Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я ніщо. Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я ніщо



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я ніщо.

  • Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я ніщо.

  • Здоров’я – стан повного фізичного, соціального і психічного благополуччя, а не лише відсутність хвороби.

  • Здоров’я – це утримання від вживання наркотичних речовин.

  • Здоров’я – це значить бути щасливим.

  • Здоров’я – це відчуття радості від того, як ти виглядаєш.

  • Здоров’я – це неоціненний скарб.



Духовне здоров’я

  • Духовне здоров’я

  • Основні завдання:

  • виховувати особистість учня у контексті народної мудрості;

  • сприяти утвердженню принципів людської моралі, доброти, справедливості, милосердя;

  • дати знання про істину, добро, красу як складові духовного здоров’я;

  • розвивати духовні почуття, духовні стани, морально-гуманістичний компонент (світогляд, ідеали, менталітет), вольовий компонент (цілеспрямованість, наполегливість, саморегуляція, самосвідомість, самореалізація), мотиваційний компонент (духовні потреби, ціннісні орієнтири).



Фізичне здоров’я

  • Фізичне здоров’я

  • Основні завдання:

  • проектує фізичний розвиток учнів (рухова активність, заняття фізичною культурою, спортом), раціональне харчування;

  • Сприяє розвитку інтересу учнів до загартовування природними факторами.



Емоційне здоров’я

  • Емоційне здоров’я

  • Основні завдання:

  • формує емоційне здоров’я учнів, вміння поведінки в стресових ситуаціях, індивідуальні особливості емоційного здоров’я;

  • визначає значення емоцій в житті людини;

  • профілактика шкідливого впливу стресу на здоров’я.



Інтелектуальне здоров’я

  • Інтелектуальне здоров’я

  • Основні завдання:

  • має спонукати учнів до вивчення механізмів зберігання інформації в нашій пам’яті;

  • формує уявлення про механізми запам’ятовування та відтворення інформаціїї у нашій пам’яті;

  • дає понятті про пам’ять якцінність, яку необхідно не тільки розвиватти, але й зберігати.



Психічне здоров’я

  • Психічне здоров’я

  • Основні завдання:

  • спрямовує особистість на здоровий спосіб життя (мотиви, потреби, звички, інтереси, самооцінка, ідеали, світогляд);

  • привчає учнів, виробляє навички у проведенні психологічного характеру, уміння дати самооцінку своїм позитивним і негативним якостям, намітити шлях до самовдосконалення;

  • визначає типи ВНС, темперамент, задатки, здібності, статеві та вікові особливості.



Соціальне здоров’я

  • Соціальне здоров’я

  • Основні завдання:

  • формує в учнів соціальні потреби і мотиви, потреби у професійному самовизначенні;

  • дає знання основних функцій сім’ї щодо збереження та зміцнення здоров’я, способів запобігання вживання алкогольних, наркотичних, тютюнових, токсичних речовин, зараженню СНІДом і захворювань статевої системи;

  • дає знання основних положень державного і міжнародного законодавства щодо збереження та зміцнення здоров’я;

  • формує вміння запобігати виникненню шкідливих звичок.



  • Спадковість – 20%

  • Рівень медицини – 10%

  • Екологія – 20%

  • Спосіб життя – 50%





Розуміти значення способу життя для особистого здоров’я, хорошого самопочуття;

  • Розуміти значення способу життя для особистого здоров’я, хорошого самопочуття;

  • Знати і дотримуватись правил особистої гігієни, гігієни житлових приміщень, одягу, взуття тощо;

  • Вміти правильно будувати режим дня і виконувати його;

  • Дотримуватися основних вимог раціонального харчування з урахуванням віку;

  • Розуміти значення рухової активності для розвитку здорового організму, вміти задовольнити свої рухові потреби в процесі навчальних занять та протягом дня;

  • Знати і виконувати правила профілактики захворювань хребта, стопи, органів зору, слуху тощо;

  • Використовувати основні природні фактори, що зміцнюють здоров’я;



  • Вміти скласти для себе програму оздоровлення на літній і зимовий період, забезпечити їх виконання;

  • Знати як зберегти своє здоров’я від простудних та інфекційних захворювань;

  • Розуміти, що деякі звички являють шкоду для здоров’я, не допускати їх появи;

  • Знати особливості свого фізичного і психічного розвитку, характеру, пам’яті, уваги з метою їх удосконалення і корекції;

  • Вміти взаємодіяти екологічно з навколишнім середовищем, розуміти, при яких умовах середовище проживання (житло, класна кімната, вулиця тощо) небезпечне для життя.



Щоб бути здоровим необхідно:

  • Щоб бути здоровим необхідно:

  • Вірити в себе;

  • Правильно розпоряджатися своїм життям;

  • Мати в житті ціль;

  • Прислуховуватись до внутрішнього голосу;

  • Жити не тільки для себе, але й для інших;

  • Прислуховуватися до порад інших людей;

  • Оберігати природу;

  • У родині підтримувати здоровий спосіб життя;

  • Керувати своїми вчинками і життям;

  • Самовдосконалювати себе;

  • Не бути жорстоким до людей;

  • Боротися за свою свободу;

  • Не використовувати людей задля власних цілей;

  • Мати хороших друзів.





Брати Клички, чемпіони світу з боксу:

  • Брати Клички, чемпіони світу з боксу:

  • Жоден з нас не курить, оскільки куріння навряд чи допомогло б нам досягти тих результатів, які ми маємо на сьогодні.

  • На куріння просто не було часу, а також бажання.

  • Що радять брати Клички:

  • Знайдіть заняття до душі. Максимально будьте зайняті і пам”ятайте, що саме в 16 років ви творите своє майбутнє. Можна або багато й цілеспрямовано працювати, або сидіти й курити. Результати у першому і другому випадках будуть протилежні.

























Єдина річ цінується найбільше лише тоді, коли немає вже її,

  • Єдина річ цінується найбільше лише тоді, коли немає вже її,

  • І ти не знаєш втрати більшої, адже це найцінніше на землі.

  • Подібного купити ти не в змозі, і гроші вже не мають влади тут,

  • Це диво не знайдеш ти на дорозі, нестачу цю уже не віднайдуть.

  • Ти проміняв її на цигарковий попіл, на пляшку та наркотиків дурман,

  • А схаменувшись, зрозумів лиш потім: Життя своє ти зовсім занедбав…

  • Ти винен не один і борг наш спільний, біда єдина нас усіх єднає:

  • Ми знищуєм живе, а значить гинем, лише провини власної не помічаєм.

  • Це помилка! Дорога наша хибна, панує тут жорстокість й забуття.

  • Невже для нас ім’я людини гідне, якщо не в змозі ми змінити це життя?

  • Можливо, людяність навіки загубили, у серці – лід, а на душі – зима.

  • І тільки погляд хворої дитини від нас правдиву дійсність не схова.

  • Я вірю, до снаги нам світ змінити, здоров’ю скажем: “ТАК!”, хворобам:”НІ!”

  • І довго та щасливо будуть жити здорові люди на оновленій землі!

  • Єдина річ цінується найбільше лише тоді, коли немає вже її,

  • І ти не знаєш втрати більшої – Здоров’я – найцінніше на Землі!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка