= Методи: Методи



Дата конвертації18.10.2016
Розмір445 b.













=

  • =



Методи:

  • Методи:

  • Опитування (усне, письмове, фронтальне, індивідуальне)

  • “ Мозкова атака ”

  • “ Асоціативний кущ ” “ Асоціативне гроно ”

  • Робота з таблицями “З - Х -Д ”

  • Проблемна ситуація





Високу Чигиринську гору люди називали Богдановою. Вона стоїть посередині Чигирина. За легендою, ворог вирішив узяти військо Хмельницького змором. Спершу почала гинути без води худоба, а потім і люди. Вгорі почали літати круки, віщуючи недобре. Раптом на горі між кам'яними скелями забурлила джерельна вода бурхливим потоком. То вода пішла тими підземними ходами, якими колись Хмельницький водив до річки коней напувати. Це джерело врятувало людей від смерті.

  • Високу Чигиринську гору люди називали Богдановою. Вона стоїть посередині Чигирина. За легендою, ворог вирішив узяти військо Хмельницького змором. Спершу почала гинути без води худоба, а потім і люди. Вгорі почали літати круки, віщуючи недобре. Раптом на горі між кам'яними скелями забурлила джерельна вода бурхливим потоком. То вода пішла тими підземними ходами, якими колись Хмельницький водив до річки коней напувати. Це джерело врятувало людей від смерті.















Проблемна ситуація виявляє невідповідність між наявними системами знань учнів і новими вимогами (між старими знаннями й новими фактами, між знаннями нижчого і вищого рівнів, між житейськими й науковими знаннями).

  • Проблемна ситуація виявляє невідповідність між наявними системами знань учнів і новими вимогами (між старими знаннями й новими фактами, між знаннями нижчого і вищого рівнів, між житейськими й науковими знаннями).

  • Перед учнями, коли вони поставлені в нові умови застосування уже відомих знань (пошук способів застосування знань на практиці).

  • Якщо існує протиріччя між теоретично можливим способом розв’язання проблеми й практичною його недоцільністю.





Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> 0913
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Презентацію підготувала
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Словниково-логічні вправи на уроках української мови та читання Ганна Миколаївна Веремейчук
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Копетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Фрагменти уроку позакласного читання та розвитку мовлення 4 клас І. О. Большакова
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> План План Тлумачення поняття «постмодернізм»
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Закон україни «про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року №2402-111 національна доктрина розвитку освіти затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Ідеї громадянського виховання в сучасному українському суспільстві план громадянське виховання в освітньому просторі України
0913 -> План-конспект уроку Предметна сторінка класного журналу Календарно-тематичний план (заголовок)


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка