Зміна структури робочого навчального плану: Навчання в школі розділено на 3 етапи: І – початковий (1-4 класи) працюють за програмою „Росток”



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.







  • Зміна структури робочого навчального плану: Навчання в школі розділено на 3 етапи:

  • І – початковий (1-4 класи) працюють за програмою „Росток”

  • ІІ – розвивальний, пропрофільний (5-8 класи) за програмою „Росток”

  • ІІІ – профільне навчання (9-11 класи)



НОВІ НАВЧАЛЬНІ КУРСИ: * Навколишній світ – 1-6 класи *Словесність – 5-9 класи * Елементи теорії ймовірностей – 6-9 клас *Риторика – 9-11 класи *Етика і естетика – 10-11 класи * Людина і суспільство – 10-11 класи *Економіка – 9-11 класи *Основи філософії і релігії – 10-11 класи *Людина і світ професій 9-11 класи Світ людини – 10-11 класи

  • НОВІ НАВЧАЛЬНІ КУРСИ: * Навколишній світ – 1-6 класи *Словесність – 5-9 класи * Елементи теорії ймовірностей – 6-9 клас *Риторика – 9-11 класи *Етика і естетика – 10-11 класи * Людина і суспільство – 10-11 класи *Економіка – 9-11 класи *Основи філософії і релігії – 10-11 класи *Людина і світ професій 9-11 класи Світ людини – 10-11 класи

  • ПРЕДМЕТИ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ:„Декоративне оформлення інтер’єру” „Петриківський розпис” „Штучні квіти” „* ” – авторські програми вчителів школи № 50

  • ДОДАТКОВІ КУРСИ:Вчимося спілкуватися – 1 клас; Симетрія в навколишньому світі – 1 клас; Програма для 5-річок школи раннього розвитку дітей „Росток”

  • ТРАДИЦІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРЕДМЕТИ, ЗМІСТ ЯКИХ ОНОВЛЕНО В МЕЖАХ ПРОГРАМИ „РОСТОК”: *Математика – 1-11 класи Англійська мова – 1-11 класи *Фізика – 7-11 класи *Хімія – 7-11 класи Біологія – 7-11 класи „* ” – авторські програми





 

  •  



Вплив науково-педагогічного проекту „Росток” на результативність учнів ЗНЗ №50 в районних, міських, обласних конкурсах, змаганнях протягом 2005-2006 навч.рік років

  • Вплив науково-педагогічного проекту „Росток” на результативність учнів ЗНЗ №50 в районних, міських, обласних конкурсах, змаганнях протягом 2005-2006 навч.рік років

  • Призери ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових предметів:

  • Географія – ІІІ місце (10-11 кл.)

  • Біологія – ІІІ місце(8 кл)

  • Математика – ІІІ місце (7-8 кл)

  • Російська мова – ІІІ місце (11 кл)

  • Хімія – ІІІ місце (8 кл);

  • Призери ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових предметів:

  • Географія ІІІ місце (10 кл)

  • Математика ІІІ місце (7 кл)

  • МАН секція “Психологія” – 4 місце Абрамов В.

  • Районний конкурс вокалістів “Я до тебе, матусю, у пісні йду” – переможець Зяблов Р.

  • Районний, міський конкурс “Жайвір степу” – І місце хоровий колектив учнів 4-9 кл. керівник Кучерявенко І.В.

  • Районний, міський конкурс “Зорепад” – І-ІІ місце (Стиценко Т., дует Кожедей В., Манукян Р.)

  • Районний, міський конкурс “Кращий правознавець” І місце (Ткаченко Д., ) Правовий клуб „Феміда” кер. Мухіна Л.А.

  • Районний, міський конкурс театральних колективів «Різдвяні свята» - І місце кер.Роменський В.М.

  • Районний, міський конкурс театральних колективів – лауреати конкурсу Літературно-мистецька студія „Троянда” кер. Роменський В.М.

  • Районний конкурс художніх колективів “Іскри натхнення” – І місце (кер. гуртків)

  • Обласний конкурс „Податки очима дітей” - ІІ місце Алексійчук Іван 11-в

  • Обласний конкурс “Молодь проти рабства” – І місце у номінації комп'ютерної графіки Осмоловський М. 11-А

  • Міський конкурс „Я – громадянин свого міста” –переможці: Скриль К. 5-б;Журавльова О7-А;Делюкін Р. -7-А

  • Районний конкурс малюнків „Яка ти сонячна й барвиста, рідна Таврія моя!” - І місце Скриль К. 5-б

  • Районний конкурс “Юні інспектори дорожнього руху” –І місце 6-А клас;

  • Міський конкурс “Влучний стрілок” – І місце (4 золоті медалі)

  • Районні змагання з волейболу – І місце



Наші публікації



23 листопада 2005 р. - відкриття інформаційно-консультаційного центру за науково-педагогічним проектом “Росток”





В 2006 році школа стала лауреатом конкурсу

  • В 2006 році школа стала лауреатом конкурсу

  • “Сто кращих шкіл України 2006”

  • в номінації “Школа професійної кар’ери”



Перспективний план розвитку Науково-педагогічного проекту “Росток”

  • Перспективний план розвитку Науково-педагогічного проекту “Росток”

  • у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 50 Херсонської міської ради

  • 1.Прийняти участь в апробації навчально-методичних комплектів інтегрованого курсу “Навколишній світ” для 1-4- класів До 2007 р.

  • 2.Розробити методичні рекомендації щодо викладання інтегрованого курсу “Навколишній світ” у 1-4- класах До 2007 р.

  • 3.Прийняти участь в апробації навчально-методичних комплектів курсу “Математики” для 1-4 класівДо 2007 р.

  • 4.Закінчити апробацію програм інтегрованого курсу “Навколишній світ” для 5-6 класу До 2007 р

  • 5.Розробити методичні рекомендації щодо реалізації навчального експерименту у викладанні курсу “Навколишній світ” у 5-6 класі До 2009 р

  • 6.Прийняти участь в розробці програмно-методичного забезпечення курсів математики, фізики, хімії, біології, географії та розробити методичні рекомендації щодо їх реалізації До 2010 р.

  • 7.Прийняти участь в розробці програм і підручників з математики для 6-9 класів з модернізованим змістом на засадах діяльнісного та інтегрованого підходів до методів і технологій навчання. До 2010 р

  • 8.Прийняти участь в розробці програми і підручника для забезпечення інтегрованого курсу “Елементи теорії імовірностей” для 6-9 класів До 2008 р.

  • 9.Проводити апробацію створених програм, підручників, навчальних та методичних посібників за Проектом “Росток” для 6-9 класів. Постійно

  • 10.Прийняти участь в роботі над проблемою “Інтегрований підхід до формування в учнів здорового способу життя” До2009

  • 11.Проводити науково-дослідницьку роботу з теми “Профорієнтація учнів в умовах профільного навчання” До 2007

  • 12.Розробити комплексний моніторинг всіх напрямів науково-педагогічного проекту “Росток” До 2008 р.

  • 13.Впроваджувати розроблену модель комплексного моніторингу науково-педагогічного проекту “Росток” за результатами його апробації До 2010 р.

  • 14.Проводити систематичну діагностику мотивації навчання, самооцінки рівнів рефлексії, креативності і загального творчого розвитку учнів в “Програмі розвитку дітей “Росток” Постійно

  • 15.Проводити систематичну діагностику навантаження учнів за показниками стану здоровя. Створювати оздоровче середовище. Постійно

  • 16.Вдосконалювати і систематично проводити діагностику динаміки професійної компетентності вчителя і розвитку педагогічних колективів в умовах експерименту Постійно 17.Організувати діяльність інформаційно-консультативного центру на базі школи згідно Положення про інформаційно-консультативний центр Постійно

  • 18.Організувати навчальні семінари підготовки педагогічних кадрів до роботи за науково-педагогічним проектом “Росток” Щорічно

  • 19.Приймати участь у щорічних звітах про виконання науково-дослідної та експериментальної роботи за проектом “Росток” Щорічно20.Сприяти видавничій діяльності педагогів для створення наукового та навчально-методичного забезпечення науково-педагогічного проекту “Росток” Постійно




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка