Змістовий модульI. Змістовий модульI



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Змістовий модульI.

  • Змістовий модульI.

  • Психологічні особливості вузівського навчального процесу та педагогіка вищої школи.

  • Т.1.Педагогіка вищої школи, предмет, завдання і методи

  • Т.2.Загально організаційна структура педагогічних завдань вищої школи

  • Т.3.Психолого-педагогічна взаємодія у ВНЗ

  •  Т.4.Психолого-педагогічні засади управління вузівським навчальним процесом

  •  Т.5.Форми організації навчально-професійної діяльності у ВНЗ. Академічна лекція в системі професійної підготовки студентів

  • Т.6.Система вищої освіти в Україні та інших країнах(лекція-конференція)

  •  



Т.1.Загальна психологічна характеристика студентського віку.

  • Т.1.Загальна психологічна характеристика студентського віку.

  • Професійне становлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою

  •  Т.2.Особливості формування й розвитку студентської групи

  •  Т.3.Особливості діяльності, типологія, педагогічна культура викладача вищої школи

  •  Т.4.Педагогічна майстерність та професіоналізація особистості викладача ВНЗ





Після відвіданої лекції студенти повинні проаналізувати, яким чином викладачу вдавалось:

  • Після відвіданої лекції студенти повинні проаналізувати, яким чином викладачу вдавалось:

  • передавати знання, дохідливо викладати матеріал, контролювати й оцінювати результати праці тих, яких навчають, і його власної праці;

  • формувати навички, якості студентів, враховувати індивідуальні й інші можливості їх особистості;

  • керувати пізнавальною діяльністю студентів, організовувати їх самостійну роботу й самовиховання;

  • володіти собою, своїм психічним станом, зовнішнім вираженням емоцій і почуттів, виявляти педагогічний такт.

  • Аналіз оформити письмово у вигляді есе на 3-5 сторінок.



Примітки: заняття відбувається у формі захисту самостійних та індивідуальних завдань,які здаються на перевірку для викладача у визначений термін. Захист відбувається у формі вирішення тестових завдань та усних відповідей на поставлені викладачем запитання.

  • Примітки: заняття відбувається у формі захисту самостійних та індивідуальних завдань,які здаються на перевірку для викладача у визначений термін. Захист відбувається у формі вирішення тестових завдань та усних відповідей на поставлені викладачем запитання.



1.Тест за матеріалами модуля 1 – 20 Б

  • 1.Тест за матеріалами модуля 1 – 20 Б

  • 2.Активність на лекційних та практичних заняттях(запитання-відповіді) - 5(БОНУС)

  • 3.Виконання індивідуальних завдань(два з восьми на вибір) -4Б

  • 4.Виконання самостійна роботи студентів – 8 Б

  • 5.Проведення лекційного заняття

  • Самоаналіз заняття 10 / 5 ББ

  • 6.Творчі аспекти роботи студента (аналіз відвіданого заняття) – 3 Б

  • 7.Тест за матеріалами модуля – 50 Б



Складіть схему, яка відображає зміст освіти. Скористайтесь запропонованими поняттями: знання, уміння, навички, функції.

  • Складіть схему, яка відображає зміст освіти. Скористайтесь запропонованими поняттями: знання, уміння, навички, функції.

  • Сформулюйте загальні вимоги щодо вибору оптимальних поєднань методів навчання викладачем.

  • Ознайомтесь з системами освіти провідних держав світу (Німеччина, Франція, Англія, США, Японія, Швеція):

  • У чому полягають відмінності вітчизняної системи освіти і систем освіти провідних держав світу?

  • У чому полягають відмінності в процесі управління вітчизняними та закордонними ВНЗ?

  • У чому полягає різниця у підходах до організації методичної роботи в університеті та технікумі?

  • Розкрити психологічні механізми становлення якостей особистості й відповідно до них визначити основні напрями виховної роботи у вищій школі.



Визначити та проілюструвати прикладами позицію викладача щодо студента: розуміння, визнання, прийняття.

  • Визначити та проілюструвати прикладами позицію викладача щодо студента: розуміння, визнання, прийняття.

  • Використовуючи психологічну літературу, розкрити соціально-психологічний портрет сучасного студента. Наскільки і в чому він співпадає (або не співпадає) з реальним портретом студента з вашої групи? Чи є протиріччя? Які? (Відповісти письмово).

  • Розробіть систему контролю за успішністю студентів (1 або 2 семестри) на прикладі певної дисципліни. Вкажіть чітке розташування форм, методів та видів контролю.

  • Відповідно обраній темі розробити та презентувати результат власного дослідження .



Проаналізувати фактори, які характеризують студентство як окрему соціальну групу. Чим обумовлені особливості сучасного студентства в Україні?

  • Проаналізувати фактори, які характеризують студентство як окрему соціальну групу. Чим обумовлені особливості сучасного студентства в Україні?

  • В яких проявах поведінки та рисах особистості студента виявляється успішність його адаптації до ВНЗ? Запропонуйте власну програму підвищення рівня соціально-психологічної адаптації студента до вищої школи.

  • Охарактеризуйте показники професійної зрілості студента.

  • Які труднощі зростання особистості фахівця з вищою освітою визначаються сучасними психологами?

  • Як можна пояснити, що лідер студентської групи не обов’язково відмінник навчання?



  • Розробити рекомендації наставнику групи стосовно шляхів оптимізації міжособистісних взаємин і згуртування студентського колективу (маючи на увазі Вашу групу).

  • Які психологічні засоби, методи та прийоми підвищують ефективність професійно-педагогічного спілкування зі студентською аудиторією під час лекцій, на семінарських заняттях і екзамені?

  • Проаналізуйте існуючу систему контролю успішності студентів з певної дисципліни стосовно реалізації принципів, методів та форм контролю.

  • Література:

  • І.Є. Семенча Посібник до курсу «Педагогіка і психологія вищої школи»

  • Фіцула М.М. Педагогіка: Посібник

  • Подоляк Л. Г., Юрченко В.І.. Психологія вищої школи: навчальний посібник для магістрів і аспірантів.

  • Бадмаев Б.Ц. Методика преподавания психологии




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка