Здоров’я-це стан життя і діяльності людини,який передбачає фізичне, психічне, соціальне та духовне благополуччя



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Здоров’я-це стан життя і діяльності людини,який передбачає фізичне, психічне, соціальне та духовне благополуччя.

  • Здоров’я-це стан життя і діяльності людини,який передбачає фізичне, психічне, соціальне та духовне благополуччя.



інтегральна якість особистості, яка проявляється у загальній здатності та готовності до здоров’язберігаючої діяльності, що ґрунтується на інтеграції знань, умінь, навичок, ціннісних ставлень особистості, спрямованих на збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я – свого та оточення.

  • інтегральна якість особистості, яка проявляється у загальній здатності та готовності до здоров’язберігаючої діяльності, що ґрунтується на інтеграції знань, умінь, навичок, ціннісних ставлень особистості, спрямованих на збереження фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я – свого та оточення.



навички раціонального харчування;

  • навички раціонального харчування;

  • навички рухової активності та загартовування;

  • санітарно-гігієнічні навички;

  • навички організації режиму праці та відпочинку;

  • навички мотивації успіху та тренування волі;

  • навички управління стресами;

  • навички ефективного спілкування;

  • навички попередження конфліктів;

  • навички співробітництва.



Поняття « здоров’язберігаючі технології» об’єднує в собі всі напрямки діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я.

  • Поняття « здоров’язберігаючі технології» об’єднує в собі всі напрямки діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я.



фізкультхвилинки;

  • фізкультхвилинки;

  • вправи для дихання;

  • пальчикова гімнастика;

  • арт-терапія.



Оздоровчі хвилинки під час уроків повинні комбінувати в собі фізичні вправи для осанки, рук, шиї ніг. Також вправи поєднувати з елементами ігор, з веселим рахунком, з імітацією явищ природи.

  • Оздоровчі хвилинки під час уроків повинні комбінувати в собі фізичні вправи для осанки, рук, шиї ніг. Також вправи поєднувати з елементами ігор, з веселим рахунком, з імітацією явищ природи.



Для формування повноцінного мовлення школяра важливе значення має правильне мовленнєве дихання. Це дихання формується на основі дихання фізіологічного.

  • Для формування повноцінного мовлення школяра важливе значення має правильне мовленнєве дихання. Це дихання формується на основі дихання фізіологічного.





Арт-терапія – це метод впливу на емоційний та фізичний стан людини за допомогою різних видів художнього та вжиткового мистецтва (малювання, живопису, ліплення, тощо). Завдання арт-терапії полягає у використанні людиною різноманітних образотворчих матеріалів з метою вираження змісту свого внутрішнього світу

  • Арт-терапія – це метод впливу на емоційний та фізичний стан людини за допомогою різних видів художнього та вжиткового мистецтва (малювання, живопису, ліплення, тощо). Завдання арт-терапії полягає у використанні людиною різноманітних образотворчих матеріалів з метою вираження змісту свого внутрішнього світу



кольоротерапія;

  • кольоротерапія;

  • музикотерапія;

  • фольктерапія;

  • казкотерапія;

  • ігрова терапія.





Фольклорна- арт-терапія – це природна система, заснована на засадах, створених нашими предками, що забезпечує здорову взаємодію людини з навколишнім світом, людьми та із собою.

  • Фольклорна- арт-терапія – це природна система, заснована на засадах, створених нашими предками, що забезпечує здорову взаємодію людини з навколишнім світом, людьми та із собою.

  • Хороводи, народні танці знімають емоційну та тілесну напругу.

  • Доцільним є проведення хвилинок-«таночків». Діти дуже полюбляють такий вид відпочинку. Вони співають, виконуючи певні рухи.



Казкотерапія – це древній спосіб терапії, який виник майже тоді, коли люди навчилися розмовляти. Казками передавалися духовні знання, моральні цінності, правила поведінки, життєві помилки та багато різної корисної інформації.

  • Казкотерапія – це древній спосіб терапії, який виник майже тоді, коли люди навчилися розмовляти. Казками передавалися духовні знання, моральні цінності, правила поведінки, життєві помилки та багато різної корисної інформації.

  • Загальна ідея цього прийому полягає в тому, що дитина бачить себе на місті героя, живе разом із ним, вчиться на його помилках .

  • Є різні варіанти роботи над казкою:

        • - придумати казку;
        • - малювання за мотивами казки;
        • - інсценування казок;
        • - творча робота над казкою.


Враховуючи те, що музика може знімати втому і заряджати людину енергією, позитивно впливати на систему кровообігу та дихання, можна музичні твори назвати ліками.

  • Враховуючи те, що музика може знімати втому і заряджати людину енергією, позитивно впливати на систему кровообігу та дихання, можна музичні твори назвати ліками.

  • Під час проведення артикуляційної зарядки використовуються прийоми музикотерапії у вигляді проспівування голосних звуків, що позитивно впливає на здоров’я дитини.



Роль гри у молодшому шкільному віці велика ще тому, що у процесі ігрової діяльності, наряду з розумовим розвитком відбується і фізичне, естетичне та моральне виховання дитини.

  • Роль гри у молодшому шкільному віці велика ще тому, що у процесі ігрової діяльності, наряду з розумовим розвитком відбується і фізичне, естетичне та моральне виховання дитини.

  • Завдяки ігровій терапії дитина привчається сміливо висловлювати свою думку, самостійно приймати рішення.



Систематично збагачувати свої знання щодо застосування здоров’язберігаючих технологій.

  • Систематично збагачувати свої знання щодо застосування здоров’язберігаючих технологій.

  • Глибоко вивчати і запроваджувати в своїй роботі кращі зразки народної творчості, літературу, присвячену питанням збереження і поліпшення духовного та психічного здоров’я дітей.

  • Вибирати комплекси ритмічної гімнастики, вправи для дихання, вправи “слухняних пальчиків”, які сприяють профілактиці захворювань дітей.

  • Працювати в тісному взаємозв’язку з учнями, батьками, медичними працівниками, з усіма тими, хто зацікавлений у збереженні і зміцненні здоров’я дітей.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка