З’ясувати у респондентів мотивацію обрання ними професії вчителя; з’ясувати у респондентів мотивацію обрання ними професії вчителя



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



з’ясувати у респондентів мотивацію обрання ними професії вчителя;

  • з’ясувати у респондентів мотивацію обрання ними професії вчителя;

  • виявити позитивні моменти у роботі загальноосвітніх навчальних закладів із молодими вчителями;

  • побачити, з якими труднощами зустрічаються молоді вчителі під час адаптаційного періоду у загальноосвітньому навчальному закладі;

  • з’ясувати, як молоді вчителі, що працюють перший рік у школі, оцінюють свій рівень готовності до роботи в освіті;



Вчителі, які працюють у школі перший рік.

  • Вчителі, які працюють у школі перший рік.

  • (17 педагогів)



Подобається робота з дітьми – 14 респондентів;

  • Подобається робота з дітьми – 14 респондентів;

  • Влаштовує режим і характер роботи вчителя – 2 респонденти;

  • Вирішальний вплив мала любов до спеціальності – 4 респонденти;

  • Під вливом бажання здобути вищу освіти – 0 ;

  • Під вливом інших чинників – 1 респондент.



Так – 1 респондент;

  • Так – 1 респондент;

  • Ні – 9 респондентів;

  • Важко відповісти – 7 респондентів;



  • Так – 17 респондентів.



Проведення уроків – 16 респондетів;

  • Проведення уроків – 16 респондетів;

  • Позакласна робота з предмета – 4 респонденти;

  • Робота з батьками – 0;

  • Методична робота- 0;

  • Робота з самоосвіти – 4 респонденти;

  • Громадська робота – 0.



Так – 10 респондентів;

  • Так – 10 респондентів;

  • Ні – 1 респондент;

  • Важко відповісти – 6 респондентів.



Цілком задоволений – 4 респонденти;

  • Цілком задоволений – 4 респонденти;

  • Задоволений – 13 респондентів;

  • Не задоволений – 0.



Цілком задоволений – 2 респонденти;

  • Цілком задоволений – 2 респонденти;

  • Задоволений – 14 респондентів;

  • Не задоволений – 1 респондент.



Цілком задоволений – 7 респондентів

  • Цілком задоволений – 7 респондентів

  • Більше подобається,ніж не подобається – 10 респондентів

  • Байдуже – 0;

  • Більше не подобається,ніж подобається – 0;

  • Зовсім не подобається – 0;

  • Важко відповісти – 0.



Добре – 16 респондентів;

  • Добре – 16 респондентів;

  • Задовільно – 1 респондент;

  • Незадовільно – 0.



Був інтенсивний план стажування – 2 респонденти;

  • Був інтенсивний план стажування – 2 респонденти;

  • Був виділений учитель-наставник- 10 респондентів;

  • Добре організована робота під керівництвом наставника – 9 респондентів;

  • Цією роботою цікавилася адміністрація школи – 9 респондентів.



До 10 уроків – 13 респондентів;

  • До 10 уроків – 13 респондентів;

  • Більше 10 уроків – 4 респонденти.



1) Застосування ігрових форм.

  • 1) Застосування ігрових форм.

  • 2) Застосування новітніх технологій; цікаві форми і методи навчання.

  • 3) Використання інтерактивних методів.

  • 4) Організація вчителем роботи учнів на уроці.

  • 5) Уміння вчителя спілкуватися з учнями, використання технічних засобів, майстерність в дохідливій формі пояснювати складний матеріал, використання міжпредметних зв’язків.

  • 6) Структура та проведення уроку, використання новітніх технологій. Створення психологічного мікроклімату; вміле використання часу на уроці.

  • 7) Уміння використовувати наочний матеріал.

  • 8) Уміння зосереджувати увагу на головному, досягнення мети уроку, вміння працювати з дітьми.

  • 9) Бажання учнів уважно слухати. Постановка і досягнення мети уроку.

  • 10) Виклад теоретичного матеріалу.

  • 11) Організація уроків.



До 10 уроків – 15 респондентів;

  • До 10 уроків – 15 респондентів;

  • Більше 10 уроків – 2 респонденти.



Методичні рекомендації;

  • Методичні рекомендації;

  • Поради щодо ведення шкільної документації;

  • Фахову літературу;

  • Роздатковий матеріал.



Дирекція та адміністрація школи;

  • Дирекція та адміністрація школи;

  • Колеги;

  • Бібліотекар;

  • Методист.



Методичні посібники, рекомендовані Міністерством освіти, фахові журнали і газети.

  • Методичні посібники, рекомендовані Міністерством освіти, фахові журнали і газети.

  • Дидактичні розробки та матеріали.

  • Методичні рекомендації відділу освіти.

  • Найчастіше періодичні фахові видання.

  • В.Д. Шарко «Сучасний урок», методичні розробки уроків.

  • Монографії, таблиці.

  • Навчальні посібники, фахову літературу, навчально-методичну літературу, довідники, словники.

  • «Нестандартні форми проведення уроків», статті фахового журналу. Науково-методичні журнали, підручник з відповідних дисциплін.

  • Журнали: «Початкова школа», «Розкажіть онуку», довідники школяра і студента.

  • Інформаційний збірник МОНУ, методичні рекомендації МОНУ, ЛОІППО, методичну літературу видавництва «Ранок», «Шкільний світ», «Основа», «Посібники і підручники».

  • Журнали «Математика в школах України», «Англійська мова та література в школі», «Фізичне виховання школярів».

  • Методичні рекомендації в залежності від спеціалізації вчителя.

  • Фахові періодичні видання, педагогічний досвід українських педагогів.



Дисципліна на уроці, раціональне використання відведеного часу.

  • Дисципліна на уроці, раціональне використання відведеного часу.

  • Труднощі при виборі відповідних форм та методів навчання.

  • Недостатній рівень забезпечення обладнанням.

  • Відсутність в учнів позитивної мотивації до навчання.

  • Нераціональний розподіл часу на уроці, проблеми з дисципліною.

  • Поєднання різних форм роботи на уроці; ефективне використання часу.

  • Організація класу, активізація уваги учнів.

  • Здійснення індивідуального підходу до учнів.

  • Вміння розподілити навчальний час на уроці.

  • Підтримка постійної робочої атмосфери на уроці та зворотнього зв'язку.

  • Розподіл часу на етапах уроку.

  • Нестача досвіду, небажання учнів оволодіти теоретичними знаннями.



Достатню кількість літератури, покращення матеріально-технічної бази в школах.

  • Достатню кількість літератури, покращення матеріально-технічної бази в школах.

  • Допомогу методичну, при організації виховної роботи.

  • Організовувати частіше семінари.

  • Довіра і контроль.

  • Частіше відвідувати уроки молодих вчителів, більше відвідувати уроки своїх колег.

  • Впровадження більшої кількості семінарів-практикумів; вивчення передового педагогічного досвіду інших; застосування на уроці інтерактивних технологій; раціональне використання часу на уроці.

  • Забезпечення необхідною методичною літературою.

  • Організація семінарів-практикумів з метою вивчення досвіду колег щодо ефективності використання різних форм та методів на уроках.

  • Використання інтерактивних методів щодо ефективності вивчення та засвоєння нового матеріалу.

  • Навчити ефективно планувати роботу протягом навчального року.

  • Забезпечення новим наочно-технічним оснащенням.

  • Надавати конкретну методичну роботу, інструктивно-методичні наради.



Недостатнє забезпечення матеріально-технічної бази.

  • Недостатнє забезпечення матеріально-технічної бази.

  • Навчально-матеріальна база є недоукомплектована і застарілою.

  • Дуже бідна навчально-матеріальної база викликає труднощі.

  • Перевантаження програм.

  • У вмінні раціонально використовувати існуючу навчально-матеріальну базу на різних етапах уроку.

  • Відсутність довідкової літератури, таблиць.



  • Так, задовільняє – 17 респондентів.



Обладнати кабінет для вчителя початкових класів;

  • Обладнати кабінет для вчителя початкових класів;

  • Заохотити педагогів матеріально;

  • Виготовляти роздатковий матеріал;

  • Придбання фахової методичної літератури



  • Так – 17 респондентів.



Методоб’єднання, відкриті уроки.

  • Методоб’єднання, відкриті уроки.

  • Дуже подобаються заняття школи молодого вчителя та психолого-педагогічні семінари, тому що на їх засіданнях молодий вчитель не просто пасивний спостерігач, але й активний учасник, а часом просто учень.

  • Засідання педагогічної ради, заняття школи молодого вчителя.

  • Запам’яталося за формою проведення.

  • Заняття школи молодого вчителя; цікаві конкурси; засідання педради; психолого-педагогічні семінари-тренінги; можна почерпнути багато корисної і необхідної інформації.

  • Заняття школи молодого учителя, де розглядалися питання теорії і практики; інноваційні технології та їх застсування на практиці; вміння здійснювати пошукову роботу учнів.

  • Рольові та ділові ігри, тому що за допомогою таких форм роботи розширюється кругозір учнів, стимулюється мовно-розумова активність учнів, культура спілкування.

  • Методоб’єднання, обговорення проведення різних форм уроків, відвідування відкритих уроків.

  • Психолого-педагогічні семінари, підготовка матеріалів для підведення підсумків дослідно-експериментальної роботи.



Так,цілком задовільняє – 17 респондентів.

  • Так,цілком задовільняє – 17 респондентів.



Як правильно використовувати продуктивні форми та методи навчання, застосовувати групове, парне, корпоративне, диференційоване навчання, вміло використовувати теоретичні знання на практиці.

  • Як правильно використовувати продуктивні форми та методи навчання, застосовувати групове, парне, корпоративне, диференційоване навчання, вміло використовувати теоретичні знання на практиці.

  • Дізнався про розвиток компетентності школярів шляхом впровадження проектного навчання, інформаційних технологій.

  • Переконалась, що ігрова діяльність та інноваційні технології займають одне з провідних місць в організації роботи.

  • Про методику викладання уроків у молодших і старших класах.

  • Дізналася, як правильно розподіляти час на уроках.

  • Впровадження інноваційних методів навчання; методи вивчення нового матеріалу на уроці; цікаві розробки уроків.

  • Як раціонально розподілити навчальний час уроку; як забезпечити дисципліну в класі під час уроку; як правильно підготувати і використати наочні і навчальні посібники.



Робота в групах, випереджувальні завдання, застосування мультимедійних технологій.

  • Робота в групах, випереджувальні завдання, застосування мультимедійних технологій.

  • Індивідуальний підхід до учнів.

  • Пояснювально-ілюстративний метод навчання.

  • Інтерактивні методи навчання.

  • Практичні прийоми.

  • Усі словесні, наочні, методи вдалося вдосконалювати.

  • Робота в групах.

  • Диференційований підхід, використання наочності.

  • Організація навчання учнів у парах; самостійної роботи учнів на уроці.

  • Розповідь, самостійна робота, бесіда, технологія «Займи позицію».

  • Опитування учнів.

  • Контроль за рівнем знань.



Розприділення робочого часу на уроці, планування.

  • Розприділення робочого часу на уроці, планування.

  • У плануванні та проведенні виховних заходів.

  • З питань впровадження інноваційних технологій.

  • У підготовці «відкритих», нестандартних уроків.

  • У підборі методичних матеріалів до уроку.



Брейн-ринги, (брали участь учні різних класів), предметні тижні (вміння учнів самостійно, логічно мислити і працювати), конкурси, вікторини, екскурсії (згуртовують учнівський колектив).

  • Брейн-ринги, (брали участь учні різних класів), предметні тижні (вміння учнів самостійно, логічно мислити і працювати), конкурси, вікторини, екскурсії (згуртовують учнівський колектив).

  • Свято осені, День святого Миколая, зимові свята - виховують любов та повагу до традицій та звичаїв рідного краю.

  • «Козацькі розваги. Лінійка до Дня соборності України. Огляд колядок і щедрівок» – сприяють формуванню ціннісного ставлення особистості до історичних, надбань рідного краю.

  • «Предметні тижні» - підвищують зацікавленість учнів до даного предмета.

  • Найбільше подобаються ті заходи, в яких живе людське спілкування, а не заучені промови та виступи?

  • День Соборності України, свято Миколая, Новий рік, вечорниці до Андрія.

  • Вищезгадані заходи продовжують виховувати в учнів патріотичні почуття, заохочують до пізнання народних традицій та звичаїв.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка