Значення діловодства у здійсненні процесу управління. Значення діловодства у здійсненні процесу управління



Дата конвертації08.06.2016
Розмір444 b.





Значення діловодства у здійсненні процесу управління.

  • Значення діловодства у здійсненні процесу управління.

  • Класифікація документів.

  • Загальні вимоги до оформлення документів.

  • Розгляд і реєстрація документів

  • Документування управлінської діяльності керівників навчальних закладів



Контроль за виконанням документів





Діловодство - це діяльність, яка охоплює питання документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності.

  • Діловодство - це діяльність, яка охоплює питання документування та організації роботи з документами в процесі управлінської діяльності.



забезпечення ефективного процесу управління;

  • забезпечення ефективного процесу управління;

  • утворення документів;

  • зберігання, забезпечення доступу до документів.



Документування - запис за встановленими формами управлінських рішень та дій у цілях їх закріплення та передачі.

  • Документування - запис за встановленими формами управлінських рішень та дій у цілях їх закріплення та передачі.

  • Документообіг - це рух документів в організації з моменту їх отримання чи утворення до завершення виконання чи відправки.



Справа - сукупність документів чи документ, що відноситься до певного питання чи галузі діяльності організації.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка