1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв): Економічна вигідність для клієнта (КЕв)



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.
#8864



1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв):

  • 1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв):

  •  КЕв = Цmin / Цi ,

  • де Цi - ціна послуги і-го банку;

  • Цmin - мінімальна ціна аналогічної послуги банків-конкурентів.

  •  

  • 2. Ризик невиконання послуги (Кр):

  • Кр = Рmin / Рi ,

  • де Рi - ризик невиконання послуги і-м банком;

  • Рmin - мінімальний ризик невиконання послуги банками-конкурентами.

  • 3. Варіативність послуги (Кв):

  • Кв = Вmax / Вi ,

  • де Вi - кількість варіантів надання послуги, пропонованих і-м банком;

  • Вmax - максимальна кількість варіантів послуги, пропонованих банками-конкурентами.



4. Асортиментна різноманітність супутніх послуг (КА):

  • 4. Асортиментна різноманітність супутніх послуг (КА):

  • КА = Аmax / Аi,

  • де Аi - кількість супутніх послуг і-го банку, які посилюють значимість основної послуги

  • Аmax - максимальна кількість супутніх послуг, пропонованих банками-конкурентами.

  • 5. Оперативність надання послуги (Ко):

  • Ко = Тmin / Тi ,

  • де Тi - витрати часу на надання послуги клієнту і-м банком;

  • Тmin - мінімальні витрати часу на надання послуги банками-конкурентами.

  • 6. Комплексність обслуговування (Кк):

  • Кк = ni / nmax,

  • де ni - кількість послуг фізичним (юридичним) особам, що пропонує і-й банк;

  • nmax - максимальна кількість послуг, що пропонується банками-конкурентами.





Лідер ринку зацікавлений в розширенні всього ринку в цілому, оскільки в результаті будь-якого збільшення об'єму продажів він виграє більше за інших. Він стикається з трьома проблемами: розширення всього ринку в цілому; захист частки ринку; збільшення частки ринку.

  • Лідер ринку зацікавлений в розширенні всього ринку в цілому, оскільки в результаті будь-якого збільшення об'єму продажів він виграє більше за інших. Він стикається з трьома проблемами: розширення всього ринку в цілому; захист частки ринку; збільшення частки ринку.

  • Банк Банк-претендент - це банк, який прагне збільшити свою частку ринку, атакуючи лідера та інші банки, які входять в «першу десятку», або дрібніші банки, які діють в полі інтересу. Банк-претендент може вибрати одну з декількох наступальних стратегій.

  • Банк-послідовник - це один з провідних банків, який прагне в буквальном значенні вижити на ринку і не «перекинути човен».

  • Такий банк звичайно боїться того, що він більше втратить, чим придбає, вступивши в конкурентну війну. Не можна сказати, що банк-послідовник не має власної стратегії, навпаки, він прагне використовувати свої особливі навички, щоб добитися зростання ринку. Деякі банки-послідовники досягають вищого рівня окупності капіталовкладень в порівнянні з лідером галузі.

  • Банк, що обслуговує ринкову нішу - невеликий банк, який обслуговує деякі частки ринку, які, як правило, не привертають уваги крупніших банків.





















Існують депозити, назва яких говорить клієнтові про його призначення. Наприклад, відкриваючи накопичувальний внесок, людина розуміє, що гроші можна збирати, тобто допускається поповнення. Строковий вклад відкривається на певний строк і поповнювати його не можна, а універсальний депозит допускає як поповнення, так і зняття коштів.

  • Існують депозити, назва яких говорить клієнтові про його призначення. Наприклад, відкриваючи накопичувальний внесок, людина розуміє, що гроші можна збирати, тобто допускається поповнення. Строковий вклад відкривається на певний строк і поповнювати його не можна, а універсальний депозит допускає як поповнення, так і зняття коштів.

  • До другого типу депозитів можна віднести назви, які характеризують вкладника, скажімо, студентський, пенсійний, дитячий.





Скільки депозитів повинно бути в банку?

  • Скільки депозитів повинно бути в банку?

  • Для відповіді на це запитання було проведено дослідження серед 47 банків України.З них:

  • 8 банків (17%) пропонують від 10 до 16 видів депозитів;

  • 10 (21%) – від 7 до 9;

  • 7 (15%) – 6;

  • 11 (23%) – 5;

  • 6 (13%) – 4;

  • 4 (9%) – 3;

  • 1 (2%) – 2.

  • Як бачимо, 53% банків пропонують обирати депозитний інструмент із 6 і більше різних вкладів і тільки 47% банків вважають, що для задоволення потреб вкладника вистачить до 5 видів депозитів.







розширення асортименту;

  • розширення асортименту;

  • звуження асортименту;

  • заміна старих видів послуг новими.







активне залучення депозитів;

  • активне залучення депозитів;

  • зменшення обсягів кредитування.



“Кредит під депозит”;

  • “Кредит під депозит”;

  • Банківська гарантія;

  • Послуги з відповідального зберігання цінностей клієнту банку в індивідуальних сейфах.







зміст;

  • зміст;

  • вид;

  • умови;

  • адресність;

  • спосіб надання послуги.





Навчальний віртуальний центр самообслуговування

  • Навчальний віртуальний центр самообслуговування



Вдосконалення банкоматів

  • Вдосконалення банкоматів

  • австрійський Bank of Queensland перевів свої банкомати на систему,що ґрунтується на операційній системі Windows.



Поява нових функцій у банкоматів

  • Поява нових функцій у банкоматів

  • у Сингапурі стандартний банкомат пропонує споживачу близько 35 видів послуг, серед яких такі нетрадиційні послуги для інших країн, як придбання автомобілів та поновлення посвідчень водія.





«Без монет»

  • «Без монет»



Експертні центри для представників корпоративного бізнесу

  • Експертні центри для представників корпоративного бізнесу





розподіл відповідальності за розвиток бізнесу корпоративного клієнта між банком і підприємством та в їх творчій спільній роботі зі створення взаємних цінностей

  • розподіл відповідальності за розвиток бізнесу корпоративного клієнта між банком і підприємством та в їх творчій спільній роботі зі створення взаємних цінностей



довірче управління активами клієнта та членів його родини

  • довірче управління активами клієнта та членів його родини

  • формування банками індивідуальних інвестиційних портфелів VIP осіб і управління ними

  • забезпечення фінансового управління на підприємствах, якими володіють такі особи

  • податкове планування та розроблення індивідуальних фінансових схем для оптимізації грошових потоків і т.д.



Кожен з клієнтів може створити депозит за своїми індивідуальними умовами.

  • Кожен з клієнтів може створити депозит за своїми індивідуальними умовами.

  • Клієнт сам обирає параметри вкладу:

    • валюту ( гривня, долар США, євро),
    • суму ( від 1 копійки)
    • строк ( від 1 до 390 днів)
    • частка поповненя коштів
    • частка зняття коштів
    • періодичність виплтати відсотків


Фактори ціноутворення на банківські продукти в Україні

  • Фактори ціноутворення на банківські продукти в Україні



Огляд ринку споживчого кредитування в Україні

  • Огляд ринку споживчого кредитування в Україні



Каталог: images -> department -> banking -> KursuPK -> oshadbank
KursuPK -> Бєлова І. В. Бєлова І. В
KursuPK -> Ліцензію Національного банку України мали 175 банків України (публічні акціонерні товариства), один із яких має ліцензію санаційного банку
KursuPK -> Схема формування єдиного наглядового органу
oshadbank -> Окрім основних чотирьох
KursuPK -> Сутність, роль та завдання монетарної політики
KursuPK -> Тема: “платіжний баланс”. 2011 р
oshadbank -> Імідж (англійське image, від латинського imago – образ) – сформований у масовій свідомості емоційно забарвлений образ кого-небудь чи чого-небудь


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка