Завдання сучасної школи не «дотягнути» дитину до останнього дзвоника, радія, що за ці роки з ним нічого не відбулося, а повноцінно підготувати підлітка до самостійного життя, створив все для того, щоб це життя склалося щасливо



Дата конвертації08.01.2017
Розмір445 b.



Завдання сучасної школи не «дотягнути» дитину до останнього дзвоника, радія, що за ці роки з ним нічого не відбулося, а повноцінно підготувати підлітка до самостійного життя, створив все для того, щоб це життя склалося щасливо. І здоров’я тут грає не останню роль.

  • Завдання сучасної школи не «дотягнути» дитину до останнього дзвоника, радія, що за ці роки з ним нічого не відбулося, а повноцінно підготувати підлітка до самостійного життя, створив все для того, щоб це життя склалося щасливо. І здоров’я тут грає не останню роль.



Конституція України визнає життя і здоров’я людини найвищими цінностями. Відповідно до основного закону, держава несе відповідальність перед людиною за свою діяльність і забовя’зана ефективно вирішувати завдання виховання здорового покоління, від чого значною мірою залежить соціально-економічний розвиток суспільства в країні в цілому

  • Конституція України визнає життя і здоров’я людини найвищими цінностями. Відповідно до основного закону, держава несе відповідальність перед людиною за свою діяльність і забовя’зана ефективно вирішувати завдання виховання здорового покоління, від чого значною мірою залежить соціально-економічний розвиток суспільства в країні в цілому



Поняття

  • Поняття

  • «Здоровий спосіб життя» розглядається у співвідношеннях тріади:

  • здоров’я- здоровий спосіб життя-культура здоров’я.

  • Здоров’я – це стан повного фізичного, душевного(духовного) та соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороби чи фізичних вад.

  • Здоров’я розглядається не як ресурс, а як мета життя.

  • За національною програмо. “Діти України” визначено чотири аспекти здоров’я : фізичне, психічне, духовне, соціальне.





Принцип науковості і доступності знань;

  • Принцип науковості і доступності знань;

  • Принцип системності і наскрізності ;

  • Принцип неперервності та практичної цілеспрямованності;

  • Принцип інтегративності;

  • Принцип відкритості;

  • Принцип плюраризму;

  • Принцип превентивності;

  • Принцип гуманізму;

  • Принцип цілеспрямованності;





- фізичне здоров’я: організм людини, як біологічна система, фізіологічна діяльність, гігієна тіла, рух і здоров’я, репродуктивне здоров’я, статеве виховання, профілактика хвороб, культура харчування, фізична гармонія тіла.

  • - фізичне здоров’я: організм людини, як біологічна система, фізіологічна діяльність, гігієна тіла, рух і здоров’я, репродуктивне здоров’я, статеве виховання, профілактика хвороб, культура харчування, фізична гармонія тіла.

  • - психічне здоров’я: індивід, особистість, індивідуальність, психіка людини, індивідуально-типологічні особливості людини, емоції, почуття, воля, свідомість, сфера пізнання, самосвідомість, самооцінка, саморегуляція, самоактуалізація самовиховання, основні психічні процеси,, їх вплив на здоров’я психологія спілкування, стрес, психотравма, девіантна поведінка, попередження шкідливих звичок, психологічна самопідготовка, резерви психічних можливостей людини, вплив засобів масової інформації, та мистецтва на психічне здоров’я людини

  • - духовне здоров’я: духовність людини як основа здоров’я, духовні вчення про здоров’я, ідеал здорової людини, духовні цінності і засоби розвитку духовності, здоров’я в системі життєвих цінностей народу, традиції культури здоров’я українського народу, національні особливості формування здоров’я, календарні народні свята і здоров’я.

  • - соціальне здоров’я: етика родинних зв’язків, соціальні потреби та інтереси, мотивація поведінки, соціальне забезпечення життєво важливих потреб, соціальна адаптація, асоціальна поведінка, популяційне здоров’я, здоров’я нації, держава, право і здоров’я, права і обовя’зки громадянина у ставленні до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, шкідливий вплив наркогенних речовин на здоров’я, попередження соматичних та інфекційних захворювань, культура здоров’я.



Шкільні фактори ризику

  • Стресова педагогічна тактика;

  • невідповідність методик та технологій навчання віковим та функціональним можливостям школярів;

  • недостатня грамотність батьків в питаннях збереження здоров’я дітей;

  • провали в існуючій системі фізичного виховання;

  • функціональна неграмотність педагога в питаннях охорони та зміцнення здоров’я;

  • відсутність системної роботи по формуванню цінності здоров’я і здорового способу життя.



"Фізична активність – ключовий компонент збереження здоров’я, і нам потрібно прикласти усі зусилля, щоб не висиджувати або вилежувати свої хвороби, а самостійно їх попереджувати за допомогою приємної зарядки", - здвердує спеціалист в області розслідування рака професор Кен Фокс.

  • "Фізична активність – ключовий компонент збереження здоров’я, і нам потрібно прикласти усі зусилля, щоб не висиджувати або вилежувати свої хвороби, а самостійно їх попереджувати за допомогою приємної зарядки", - здвердує спеціалист в області розслідування рака професор Кен Фокс.



Спортивні вправи:

  • Спортивні вправи дозволяють підтримувати загальний тонус організму та зменьшують ризик захворювання організму, зменьшують небезпеку розвитку серцево-судиних захворювань, а за думкою вчених Бристольського Університету, навіть простий комплекс, розрахований на 15 звилин, скорочує ризик захворювання раком шлунку, молочної залози, легенів.



Укріплення здоров’я дитини – вклад в розвиток країни



Здоровий образ життя не займає поки перше місце серед цінностей людини в нашому суспільстві. Але якщо ми навчимо дітей с самого раннього віку цінувати, берегти та укріплювати своє здоров’я, будемо особистим прикладом демонструвати здоровий образ життя, то тільки у тому випадку можна сподіватися, що майбутнє покоління буде більш здоровим і розвинутим не тільки особистісно, психологічно, духовно, а і фізично.

  • Здоровий образ життя не займає поки перше місце серед цінностей людини в нашому суспільстві. Але якщо ми навчимо дітей с самого раннього віку цінувати, берегти та укріплювати своє здоров’я, будемо особистим прикладом демонструвати здоровий образ життя, то тільки у тому випадку можна сподіватися, що майбутнє покоління буде більш здоровим і розвинутим не тільки особистісно, психологічно, духовно, а і фізично.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка