Зміст методичної роботи в Бородянському професійному аграрному ліцеї



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Зміст методичної роботи в Бородянському професійному аграрному ліцеї

  • Оволодіння методологічними і теоретичними основами професій, сучасними досягненнями педагогіки і психології, методики викладання;

  • Систематичне вивчення і аналіз навчальних планів, програм, інструктивних матеріалів, методичних рекомендацій з питань проведення сучасного уроку, консультацій, позаурочної роботи;

  • Різноманітність форм і методів роботи з головами методичних комісій;

  • Розвиток ініціативи і творчості викладачів і майстрів виробничого навчання;

  • Вивчення та аналіз стану викладання рівня і якості знань, умінь, практичних навичок і вихованості учнів, виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу;

  • Підготовка і проведення заходів спрямованих на вдосконалення навчально-виховного процесу;

  • Надання практичної допомоги інженерно-педагогічним працівникам у вирішенні актуальних проблем навчання;

  • Удосконалення інформаційного забезпечення про досвід викладачів-новаторів;

  • Оцінка результатів методичної роботи інженерно-педагогічних працівників за кінцевими результатами.



Завдання методичної роботи Бородянського професійного аграрного ліцею

  • Стосовно окремого викладача:

  • Підтримка педагога в його соціалізації , розвитку особистісного професійного потенціалу, оновленні професійного досвіду, самоактуалізації;

  • Створення умов для збагачення загальної і педагогічної культури;

  • Створення творчого середовища саморозвитку педагога;

  • Задоволення особистісних потреб в оновленні знань, інтелектуальному розвитку;

  • Створення умов для удосконалення і саморозвитку особистісних якостей педагога (доброти, педагогічного такту), ціннісних орієнтацій;

  • Розвиток сучасного стилю педагогічного мислення, педагогічної техніки професійної майстерності;

  • Розвиток умінь емоційно-вольової саморегуляції.



Завдання методичної роботи Бородянського професійного аграрного ліцею

  • Стосовно обов'язків викладача в колективі:

  • Консолідація, зміцнення педагогічного колективу як колективу однодумців, створення педагогічного ансамблю закладу;

  • Вироблення єдиного кредо, позицій, загальних ритуалів, традицій;

  • Організація діагностики і самодіагностики реальних навчальних можливостей учнів, класних колективів, професійних потреб, можливостей і запитів викладачів;

  • Експертна оцінка авторських програм, посібників, засобів навчання і виховання;

  • Контроль і аналіз навчально-виховного процесу, його результативності;

  • Виявлення, узагальнення, поширення кращого досвіду, обмін цінними методичними знахідками;

  • Стимулювання колективної творчості та ініціативи членів педагогічного колективу;

  • Залучення членів педагогічного колективу до науково-дослідницької роботи;

  • Творче осмислення соціального замовлення нових нормативних актів і документів, доведення їх до свідомості кожного педагога.



Структура методичної роботи



Керівництво методичною роботою



Організаційні форми професійного зростання



Організаційні форми професійного зростання



Основні напрямки роботи методичного кабінету



Система роботи з молодими викладачами



Система роботи з молодими викладачами





Дієвість методичних об'єднань – запорука успіху навчального закладу



Правильно організована робота методичних комісій дає можливість:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка