Зрозуміти суть обмеженості виробничих ресурсів; Зрозуміти суть обмеженості виробничих ресурсів



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.



Зрозуміти суть обмеженості виробничих ресурсів;

  • Зрозуміти суть обмеженості виробничих ресурсів;

  • Познайомитись з проблемою вибору.

  • Визначати альтернативну вартість.

  • Будувати криву виробничих можливостей.

  • Засвоїти закон спадної продуктивності факторів виробництва.



Економіка - це наука про вибір

  • Економіка - це наука про вибір

  • в умовах обмеженості

  • ресурсів.

  • Обмеженість ресурсів,

  • вибір і альтернативна вартість вважаються фундаментальною тріадою економіки.



  • Виробники - це люди, фірми, підприємства, тобто всі ті, хто виготовляє і продає товари ,надає послуги.

  • Ціль виробника - одержати як можна більший прибуток.



  • можливості суспільства з виробництва економічних благ за умови повного і ефективного використання всіх наявних ресурсів при даному рівні розвитку технології.



Відтворювані

  • Відтворювані

  • ресурси, що створюються природою : грунт, вода, повітря, ліс,

  • суспільством - засоби виробництва.

  • Невідтворювані - корисні копалини, знищені чорноземи, вирубані ліси, забруднені водойми.



  • повну зайнятість ресурсів –

  • всі придатні ресурси використовуються у виробництві.



Усі ресурси, запасів яких менше, ніж необхідно людині.

  • Усі ресурси, запасів яких менше, ніж необхідно людині.

  • Необмежені ресурси -

  • Це ресурси, які можна використовувати у будь-яких об’ємах:

  • вітер,

  • енергія води і Сонця



  • Проблему вибору виробничих ресурсів і пошук альтернативних варіантів .



Всі дійові особи економіки

  • Всі дійові особи економіки

  • постійно роблять вибір,

  • при цьому вони завжди щось здобувають і щось втрачають.





Визначення проблеми

  • Визначення проблеми

  • Перелік всіх альтернатив

  • Визначення критеріїв

  • Оцінка кожної альтернативи

  • за усіма критеріями

  • Прийняття остаточного рішення.





  • Використовуючи всі наявні ресурси, можна виробити:

  • •А - 5 тис. холодильників і

  • жодного кондиціонеру, або

  • •F - 8 тис. кондиціонерів і

  • жодного холодильника.



Провівши лінію через точки А,В,С,Д,Е, F





підйом економіки ,

  • підйом економіки ,

  • збільшення кількості та якості ресурсів,

  • прогресивні зміни у техніці й технологіях виробництва.



ресурси використовуються



  • Із нарощуванням використання деякого ресурсу при незмінних обсягах інших кожна додаткова одиниця змінного ресурсу дає все менше продукції за одиницю часу!



Починаючи з певного моменту, послідовне приєднання одиниці змінного ресурсу (наприклад, праці) до незмінного фіксованого ресурсу (капіталу або землі) дає додатковий або граничний продукт, який зменшується у розрахунку на кожну наступну одиницю змінного ресурсу.

  • Починаючи з певного моменту, послідовне приєднання одиниці змінного ресурсу (наприклад, праці) до незмінного фіксованого ресурсу (капіталу або землі) дає додатковий або граничний продукт, який зменшується у розрахунку на кожну наступну одиницю змінного ресурсу.



  • Виробник змушений припинити збільшення обсягів виробництва,якщо…

  • виручка від реалізації додаткової одиниці продукту зрівняється з витратами, пов’язаними з виробництвом цієї додаткової одиниці!



Після досягнення певних

  • Після досягнення певних

  • масштабів виробництва

  • залучення додаткових

  • одиниць виробничих

  • ресурсів спричиняє

  • зменшення граничного

  • продукту.



Скільки виробляти продукту та

  • Скільки виробляти продукту та

  • економічна доцільність.



Ці знання дозволять Вам

  • Ці знання дозволять Вам

  • приймати ефективні рішення як раціональним споживачам, продуктивним виробникам, компетентним інвесторам та відповідальним громадянам.

  • Дякую за увагу!



Булавенко С.Д. Основи економіки.10-11 класи: Розробки уроків.- Х.:Веста Вид-во “Ранок”, 2008.

  • Булавенко С.Д. Основи економіки.10-11 класи: Розробки уроків.- Х.:Веста Вид-во “Ранок”, 2008.

  • Дахнова О.Є. Основи економіки: Практичний довідник.-Харків: Весна, 2008.

  • Мірясов Ю.О., Романєєва І.В. Економіка: Конспект – зошит.10 кл.: Навч.посібник.-Х.: Країна мрій, 2002.

  • Радіонова І.Ф. Економіка(рівень стандарту, академічний рівень).11 клас/ -Кам”янець-Подільський: Аксіома,2011.

  • wikipedia.org/

  • http://pulib.if.ua/part

  • http://www.perm.aif.ru/afisha/news/

  • http://www.3dnews.ru/

  • http://magazine.hrm.ru/db/hrm

  • http://www.mozhlyvostih

  • ttp://www.equipnet.ru/articles/ http:/

  • /finance.obozrevatel.com




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка