Завдання Завдання



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.







Завдання

  • Завдання

  • 1. Сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей, успішній соціалізації на кожному віковому етапі .

  • 2. Розвивати індивідуальні пізнавальні та творчі здібності учнів.

  • 3. Створювати умови адекватного розвитку в умовах шкільного навчання.

  • 4. Допомогати особистості самовизначатись та самореалізовуватись.

  • 5. Формувати творчість особистості, становлення її фізичного і морального здоров’я.

  • 6. Формувати психологічну культуру вчителів, учнів, батьків, консультувати їх з питань психології, її практичного використання в умовах навчально-виховного процесу .

  • 7. Сприяти формуванню ціннісних орієнтації дитини.



Зараз багато фахівців, а особливо психологів, які працюють в системі навчально-виховних закладів, займаються проблемою пошуку і супроводу обдарованості дітей.

  • Зараз багато фахівців, а особливо психологів, які працюють в системі навчально-виховних закладів, займаються проблемою пошуку і супроводу обдарованості дітей.

  • Адже соціально-психологічна підтримка розвитку обдарованих дітей має велике суспільне значення.

  • На жаль, спеціальні дослідження показують, що дуже малий відсоток людей, які відносяться до категорії обдарованих, створюють нові культурні і технічні цінності, що складають основу благополуччя всього людства або певної нації.

  • Особливо важливим питанням є вирішення багатьох проблем, з якими такі діти стикаються з в житті – це труднощі у встановленні контактів з однолітками, дисинхронія развитку, яка призводить до втрати учбової мотивації, невідповідність між фізичним, інтелектуальним і соціальним розвитком





Підготовчий етап - Виявлення рівня інтелектуального, психічного та фізичного розвитку дітей дошкільного віку, рання корекція відхилень (ДНЗ)

  • Підготовчий етап - Виявлення рівня інтелектуального, психічного та фізичного розвитку дітей дошкільного віку, рання корекція відхилень (ДНЗ)

  • Етап попереднього пошуку - Мета – зібрати попередню інформацію про дитину з 4-х джерел (батьки, практичний психолог школи, вчителі, самі діти) – початкові класи







Сфера пошуку

  • Сфера пошуку

  • Урок

  • Результати письмових робіт

  • Учнівські олімпіади, конкурси

  • Анкетування

  • Тестування

  • Бібліотека

  • Виховна робота



Рівень творчості, пізнавального інтересу, нестандартності мислення

  • Рівень творчості, пізнавального інтересу, нестандартності мислення

  • Інтелект, ерудиція, лексика, природні задатки

  • Інтелектуальні здібності, нестандартність мислення, неординарність підходів

  • Лідерські якості, оригінальність, ерудиція, об’єктивність самоаналізу

  • Вивчення запитів, інтересів, допитливості

  • Рівень активності, ініціативності, свідомості, відповідальності, наявність інших загальнолюдських якостей



СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

  • СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

  • Психодіагностична робота

  • - Виявлення обдарованих дітей / Методика Визначення здібностей учнів Хаана і Кафа, Модель ідентифікації обдарованих молодших школярів (за Дж.Рензуллі)

  • - Діагностика особливостей розвитку обдарованих дітей: інтелектуальних, творчих здібностей; соціального інтелекту (одного з показників адаптації обдарованих дітей); емоційних станів: тривожності, фрустрації; професійних нахилів тощо.

  • Методики (Тест Торренса, "Анкета вивчення мотивів навчальної діяльності" Б.Пашнєва, "Опитувальник особистісної схильності до творчості" Г.Девіса, ; методика вивчення соціалізованості особистості(М.Рожкова); комунікативні схильності (Р.В.Овчарова)), вивчення мовних асоціативних здібностей С.Медник адаптація Т.Галкіної Л.Алексеєвої

  • Консультаційна робота Консультування батьків, вчителів з питання обдарованості

  • Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

  • Розвивальні групові завдання; розвиток творчих здібностей, креативності; програма «Лідер у кожному знас!»



Тісна співпраця з вчителями, батьками, учнями в проекті Google Apps for Education

  • Тісна співпраця з вчителями, батьками, учнями в проекті Google Apps for Education




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка