органів влади Калуського міськвиконкому для ознайомлення з практиками створення кондомінімумів (8-14 червня 2008 р., Фонд ім.Стефана Баторія).



Планується

  • Допомога громаді Калуша у створенні інформаційно-консультативного центру із сприяння розвитку житлових ініціатив (формування Концепції діяльності центру та залучення зовнішніх джерел фінансування на його створення)



Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка