• сприймайте всіх «слонів» як захоплюючі вашу свідомість можливості



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





























Інструкція: При виконанні вправи «Слонова техніка» користуйтеся наступними конкретними правилами: • ставтеся спокійно до великих «слонів»;

  • Інструкція: При виконанні вправи «Слонова техніка» користуйтеся наступними конкретними правилами: • ставтеся спокійно до великих «слонів»;

  • • сприймайте всіх «слонів» як захоплюючі вашу свідомість можливості;

  • • у своїй уяві розрізайте «слона» на маленькі зручні шматочки;

  • • зосередьтеся на завданнях дня і «заковтуйте» шматочки щодня;

  • • поклопочіться про те, щоб з'їдати одного і того ж «слона», поки від нього нічого не залишиться, а потім берiться за іншого.



Інструкція: Безпосередньо перед кожним важливим етапам підготовки до іспиту ставте собі наступні питання:

  • Інструкція: Безпосередньо перед кожним важливим етапам підготовки до іспиту ставте собі наступні питання:

  • • Яка моя мета на цьому етапі?

  • • Скільки часу в моєму розпорядженні?

  • • Як краще використовувати цей час?

  • • Які завдання потрібно вирішити в першу чергу?

  • • У якій послідовності повинні вирішуватись ці завдання?

  • • Що потрібно підготувати для вирішення кожного завдання?



Пригадайте яку-небудь знайому вулицю того міста, в якому ви живете. Потім уявіть собі прогулянку по якому-небудь боці цієї вулиці. Гуляючи в своїй уяві по вулиці, пригадайте і назвіть уголос (або запишіть у зошиті) всі будинки, які стоять на ній, театри, магазини, автобуснi зупинки. Згадувати треба будинок за будинком, нічого не пропускаючи. При нагоді можна перевірити себе, наскільки добре ви пам'ятаєте цю частину міста.

  • Пригадайте яку-небудь знайому вулицю того міста, в якому ви живете. Потім уявіть собі прогулянку по якому-небудь боці цієї вулиці. Гуляючи в своїй уяві по вулиці, пригадайте і назвіть уголос (або запишіть у зошиті) всі будинки, які стоять на ній, театри, магазини, автобуснi зупинки. Згадувати треба будинок за будинком, нічого не пропускаючи. При нагоді можна перевірити себе, наскільки добре ви пам'ятаєте цю частину міста.



Інструкція:

  • Інструкція:

  • • Перемножте усно 36 на 24. Одночасно записуйте на аркуші паперу добре відомий вірш.

  • • Навпаки: читайте вголос вірші й одночасно на аркуші паперу множте 36 на 24.

  • • Читайте вголос незнайомий текст, одночасно виконуючи які-небудь обчислення.

  • Переписуйте з книги текст, одночасно виробляючи обчислення в думці.

  • • Робіть те ж саме, але біля гучномовного приймача, телевізора.

  • • Робіть те ж саме, але попросiть тих, хто оточує , ставити Вам питання. Відповідайте на них, не припиняючи переписувати текст з книги.





Інструкція: Виберіть вранці 10 хвилин спокою. Продумайте порядок своїх справ протягом дня. При цьому відповідайте на питання:

  • Інструкція: Виберіть вранці 10 хвилин спокою. Продумайте порядок своїх справ протягом дня. При цьому відповідайте на питання:

  • - Передбачаю, що день, що настав, пройде цілком нормально. Чи зможу я виконати все, що заплановане? Якщо ні, то, які справи необхідно виконати в першу чергу, які справи найбільш важливі, а що можна не робити сьогодні?

  • - Які неприємні ситуації чекають мене? Чи неминучі вони? Якщо так, то, як я збираюся поводитися в неприємній ситуації?

  • - Які радощі мене чекають сьогодні? Якщо жодних радощів не передбачається, то, що я можу зробити із задоволенням, з великим бажанням? Чи можу я це собі дозволити сьогодні?





Інструкція: У думках створіть сценарій невеликого фільму з вашою участю. Бажано вибрати спочатку 5-7 кадрів. При цьому в думках «склейте» перший і останній кадри, щоб вийшло коло кадрів-подій. Почніть «прокручувати» цю кінострічку на внутрішньому екрані від першого до останнього кадру, потім ще раз, потім ще раз з більшою швидкістю. На будь-якому кадрі зупиніть «перегляд» і спробуйте прокрутити кінострічку в зворотному порядку з наростаючою швидкістю.

  • Інструкція: У думках створіть сценарій невеликого фільму з вашою участю. Бажано вибрати спочатку 5-7 кадрів. При цьому в думках «склейте» перший і останній кадри, щоб вийшло коло кадрів-подій. Почніть «прокручувати» цю кінострічку на внутрішньому екрані від першого до останнього кадру, потім ще раз, потім ще раз з більшою швидкістю. На будь-якому кадрі зупиніть «перегляд» і спробуйте прокрутити кінострічку в зворотному порядку з наростаючою швидкістю.













Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка