1. Чи є потреба вашої сім’ї у вихованні статевої культури дитини? В чому вона полягає? Хто повинен І може бути ефективним провідником статевого



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





  • 1. Чи є потреба вашої сім’ї у вихованні статевої культури дитини? В чому вона полягає?

  • 2. Хто повинен і може бути ефективним провідником статевого

  • виховання у сім’ї?

  • 3. Як, на Ваш погляд,

  • повинне вирішуватись

  • питання статевої культури

  • в сім’ї?





Актуальність статевого виховання зумовлена:

  • Актуальність статевого виховання зумовлена:

  • - зниженням культури міжстатевих відносин юнаків і дівчат;

  • - девальвацією цінностей

  • материнства, батьківства;

  • - руйнуванням відповідальності

  • за долю власних дітей і сім’ї.



Основні завдання статевого виховання:

  • Основні завдання статевого виховання:

  • здійснення гетерогенної соціалізації,

  • метою якої є формування відповідних (чоловічих чи жіночих) рис поведінки та правильне ставлення до протилежної статі;

  • формування таких якостей, що лежать

  • в основі гетеросексуальних стосунків

  • (честь, вірність, гідність);

  • культивування дружби і любові у

  • стосунках хлопців та дівчат;

  • - прищеплення навичок особистої гігієни, формування здорового способу життя;

  • - організація статевого самовиховання школярів;

  • - вироблення вміння оцінювати свій стан, свої сексуальні прояви.



Батьки

  • Батьки

  • Педагоги

  • Фахівець іншого профілю (лікар, юрист, працівники соціально-психологічної служби)



Принципи статевого виховання випливають із загальних принципів виховної роботи:

  • Принципи статевого виховання випливають із загальних принципів виховної роботи:

  • 1) врахування вікових та індивідуальних особливостей статті;

  • 2) врахування інтелектуального рівня, наявних знань про стать;

  • 3) зрозумілість;

  • 4) диференційований характер,

  • адресність;

  • 5) індивідуальний підхід;

  • 6) поетапність і послідовність;

  • 7) правдивість;

  • 8) єдність моральних знань, установок і реальної поведінки, відношення між статями.



Школа більше знає, сім’я більше почуває;

  • Школа більше знає, сім’я більше почуває;

  • Школа більше розповідає,

  • навчає, сім’я - показує;

  • Школа контролює результати

  • на рівні колективної поведінки,

  • а сім’я - індивідуальної.



1. Дитина в цьому віці спрямована на пізнавальні заняття, спорт тощо.

  • 1. Дитина в цьому віці спрямована на пізнавальні заняття, спорт тощо.

  • 2. Дитина оволодіває культурними навичками, навчається у школі; провідною діяльністю стає досягнення знань, зростає здатність дитини до логічного мислення і самодисципліни, а також до спілкування з ровесниками у відповідності до встановлених правил.

  • 3. Майже всі діти приходять до школи з прагненням вчитися, вони ставляться до учіння, як до серйозної, суспільно важливої діяльності.

  • 4. Важливе значення в навчанні має і ставлення учнів до вчителя.

  • 5. Школяр виявляє більше уваги до інших людей, їх дій, поведінки.



АРАБСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я

  • АРАБСЬКЕ ПРИСЛІВ’Я



Каталог: workFiles -> 1391
workFiles -> 1. Збір матеріалів, які описують мій населений пункт у період окупації
workFiles -> Тема : наслідки другої світової війни для провідних країн західної європи дидактичні задачі уроку
workFiles -> Французький костюм стилю бароко (ХVІІ ст.); Французький костюм стилю бароко (ХVІІ ст.)
workFiles -> Ренесансний ідеал характеризується ідеями гармонії і благозвуччя
workFiles -> Наступний слайд
workFiles -> Поглиблення знань учнів про народну символіку України


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка