Зно з української мови І літератури відбулося



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



ЗНО з української мови і літератури відбулося

  • ЗНО з української мови і літератури відбулося

  • 24 квітня 2015 року





Складність тестового завдання – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання цього завдання, до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у відсотках.

  • Складність тестового завдання – успішність учасників тестування у виконанні цього завдання. Визначається як відношення кількості балів, що набрали всі учасники тестування за виконання цього завдання, до максимальної кількості балів, яку вони могли б отримати за його виконання, виражену у відсотках.



1. Апостроф треба писати на місці обох пропусків у рядку

  • 1. Апостроф треба писати на місці обох пропусків у рядку

  • А досвідчений різьб..яр, високий бур..ян

  • Б велике сузір..я, роз..ятрена рана

  • В очікувана прем..єра, духм..яна страва

  • Г гарне ім..я, швидкий пор..ятунок



11. Звук [д] є в кожному слові рядка

  • 11. Звук [д] є в кожному слові рядка

  • А дитина, боротьба, день

  • Б кладка, футболіст, город

  • В ведмідь, десять, джерело

  • Г баскетбол, душа, дзвінок

  • Д податок, дятел, звідти



11. Підкреслені букви позначають однаковий звук у кожному слові рядка

  • 11. Підкреслені букви позначають однаковий звук у кожному слові рядка

  • А джміль, добро, дріб

  • Б просьба, вісь, сьогодні

  • В дзбан, зберегти, зжати

  • Г вчиться, тьмяний, боротьба

  • Д якби, ґвалт, екзистенція

  • 2014 ІІ сесія – 30,04 %



6. Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні

  • 6. Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні

  • А Я милуюся барвистими квітами, що ростуть біля будинку.

  • Б Краплі дощу, який щойно випав, мерехтіли на пелюстках.

  • В Серед квітів, що стояли у вазі на вікні, були й волошки.

  • Г Вона дивилася на білу орхідею, яку подарували друзі.



22. Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)

  • 22. Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)

  • А Пізньої осені на зритій землі поплуталась гарбузова огудина.

  • Б А тим часом місяць пливе оглядать небо й зорі та землю й море.

  • В У моїй душі бриніли людські голоси і ні вдень ні вночі не давали спокою.

  • Г Підемо до лісу або в гай погуляти чи на річку порибалити.

  • Д Жовтороте ластів’ятко силилося вилетіти з гнізда та ще не змогло.



23. Двокрапку треба поставити, якщо до частини «Люблю теплу весняну пору…» додати фрагмент рядка

  • 23. Двокрапку треба поставити, якщо до частини «Люблю теплу весняну пору…» додати фрагмент рядка

  • А ... коли з-під снігу виглядають перші блакитні проліски.

  • Б ... кидаю всі невідкладні справи та йду в поля далекі.

  • В ... у цей час народжуються нові потаємні мрії та сподівання.

  • Г ... час пробудження природи від тривалого зимового сну.

  • Д ... ласкаву, сонячну, повну радісних пташиних переливів.



17. Закінчення має іменник у рядку

  • 17. Закінчення має іменник у рядку

  • А чотири секунд..

  • Б обидві дівчин..

  • В півтора тижн..

  • Г три лікар..

  • Д два муляр..



12. Фразеологізм через пень-колоду має антонім

  • 12. Фразеологізм через пень-колоду має антонім

  • А комар носа не підточить

  • Б далеко куцому до зайця

  • В і кіт не валявся

  • Г як курка лапою

  • Д мухи не зобидить



Завдання на читання й розуміння тексту «Маленький шлях – не для людей» Галини Пагутяк.

  • Завдання на читання й розуміння тексту «Маленький шлях – не для людей» Галини Пагутяк.

  • За виконання завдання № 29, 31 та 32 усі учасники отримали 1 (один) бал.



43. «Недалеко від ріки Серету на Буковині» відбуваються події твору

  • 43. «Недалеко від ріки Серету на Буковині» відбуваються події твору

  • А «Камінний хрест»

  • Б «Земля»

  • В «Тіні забутих предків»

  • Г «Максим Гримач»

  • Д «Момент»



50. «Любові всевишній» автор присвятив

  • 50. «Любові всевишній» автор присвятив

  • А роман у новелах

  • Б роман у віршах

  • В драму-феєрію

  • Г кіноповість

  • Д новелу



53. Представником постмодерного письменства в Україні є

  • 53. Представником постмодерного письменства в Україні є

  • А Юрій Андрухович

  • Б Євген Маланюк

  • В Василь Стус

  • Г Богдан-Ігор Антонич

  • Д Василь Симоненко



58. Прочитайте наведений текст.

  • 58. Прочитайте наведений текст.

  • Людина – соціальна істота, а тому їй не властиво надовго залишатися на самоті. Разом із тим багато хто впевнений, що саме самотність допомагає індивіду зрозуміти себе, проаналізувати своє життя. Вони заперечують думку, що тільки оточення може дати об’єктивну оцінку людині, її діям і вчинкам.

  • Наскільки людині варто дослухатися до думки оточення про неї?

  • Викладіть Ваш погляд на цю проблему.





  • я вважаю, тому що наприклад, отже,

  •  

  •  



ТЕЗА

  • ТЕЗА

  • Тема – щось, що ми кладемо, ставимо перед наші очі.

  • Тема – це загальне, ідея – це конкретне; тема – це «що можуть бачити всі», ідея – це «як бачите ви те «що».

  • Тема – одна, а теза висвітлює ІХНІЙ (учасників тестування), унікальний, індивідуальний, неординарний, особистий, одиничний погляд на цей предмет.









  • Фактичні помилки

  • Нерозуміння проблематики художніх творів

  • “Абстрактні” приклади з власного життя



Багато письменників української літератури розкривали тему спорідненої праці у своїх творах. Візьмемо до уваги байку Григорія Сковороди “Бджола і шершень”. Автор хотів довести, що разом – ми сила, а поодинці – ніщо. А як щодо Франка? Однією з проблем, порушених автором, також є “споріднена праця”. У творі “Мойсей” зображується, як люди відвернулися від пророка, тому він зневірився. Мойсей нічого не досягнув, бо не мав підтримки.

  • Багато письменників української літератури розкривали тему спорідненої праці у своїх творах. Візьмемо до уваги байку Григорія Сковороди “Бджола і шершень”. Автор хотів довести, що разом – ми сила, а поодинці – ніщо. А як щодо Франка? Однією з проблем, порушених автором, також є “споріднена праця”. У творі “Мойсей” зображується, як люди відвернулися від пророка, тому він зневірився. Мойсей нічого не досягнув, бо не мав підтримки.



  • Любов – це найвище людське почуття. Прикладом цього почуття може бути Мавка.

  • Що тут не так?



Люди інколи тяжко помиляються

  • Люди інколи тяжко помиляються

  • Що саме необхідно, щоб було наявне в прикладі як реальному, конкретному вияві загального, абстрактного твердження? Перше: указівка на якусь конкретну людину. Друге: указівка на якусь конкретну помилку, зроблену цією людиною. Третє: указівка на те, що ці помилки з’являються лише інколи, але можуть справити тяжкий вплив на когось або щось. Шукаємо потрібні параметри людини й ситуації, яка зображена в художньому творі: людина – Маруся Чурай, помилка – покохала не того; частотність – покохала одного лише Гриця на все життя й тяжко за це поплатилася.





Прикладом людини, яка живе за законами порядності, може слугувати моя мама Алевтина, яка завжди дотримується даного слова, обов’язково вибачиться, якщо відчуває свою неправоту, заступиться за іншу людину, якщо ту ображає хтось.

  • Прикладом людини, яка живе за законами порядності, може слугувати моя мама Алевтина, яка завжди дотримується даного слова, обов’язково вибачиться, якщо відчуває свою неправоту, заступиться за іншу людину, якщо ту ображає хтось.

  • Прикладом людини, що живе за законами порядності, є моя матуся. Ні, вона ніколи не повчає мене: «Роби так, бо це порядно й гідно», «Не роби так, бо непорядно». їй удалося навчити мене цим законам без зайвих слів, а лише власними, завжди гідними вчинками, які й дають мені нині підстави називати її порядною людиною вищого ґатунку. Міг би перелічити чимало ситуацій, де мама вчиняла, як годиться порядній людині. Розповім же лише одну, досить показову...













Тому вже у тисяча вісімсот шістнадцятому році його Франція стояла в руїнах, а російські козаки гуляли в паризьких кафешках.

  • Тому вже у тисяча вісімсот шістнадцятому році його Франція стояла в руїнах, а російські козаки гуляли в паризьких кафешках.

  • На прикладі Пузиря ми і зараз можемо побачити багатьох статних людей.

  • Великий Довженко мучився нездарністю київського проспекту Перемоги.

  • Для досягнення своєї мети потрібно щось робити, а не сидіти без діла і теревені говорити.



… що зробив невірний вибір.

  • … що зробив невірний вибір.

  • … дуже вдячливо відноситися до батьків – людей, які подарували тобі життя.

  • різноманітні, не схожі друг на друга.

  • Я рахую, що кожна людина повинна цінувати те, що має.

  • На минулій неділі я отримав чудову звістку…

  • В житті існують різні положення: щастя, радості, суму, недуги чи любові.

  • Пузир не цінував свою дочку, жінку, які його любили; це пояснюється тим, що він продав свій новий, коштовний халат.



… не буде до цього стремитися.

  • … не буде до цього стремитися.

  • … не завжди наші мрії збігаються з нашими возможностями, але треба стремитися і працювати над цим.

  • … краще бросити все й піти по дорозі життя без обтяжуючого кошика минулого.

  • Але страшно представити життя без них.

  • Ми начинаємо цінувати тоді, коли втрачаємо.



У творі «Собор» наявно зображено прагнення Володьки Лободи.

  • У творі «Собор» наявно зображено прагнення Володьки Лободи.

  • Навіть дідусі й бабусі, які живуть у селах, у сільських місцевостях, у яких є власний город, які живуть на цьому, на вирощуванні овочів та фруктів, цінують врожай, який вродив у них за цілий рік, а не мрію, що буде він гарний, бо їм потрібні гроші, щоб прожити всю зиму.

  • У травні місяці ми склали іспити.

  • Моя власна думка щодо висловленої думки така: я погоджуюся.



гривнів (гривень), мамів (мам), гостра біль (гостра біль), посуда (посуд), по дорогам (дорогами), із коридора (із коридору), дай Бог (дай Боже), більш детальніший (більш детальний, детальніший)

  • гривнів (гривень), мамів (мам), гостра біль (гостра біль), посуда (посуд), по дорогам (дорогами), із коридора (із коридору), дай Бог (дай Боже), більш детальніший (більш детальний, детальніший)



до хибних дієслівних керувань, хибних прийменникових (безприйменникових) конструкцій: дякую вас (вам), знущатися над кимось (з когось), вона краще всіх (вона краще від усіх), відповідно плану (відповідно до плану), згідно бажань (згідно з бажаннями);

  • до хибних дієслівних керувань, хибних прийменникових (безприйменникових) конструкцій: дякую вас (вам), знущатися над кимось (з когось), вона краще всіх (вона краще від усіх), відповідно плану (відповідно до плану), згідно бажань (згідно з бажаннями);

  • до нелогічної сполучуваності слів: більша половина (більша частина), вийшовши з кімнати, в мене був поганий настрій (у мене був поганий настрій, коли я вийшов з кімнати);

  • до калькування російських словосполук на зразок приймати участь, приймати нові міри по виправленю ситуації, заключити договір (Вона здобула щастя, покинувши свого мужа, всіх знайомих, та заключила договір зі злом), інформація на рахунок поїздки.



Програма зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ від 01.10.2014 р. № 1121; лист від 20.10.2015 р. № 1/11-15239).

  • Програма зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти (затверджено Міністерством освіти і науки України, наказ від 01.10.2014 р. № 1121; лист від 20.10.2015 р. № 1/11-15239).





Чинним буде лише сертифікат 2016 року.

  • Чинним буде лише сертифікат 2016 року.

  • Результати ЗНО визначалися на підставі врахування порогового балу «склав/не склав».

  • Сертифікаційних робіт поглибленого рівня складності в 2016 році НЕ БУДЕ.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка