Звідки пішов символ?



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.









Звідки пішов символ?

  • Звідки пішов символ?

  • Ще на зорі зародження людства існували наскельні малюнки-символи, коли художники максимально виразно передавали сутність зображуваного об'єкта, використовуючи мінімум коштів. Були й ієрогліфи, і тотеми, і піктографія ...

  • Історія знакової символіки безпосередньо пов'язана з розвитком цивілізації, виникненням письма, образотворчої мови. До того ж одні й ті ж зображення можна спостерігати у різних народів у різних частинах світу. Це відноситься, в першу чергу, до простих геометричних фігур - коло, квадрат, трикутник, зірка, хрест.



Тотемізм:

  • Тотемізм:

  • Комплекс вірувань і обрядів первісного суспільства, пов'язаних з тотемами (мовою оджибве ототем - його рід) - видами тварин і рослин, рідше явищами природи і неживими предметами.



Фетишизм:

  • Фетишизм:

  • Фетишизм (від франц. Fetiche - ідол, талісман), культ неживих предметів - фетишів, наділених, за поданнями віруючих, надприродними властивостями. Був поширений у всіх первісних народів. Збереглися риси - віра в амулети, обереги, талісмани.



Ієрогліфи:

  • Ієрогліфи:

  • Ієрогліфи (від грец. Hieros - священний і glyphe - те, що вирізано), стародавні рисункові знаки єгипетського листа.



Ідеограми:

  • Ідеограми:

  • Ідеографічної лист (від грец. Idea - ідея, образ і grapho - пишу), принцип листа, який використовує ідеограми. Значною мірою ідеографічний характер мали давньоєгипетська, шумерська і інші найперші системи письма. Найбільшого розвитку досягло в китайській ієрогліфіки.



Клинопис:

  • Клинопис:

  • Клинопис, писемність, знаки якої складаються з груп клиноподібних рисок (знаки видавлювали на сирій глині). Виникла бл. 3000 до н. е.. в Шумері і пізніше була пристосована для аккадського, еламського, хетської, урартського та інших мов. За походженням клинопис - ідеографічних-ребусное, пізніше - словесно-складове письмо.



Якими бувають художні

  • Якими бувають художні

  • символи?

  • 1. Геометричні символи - картини, логотипи, знаки комунікації і т.д

  • 2. Інформативні символи - знаки комунікації, дорожні піктограми.

  • 3. Символи з винятковим вмістом

  • – ікони.

  • 4. Індексні символи - цифри, букви.



Для дизайнера усвідомлення сучасного стилю в рекламі є важливим чинником, диктує необхідність забезпечити прогресивний вигляд товарного знака. З цього не випливає, що модний і оригінальний дизайн завжди означає успіх і безумовне визнання, але хороші зображення звичайно свідчать про наявність гострого почуття моди і тонкого смаку. На жаль, оцінити ці властивості товарного знака можуть в основному тільки професіонали на традиційно влаштовуються виставках і конкурсах.

  • Для дизайнера усвідомлення сучасного стилю в рекламі є важливим чинником, диктує необхідність забезпечити прогресивний вигляд товарного знака. З цього не випливає, що модний і оригінальний дизайн завжди означає успіх і безумовне визнання, але хороші зображення звичайно свідчать про наявність гострого почуття моди і тонкого смаку. На жаль, оцінити ці властивості товарного знака можуть в основному тільки професіонали на традиційно влаштовуються виставках і конкурсах.

















  • 1. професіоналізм виконання

  • 2. запам'ятовуваність

  • 3. оригінальність, асоціативність

  • 4. універсальність при зміні розміру (зменшення, збільшення без втрати якості сприйняття деталей)

  • 5. універсальність колористичного рішення (адаптація до різних колірним середах)









Ця частина спектру може ілюструвати харчові продукти, т.к всі відомі нам продукти рослинного походження мають споріднений цій частині спектру колір. Всі інші кольори будуть для їжі неприродного кольору.

  • Ця частина спектру може ілюструвати харчові продукти, т.к всі відомі нам продукти рослинного походження мають споріднений цій частині спектру колір. Всі інші кольори будуть для їжі неприродного кольору.



Синьо-чорні кольори сірий тон і всі монохромні розтяжки з домішкою сірого характерні для металу і більше підходять до машинобудівної індустрії, а також всім виробництвам, пов'язаних з металом або іншими близькими "Техностиль" виробництвами.

  • Синьо-чорні кольори сірий тон і всі монохромні розтяжки з домішкою сірого характерні для металу і більше підходять до машинобудівної індустрії, а також всім виробництвам, пов'язаних з металом або іншими близькими "Техностиль" виробництвами.



Червоний колір - колір попередження. Він, як і помаранчевий, завжди звертає на себе увагу.

  • Червоний колір - колір попередження. Він, як і помаранчевий, завжди звертає на себе увагу.



Фіолетовий - колір тривоги, неспокою, невпевненості, меланхолії, "жіночого самотності". Цікаво, що поєднання червоного кольору з фіолетовим без розділяючого кольору або тону, завжди викликає у спостерігача роздратування.

  • Фіолетовий - колір тривоги, неспокою, невпевненості, меланхолії, "жіночого самотності". Цікаво, що поєднання червоного кольору з фіолетовим без розділяючого кольору або тону, завжди викликає у спостерігача роздратування.



Білий і чорний тони є нейтральними самі по собі. Вони ніколи (!) Не вступають у конфлікт з іншими кольорами, а доповнюють або розділяють їх. Аналогічно нейтральними є всі градації сірого.

  • Білий і чорний тони є нейтральними самі по собі. Вони ніколи (!) Не вступають у конфлікт з іншими кольорами, а доповнюють або розділяють їх. Аналогічно нейтральними є всі градації сірого.



Основні стилі



Краплі й розбіжні точки

  • Краплі й розбіжні точки

  • Емблеми "розбіжні точки" складаються з серії точок, що збільшуються або зменшуються в чіткій послідовності. Більшість з цих знаків прагнуть відобразити рух, щоб краще донести свій сенс. Можна назвати це застиглою анімацією. Кожна картинка - зупинений рух, з елементами різного калібру або колірної інтенсивності в залежності від часу їх виходу до глядача.





Прості геометричні примітиви

  • Прості геометричні примітиви

  • За останні кілька років, спостерігається повернення до простоти в корпоративних емблемах. З іншого боку цей стиль застосовується ними досить часто. Є ще багато знаків, що представляють собою примітиви, які поєднуються з простими слоганами. Чи справді це - повага до 1970-х і класики проекту емблеми? Або так простіше зробити на комп'ютері, де переважає проста графіка? А може бути вже не залишається дизайнерів, які вміють малювати?





Поп-стиль "Привіт Кітті" 60-х років

  • Поп-стиль "Привіт Кітті" 60-х років

  • Це повернення до минулого, який повторюється кожні 30 років. Компанії, які працюють на молодь, дотримуються мови поп-культури кінця 1960 - початку 1970. Цей стиль виник на сплеску популярності, можливо як результат готовності компаній йти на поводу у сучасного їм модного стилю молодіжної культури.





Мотиви спіралей

  • Мотиви спіралей

  • Це асоціації, що розпливаються колами на воді або спіралевидні форми. Чи це - картина кола світла, створена дитиною, чи біонічні природні подібності спіралі, а не сухі математичні комп'ютерні моделі. Зокрема це поєднання хаосу і геометрії з претензією на свободу.

  • Це і зародок життя, і здоров'я і довголіття, родинне дерево, код, загадка, або нерозривна послідовність - всі можливі варіанти задіяні.





Образи тварин. Флора і фауна

  • Образи тварин. Флора і фауна

  • Використовуються для швидкого створення іміджа компанії шляхом створення образу, що відображає свої специфічні ознаки тварини на компанію і асоціюється з нею. Хоча ця тактика, використовується більше маленьким і середнім компаніям, є кілька великих корпорацій компаній, які застосовують цей метод. Хоча стилі ілюстрації змінюються широко, всі ці емблеми стилізує відповідно до правил проектування знака.

  • Це приваблює споживача до візуального участі в неконфронтаційної модному течії.





Принцип деформації, осі

  • Принцип деформації, осі

  • Такі знаки можуть слугувати моделлю структури комунікацій будь-якої онлайн-спільноти. Є центральна вісь, яка служить джерелом інформації. Без цієї осі супутники втрачають можливість контактувати один з одним. Так що незалежно від того, є ці логотипи інструментом комунікації чи ні, розбіжність з центральної точки - основна їхня концепція. І ще один сенс, який можна вкласти в таке графічне рішення, - взаємодія окремих елементів єдиної структури для досягнення загального блага.





  • Екологія та жива зелень

  • Це буквальна і метафорична тенденція. Це екологічний хіт компаній. Це наголос на природні чисті елементи.

  • Головною річчю, за якої припадає встигати всьому корпоративному світу, залишається відповідність нормативам, пов'язаних з підтриманням навколишнього середовища.





Принцип ярлика

  • Принцип ярлика

  • Це прості, навіть примітивні за формою знаки, які є простими силуетами певних об'єктів. На такому силуеті чітко пишеться слово (назва). Зображення каже, що вони роблять і слово говорить, хто вони. Все гранично просто і чесно.





Герби та Псевдогерби

  • Герби та Псевдогерби

  • На перший погляд логотипи цієї категорії виглядають як щось із книги 101 геральдичний знак, що щось у цьому роді. Але тільки до тих пір, поки ви не почнете вдивлятися в композиційні елементи: Там ви знайдете схрещені гітари, пінгвінів, черевики, стільникові телефони і всі ці неймовірні речі, які вже точно не з епохи Камелота. Це доля молоді; дизайнери обрали цей стиль для сфери моди і музичної індустрії.



















Найбільш популярний у розробці емблеми підхід має на увазі, що робота зі створення емблеми починається з вибору за основу так званої ідеї форми, найбільш близькою до концепції. Не виключено, що такою формою виявиться, у тому числі, комбінація форм, або ж якась нестандартна точка зору, слідом за тим, розробляється кольорове вирішення.

  • Найбільш популярний у розробці емблеми підхід має на увазі, що робота зі створення емблеми починається з вибору за основу так званої ідеї форми, найбільш близькою до концепції. Не виключено, що такою формою виявиться, у тому числі, комбінація форм, або ж якась нестандартна точка зору, слідом за тим, розробляється кольорове вирішення.













Емблема повинна бути простою для сприйняття,

  • Емблема повинна бути простою для сприйняття,

  • - Повинна подобатися;

  • - Всі елементи емблеми повинні поєднуватися між собою за формою, кольором, розміром;

  • Фінальним, останнім кроком у розробці емблеми є її "перевірка" - оцінка того, як сприймається емблема, чи всі шрифти читаються, чи всі її графічні елементи зберігають смислове навантаження.



КІНЕЦЬ

  • КІНЕЦЬ




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка