Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





Державна підсумкова атестація з географії проводиться за результатами вивчення шкільного курсу "Географія України" (8–9 клас).

  • Державна підсумкова атестація з географії проводиться за результатами вивчення шкільного курсу "Географія України" (8–9 клас).

  • Атестація передбачає визначення рівня знань дев’ятикласниками географічних закономірностей, розуміння взаємозв’язків між компонентами природних комплексів, взаємодії природи і господарської діяльності людини, життя людей, їх традицій, звичаїв, ведення господарства тощо.



  • На виконання завдання атестації відводиться до 1,5 астрономічні години (90 хвилин).

  • Відлік часу розпочинатиметься після написання вчителем завдання на дошці.

  • До збірника входить 30 варіантів письмових робіт.



  • Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу.

  • При кількісті учнів менша десяти кожен отримує окремий варіант.



Кожен варіант налічує 36 тестових завдань різних типів і рівнів складності:

  • Кожен варіант налічує 36 тестових завдань різних типів і рівнів складності:

  • з вибором однієї правильної відповіді – 20 завдань,

  • на визначення відповідності – 5 завдань

  • на встановлення правильної послідовності – 5 завдань.

  • Кожен варіант містить п’ять завдань відкритого типу, з яких завдання 31-33 виконують всі учні, завдання 34 виконують учні лише загальноосвітніх класів, завдання 35 - лише учні класів з поглибленим вивченням географії (завдання підвищеної складності, позначене зірочкою).



  • Завдання 36 потрібно виконати на контурній карті.

  • Під час виконання атестаційної роботи не дозволяється користуватися атласами та іншими джерелами картографічних знань.

  • Всі учні виконують по 35 завдань.



  • Для відповіді на тестові завдання використовується:

  • - зразок бланка відповідей;

  • -контурна карта (копіюється в необхідній кількості).

  • Відповіді на завдання відкритого типу виконуються на окремих проштампованих навчальним закладом аркушах і додаються до заготовлених бланків відповідей.



Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань у кожному варіанті; завдання 1-20) використовують для оцінювання знань географічних понять, термінів, умінь працювати з джерелами інформації, умінь виділяти головне.

  • Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (20 завдань у кожному варіанті; завдання 1-20) використовують для оцінювання знань географічних понять, термінів, умінь працювати з джерелами інформації, умінь виділяти головне.

  • Пропонується чотири можливі варіанти відповідей, з яких правильною є лише одна ( 0,5 бали).



Завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповіді позначено тільки одну відповідь.

  • Завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповіді позначено тільки одну відповідь.

  • При позначенні двох або більше варіантів відповідей, навіть якщо серед них є правильний, або не позначено відповіді взагалі, завдання вважається виконаним неправильно.

  • Мах кількість балів – 10.



Тестові завдання на визначення відповідності (п'ять завдань у кожному варіанті; завдання 21-25) використовують для оцінювання умінь визначати за описом приналежність географічного об'єкта до певного регіону, явищ і процесів - до певної геосфери, групи населення, галузей господарства тощо.

  • Тестові завдання на визначення відповідності (п'ять завдань у кожному варіанті; завдання 21-25) використовують для оцінювання умінь визначати за описом приналежність географічного об'єкта до певного регіону, явищ і процесів - до певної геосфери, групи населення, галузей господарства тощо.

  • Завдання такого типу передбачає вибір взаємопов'язаних понять, явищ, процесів і визначення логічних зв'язків між ними.



  • Кожна вірна відповідь з чотирьох можливих – 0,5 бала.

  • Якщо в бланку відповідей записано всі правильні комбінації цифр і літер, завдання оцінюється 2 балами.

  • Відповідно за одну правильно визначену відповідність - 0,5 бала, за дві - 1 бал, за три —1,5 бала.

  • Мах кількість балів – 10.



Тестові завдання на визначення правильної послідовності (п'ять завдань у кожному варіанті; завдання 26-30) використовують для оцінювання вмінь визначати правильну послідовність дій, алгоритмів діяльності, технологічних прийомів, а також хронологічну послідовність.

  • Тестові завдання на визначення правильної послідовності (п'ять завдань у кожному варіанті; завдання 26-30) використовують для оцінювання вмінь визначати правильну послідовність дій, алгоритмів діяльності, технологічних прийомів, а також хронологічну послідовність.

  • Виконуючи завдання такого типу, потрібно розташувати географічні об'єкти, події, природні та суспільні процеси і явища в правильній часовій або просторовій послідовності й записати цю послідовність у бланк відповіді.



Особливої уваги потребують тестові завдання на контурній карті.

  • Особливої уваги потребують тестові завдання на контурній карті.

  • Контурна карта стане в пригоді також під час виконання завдань на визначення правильної послідовності розташування географічних об'єктів, які потребують застосування просторової уяви.

  • При виконанні математичних розрахунків слід використати чернетку.



Завдання вважають виконаними правильно, якщо в бланку відповіді записані всі вірні комбінації цифр і літер.

  • Завдання вважають виконаними правильно, якщо в бланку відповіді записані всі вірні комбінації цифр і літер.

  • За правильно встановлену послідовність максимальна оцінка - 1 бал. Послідовно розташовані 2 об'єкти чи поняття - 0,5 бала.

  • Мах кількість балів – 5.



Завдання відкритого типу налічують у кожному варіанті п'ять завдань (завдання 31-35), з яких одне завдання (під номером 35) має підвищений рівень складності і позначене зірочкою.

  • Завдання відкритого типу налічують у кожному варіанті п'ять завдань (завдання 31-35), з яких одне завдання (під номером 35) має підвищений рівень складності і позначене зірочкою.

  • Відповідь на кожне з теоретичних завдань має бути вичерпною, послідовною, логічною.

  • Максимальна кількість балів за кожну відповідь - 5.

  • Завдання підвищеної складності оцінюється 5 балами.

  • Мах кількість балів – 20.



Завдання на контурній карті передбачає нанесення на карту інформації відповідно до завдання та розробку легенди карти.

  • Завдання на контурній карті передбачає нанесення на карту інформації відповідно до завдання та розробку легенди карти.

  • Записи на карті й легенда подаються тим самим кольором ручки, яким виконується все тестове завдання.

  • Враховується правильність виконання (відповідність завданню), точність нанесення географічних об'єктів, картографічна грамотність, повнота, охайність, акуратність виконання.

  • Мах кількість балів – 5.





  • 11 клас



  • Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії



20 варіантів письмових робіт.

  • 20 варіантів письмових робіт.

  • Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу.

  • При кількісті учнів менше десяти кожен отримує окремий варіант.



  • 34 тестових завдання різних типів і рівнів складності:

  • з вибором однієї правильної відповіді – 20 завдань ( по 0,5 бала),

  • 5 завдань на визначення правильної відповідності ( по 2 бала),

  • 5 завдань на визначення правильної послідовності ( по 1 балу),

  • 3 завдання відкритого типу (по 6 балів),

  • одне завдання на контурній карті 6 балів).

  • На виконання завдань відводиться 90 хвилин.





  • 11 клас





Державна підсумкова атестація з основ економіки проводиться в 11-х класах суспільно-гуманітарного профілю економічного напряму в письмовій формі.

  • Державна підсумкова атестація з основ економіки проводиться в 11-х класах суспільно-гуманітарного профілю економічного напряму в письмовій формі.

  • 20 варіантів завдань чотирьох рівнів складності.

  • Використовуються всі варіанти. Вибір проводиться шляхом жеребкування.

  • На виконання відводиться 90 хвилин.

  • Мах кількість балів – 24.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка