проектує фізичний розвиток учнів (рухова активність, заняття фізичною культурою, спортом), раціональне харчування;
Сприяє розвитку інтересу учнів до загартовування природними факторами.
Емоційне здоров’я
Емоційне здоров’я
Основні завдання:
формує емоційне здоров’я учнів, вміння поведінки в стресових ситуаціях, індивідуальні особливості емоційного здоров’я;
визначає значення емоцій в житті людини;
профілактика шкідливого впливу стресу на здоров’я.
Інтелектуальне здоров’я
Інтелектуальне здоров’я
Основні завдання:
має спонукати учнів до вивчення механізмів зберігання інформації в нашій пам’яті;
формує уявлення про механізми запам’ятовування та відтворення інформаціїї у нашій пам’яті;
дає понятті про пам’ять якцінність, яку необхідно не тільки розвиватти, але й зберігати.
Психічне здоров’я
Психічне здоров’я
Основні завдання:
спрямовує особистість на здоровий спосіб життя (мотиви, потреби, звички, інтереси, самооцінка, ідеали, світогляд);
привчає учнів, виробляє навички у проведенні психологічного характеру, уміння дати самооцінку своїм позитивним і негативним якостям, намітити шлях до самовдосконалення;
визначає типи ВНС, темперамент, задатки, здібності, статеві та вікові особливості.
Соціальне здоров’я
Соціальне здоров’я
Основні завдання:
формує в учнів соціальні потреби і мотиви, потреби у професійному самовизначенні;
дає знання основних функцій сім’ї щодо збереження та зміцнення здоров’я, способів запобігання вживання алкогольних, наркотичних, тютюнових, токсичних речовин, зараженню СНІДом і захворювань статевої системи;
дає знання основних положень державного і міжнародного законодавства щодо збереження та зміцнення здоров’я;
Дотримуватися основних вимог раціонального харчування з урахуванням віку;
Розуміти значення рухової активності для розвитку здорового організму, вміти задовольнити свої рухові потреби в процесі навчальних занять та протягом дня;
Знати і виконувати правила профілактики захворювань хребта, стопи, органів зору, слуху тощо;
Використовувати основні природні фактори, що зміцнюють здоров’я;
Вміти скласти для себе програму оздоровлення на літній і зимовий період, забезпечити їх виконання;
Розуміти, що деякі звички являють шкоду для здоров’я, не допускати їх появи;
Знати особливості свого фізичного і психічного розвитку, характеру, пам’яті, уваги з метою їх удосконалення і корекції;
Вміти взаємодіяти екологічно з навколишнім середовищем, розуміти, при яких умовах середовище проживання (житло, класна кімната, вулиця тощо) небезпечне для життя.
Жоден з нас не курить, оскільки куріння навряд чи допомогло б нам досягти тих результатів, які ми маємо на сьогодні.
На куріння просто не було часу, а також бажання.
Що радять брати Клички:
Знайдіть заняття до душі. Максимально будьте зайняті і пам”ятайте, що саме в 16 років ви творите своє майбутнє. Можна або багато й цілеспрямовано працювати, або сидіти й курити. Результати у першому і другому випадках будуть протилежні.