Завдання Сформувати поняття громадської дипломатії



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Мета тренінгу: Надати учасникам, представникам громад, знання, уміння та навички для використання громадської дипломатії у своїй діяльності щодо успішної презентації себе та своєї діяльності та розбудови сталих стосунків.

  • Завдання

  • Сформувати поняття громадської дипломатії

  • Визначити сфери та оцінити застосування громадської діяльності

  • Надати інструментарій громадської дипломатії

  • Навчити створювати інноваційний інструментарій громадської дипломатії

  • Навчити розробляти план заходів з громадської дипломатії для своєї діяльності

  • Виробити базові етичні засади дипломатичної поведінки громади

  • Ознайомити з успішними практиками у сфері громадської діяльності



Назвіть своє ім’я та дайте відповіді на

  • Назвіть своє ім’я та дайте відповіді на

  • 2 запитання:

  • 1)Яку громаду Ви представляєте?

  • 2) Чому Ви долучилися до цієї громади?





  • Громада – це група людей, об’єднана сталими взаєминами задля покращення себе і світу, в якому живуть ці люди.



  • Громадська дипломатія

  • це комплекс заходів, спрямованих на вивчення та формування зовнішньої аудиторії, а також на налагодження сталих стосунків.





З сусідніми громадами

  • З сусідніми громадами

  • З іноземними громадами

  • З органами державної влади

  • З органами місцевого самоврядування

  • З суб’єктами господарювання

  • З групами інтересів та ін.



дипломатичними – які передбачають як ефективну презентацію себе, так і сприяють налагодженню сталих стосунків. Обов’язково несуть ключове повідомлення, що висловлює стрижневу ідею об’єднуючого процесу.

  • дипломатичними – які передбачають як ефективну презентацію себе, так і сприяють налагодженню сталих стосунків. Обов’язково несуть ключове повідомлення, що висловлює стрижневу ідею об’єднуючого процесу.

  • лобістськими, які передбачають досягнення цілі шляхом домовленості з особами, що приймають рішення, або тиску на цих осіб. Обов’язково несуть ключове повідомлення, що відображає мету зацікавлених осіб.

  •  

  • товариськими – найменш формалізованими, які ґрунтуються на особистій приязні та схожості поглядів та системи ставлень. Не несуть ключового повідомлення, але передбачають етику взаємин та ведуть до сталих зв’язків.



  • конфронтаційними – стосунки демонстративної незгоди політикою однієї групи по відношенню до іншої. Зазвичай несуть ключове повідомлення, що відображає причину конфронтації, не обов’язково базується на етичних принципах.

  • субординаційними (підлеглими). Характеризуються залежністю одної сторони від іншої. Прерогатива ключового повідомлення належить вищестоящій стороні: вона не радиться з підлеглими щодо його формулювання, а швидше наказує, що робити.

  • нейтральними стосунками – номінальними. Ці стосунки не несуть змістового навантаження.



Громадська (народна) дипломатія: найефективніша у вирішенні конфліктів, породжених спотвореним сприйняттям культурних, етнічних, громадських особливостей. (наприклад, медіа-тури)

  • Громадська (народна) дипломатія: найефективніша у вирішенні конфліктів, породжених спотвореним сприйняттям культурних, етнічних, громадських особливостей. (наприклад, медіа-тури)

  • Дипломатія другого шляху: підхід заснований на твердженні, що багато обмежень, накладених на офіційні переговори, можуть бути зняті при неформальному спілкуванні. Здійснюється паралельно з офіційними переговорами (при розв’язанні міжнародних, міжгрупових і громадських конфліктів)



Проблемно-орієнтований підхід на вирішення конфліктів (принципові переговори). Полягає у відокремленні людей від позицій, що вони займають у конфлікті і зосередження їх уваги на проблемах, що викликали конфлікт. Це доцільно застосовувати, коли стосунки набули конфронтаційного характеру. В таких випадках важливо знайти спільні цінності, які дозволяють виробити спільні підходи.

  • Проблемно-орієнтований підхід на вирішення конфліктів (принципові переговори). Полягає у відокремленні людей від позицій, що вони займають у конфлікті і зосередження їх уваги на проблемах, що викликали конфлікт. Це доцільно застосовувати, коли стосунки набули конфронтаційного характеру. В таких випадках важливо знайти спільні цінності, які дозволяють виробити спільні підходи.



1.Спочатку вирішуються процедурні питання:

  • 1.Спочатку вирішуються процедурні питання:

  • форма обговорення,

  • етичні аспекти,

  • хронологічна процедура і питання регламенту,

  • конфіденційність,

  • умови роботи та ін.

  • 2. Змістовне обговорення суперечливих питань. Ця стадія також має свою логіку:

  • 2.1. З’ясування позицій сторін.

  • 2.2. Вияснення їхніх інтересів і цілей.



2.3. З’ясування цінностей і потреб. Одночасно відбувається діагностика емоційних станів учасників і зняття негативних станів.

  • 2.3. З’ясування цінностей і потреб. Одночасно відбувається діагностика емоційних станів учасників і зняття негативних станів.

  • 2.4. Додаткова робота посередників у створенні клімату взаємодії.

  • 2.5. З’ясування схожостей і розбіжностей у потребах і інтересах, розробка на цій основі альтернатив і їх оцінка.

  • 3. Основні переговори.

  • 4. Вироблення рішень і їх формальне закріплення.

  • 5. Вироблення процедур наступного взаємного інформування.



Стратегія “переговорних інвестицій”: дозволяє попередити можливі конфлікти і кризові явища шляхом попереднього обговорення суперечливих питань, можливих конфліктів і кризових явищ за столом переговорів з представниками усіх зацікавлених сторін.

  • Стратегія “переговорних інвестицій”: дозволяє попередити можливі конфлікти і кризові явища шляхом попереднього обговорення суперечливих питань, можливих конфліктів і кризових явищ за столом переговорів з представниками усіх зацікавлених сторін.

  • Капітал міжособистісного спілкування, отриманий в результаті такої практики, може служити ефективним засобом деескалації соціальної напруги, особливо в момент загострення конфліктної ситуації (напр., діяльність мереж, коаліцій, куди входять різні об’єднання)



Переглянути фрагменти фільмів: “Шоколад”

  • Переглянути фрагменти фільмів: “Шоколад”

  • “Людина з бульвару капуцинів”, “Перекладачка”

  • Потрібно з’ясувати:

  • В чому полягає миротоворча та об’єднуюча діяльність героїв фільмів?

  • Якими засобами (механізмами) користувалися вони для встановлення контакту з громадою?

  • Якою була мета їхньої діяльності?

  • Яким був результат діяльності?



Громадські слухання

  • Громадські слухання

  • Місцеві ініціативи

  • Збори громадян

  • В окремих територіальних громадах:

  • Прямі телефонні лінії

  • Місцеві ініціатив

  • Збори громадян



формування знайомств;

  • формування знайомств;

  • ярмарок ініціатив (прибуткова відкритість);

  • протидія негативним суспільно-економічним явищам;

  • дискусії заради визначення переваг того чи іншого явища;

  • міжконфесійні та міжрелігійні взаємини;

  • форуми;

  • культурні ініціативи;

  • демократичні перетворення і т.д.



Група 1. Закордонна дипломатія.

  • Група 1. Закордонна дипломатія.

  • Організація «Веселі гуцулята » має виступити на святкування дня міста одного з Бельгійських міст. Лідери організації розуміють, що найважливіше в цій ситуації є не лише блискучий танцювальний виступ учасників організації, а те наскільки вдасться зав’язати стосунки з представниками громади міста і отримати міжнародне визнання та тривалі стосунки з цією громадою.

  •  

  • Група 2. Вміння побудувати стосунки з представниками з різних регіонів.

  • Літній наметовий табір «Шовкова косиця» з Івано-Франківщини запросив на відпочинок дітей зі Східної, Центральної та Південної України. Діти дали згоду участі. Батьки сплатили внески за їхнє перебування в таборі. Як досягнути того, щоб ці діти знов і знову захотіли приїхати відпочивати до табору і разом зі своїми батьками проанонсували його діяльність серед своїх знайомих.



 

  •  

  •  

  • Група 3. Як вирішити проблему негативного ставлення до меншин.

  • У місті Н з кожним роком все більше навчається іноземних студентів, які відрізняються кольором шкіри. Студенти об’єдналися в організацію, яка має мету продемонструвати студентській громаді міста сильні сторони та цікаві культурні особливості своєї громади-меншості. Для них важливо стати повноправною частиною студентства міста. Як їм цього досягнути?

  • Група 4. Як досягнути сталих стосунків у мережі організацій.

  • Мережа «Нова країна» створена для взаємної підтримки своїх членів у напрямку розбудови сталих взаємин навколо ідеї розвитку нетривіальних молодіжних бізнес-ініціатив. Члени мережі – представники НУО з Західної України



Дипломатія можлива там, де немає конфліктів інтересів всередині громади, щоб назовні громада позиціонувала себе як єдине ціле.

  • Дипломатія можлива там, де немає конфліктів інтересів всередині громади, щоб назовні громада позиціонувала себе як єдине ціле.

  • Дипломатія – мистецтво домовитись: “Діплома” – 2 дощечки.

  • Лоббізм і дипломатія ведуть до змін. Але лобіювання можливе без досягнення згоди, дипломатія обов’язково веде до згоди





Дипломатія першого рівня – стосунки міжсекторні

  • Дипломатія першого рівня – стосунки міжсекторні

  • Дипломатія другого рівня – стосунки на просування продукту

  • Дипломатія третього рівня – культурні обміни

  • Вибір інструменів буде різний, залежно від того, на якому рівні ви будуєте дипломатію.



  контактна -  встановлення контакту як стану взаємної готовності до прийому і передачі повідомлення   і   підтримання   взаємозв'язку   в формі постійної взаємної орієнтованості;

  •   контактна -  встановлення контакту як стану взаємної готовності до прийому і передачі повідомлення   і   підтримання   взаємозв'язку   в формі постійної взаємної орієнтованості;

  •     інформаційний   обмін   повідомленнями (прийом-передача певних відомостей у відповідь на запит, а також обмін думками, задумками, рішеннями та ін.);

  • збуджування стимуляції активності партнера по спілкуванню, яка спрямовує його на виконання тих чи інших дій;

  • координаційна (взаємна орієнтованість і узгодженість дій при організації спільної діяльності);



розуміння (не тільки адекватне сприйняття змісту повідомлення, а й розуміння партнерами один  одного:   їхніх  намірів, налаштувань, переживань, станів тощо);

  • розуміння (не тільки адекватне сприйняття змісту повідомлення, а й розуміння партнерами один  одного:   їхніх  намірів, налаштувань, переживань, станів тощо);

  • збудження   в   партнері   потрібних емоційних переживань ("обмін емоціями"), а також зміни за його допомогою власних переживань і станів;

  •   установлення   взаємин   (усвідомлення   і форсування свого місця в системі рольових, статусних, ділових, міжособових  та  інших  зв'язків спільноти, в якій треба діяти індивіду);

  • виявлення впливу (зміна стану, поведінки, особистісно-смислових утворень партнера, а також його намірів, налаштувань, думок, рішень, уявлень, потреб, дій, активності та ін).




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка