Завдання Розглянути тему у різних джерелах інформації



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.







Завдання



Мета

  • Основною метою є особистісний розвиток на засадах діяльнісного методу навчання.

  • Створення змістовної системи математичних понять.

  • Навчання побудові, дослідженню та застосуванню математичних моделей.

  • Формування спеціальних умінь і навичок, необхідних у повсякденному житті, а також для оволодіння систематичними курсами алгебри і геометрії.



Ця мета реалізується шляхом виконання головних завдань вивчення початкового курсу математики:



Як розвивається інтелект людини?



За словами Л.С. Виготського, навчання завжди має йти поперед розвитку



Етапи дослідження



І. Постановка проблеми



ІІ. Висування гіпотези



ІІІ. Перевірка гіпотези, експеримент



ІV. Аналіз отриманих результатів



Організація дослідницької діяльності



Взаємодія між учасниками дослідження



Рефлексія

  • Що робити?



Моніторингові дослідження



Моніторингові дослідження



Читання



Математика



Модель професійного зростання



Друковані роботи















Моніторинг результатів

  • Звіт МО початкових класів “Кабачок 15 стільців ”

  • Програма “Росток” як варіативний курс 2004/05

  • Використання методу проектів у початкових класах, 2006 р.

  • Семінар директорів. Презентація курсу “Вступ у шкільне життя ”, 2008 р.

  • Розвиток контрольно – оцінних суджень у початкові школі, як один із шляхів формування базових компетентностей 2008р.

  • Організація самоосвіти вчителів. Шляхи підвищення фахової майстерності. Пам'ятка. 2007 р.

  • Рецензія на підручник “Українська мова”, 3 кл., автори Н.І. Кальчук, М.В. Кучинський. – Суми ТОВНВН “Росток” А.В.Т., 2005 р.

  • Інтегрований урок з навколишнього світу та читання для слухачів РІПО Хуртовина. Види хуртовини. В. Сухомлинський “Протоптали стежку”

  • Урок розвитку мовлення (для слухачів РПО) Склад твору за початком.



Заохочення





л




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка