У 1983 році поступила в Корсунь - Шевченківське училище на факультет «початкове навчання». Це педагогічне училище дає дуже гарну підготовку.
У 1983 році поступила в Корсунь - Шевченківське училище на факультет «початкове навчання». Це педагогічне училище дає дуже гарну підготовку.
Теплим словом згадую нашого курсового керівника Магеру Валентину Миколаївну. Це дуже добра і чуйна людина. Вона була нам як мати. Викладала музику- клас баян.
Гарні згадки про викладача педагогіки Долінську Надію Миколаївну, яка всю душу вкладала і в предмет,який читала і в нас.
Корсунь – Шевченківське педагогічне училище дає дуже глибокі знання. Там працюють викладачі, які навчають студентів методики ведення уроків від « Доброго дня» до « До побачення».
З 2001 по 2004р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті ім.П. Тичини. Хочеться подякувати викладачеві Картель Марії Іванівні за гарне навчання методики викладання.
1. Атестація – 2008 рік
1. Атестація – 2008 рік
Встановлення вищої кваліфікаційної категорії
2.Атестація - 2012 рік
Підтвердження вищої кваліфікаційної категорії
2. Курси
Черкаський обласний інститут після дипломної освіти педагогічних працівників. Курси вчителів початкових класів, 2010 р.
Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу.
Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу.
Сьогодення вимагає від особистості нових результатів, а саме:
1. Певних умінь, які можна застосувати за будь - яких обставин;
2. Уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань;
3. Не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань.
4. Уміння працювати в злагоді з іншими і спільно йти до мети
Максимум діяльності учнів.
Максимум діяльності учнів.
Мінімум діяльності вчителя.
Опора на почуття та емоції, зацікавленість, здивування.
Впровадження інтерактивних технологій.
Розвиток ініціативи, творчого пошуку, самостійності.
Система проведення уроків учнями – це віра в їх знання та дорослість.
Привчити учнів до розуміння того, що навчання це робота розуму, душі, емоцій.
Робота повинна виконуватися вчасно і якісно.
ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ
ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ
ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ
ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ
1.Міжнародний математичний конкурс “КЕНГУРУ”
1.Міжнародний математичний конкурс “КЕНГУРУ”
- 2011-2012н.р.-брало участь -6 учнів, відмінно- 3, добре - 3;
2012-2013н.р.- брало участь -8 учнів, відмінно- 4, добре -4.
2. Конкурс суспільствознавчих наук “Кришталева сова”
2012- 2013н.р.- брало участь -5 учнів, відмінно- 2, добре -3.
3.Міжнародний природничий конкурс “КОЛОСОК”
2012-2013н.р. - брало участь -5 учнів, відмінно- 3, добре -2.
Форми позаурочної роботи
Форми позаурочної роботи
Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів (2003-2006рр.,2009-2012 рр.)
Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів (2003-2006рр.,2009-2012 рр.)
Член творчої районної групи учителів початкових класів (2000-2005 рр.)
Керівник районного методичного об'єднання вчителів початкових класів (2013 р.)
“ Особистісно – зорієнтована освіта як особливий вид діяльності”- відкритий урок з математики 2003 рік
2. Семінар вчителів початкових класів “Театралізація на уроках та позакласній діяльності” 2004 рік
4. Участь в роботі районного методичного об'єднання вчителів початкових класів (Щорічно)
5. Підготовка і проведення творчих звітів вчителів початкових класів (2011 рік)
6. Планування і проведення засідань шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів (Щорічно)
Українська мова
Українська мова
1 клас Картки для малюнкових диктантів.
Картки з письма.
Картки для розвитку уваги, пам’яті, спостережливості.
2 клас Творчі завдання.
Картки для поточного та тематичного контролю знань.
Тестові завдання.
Картки для опитування(по темах).
Диференційовані завдання.
Картки для розвитку зв’язного мовлення.
3 клас Тестові завдання.
Творчі завдання.
Диференційовані завдання.
Цікаві домашні завдання.
Картки для розвитку зв’язного мовлення.
Вправи корисні та цікаві до тем «Іменнник» і «Дієслово».
Завдання для обдарованих дітей.
4клас 1.Картки для тематичного і поточного контролю.
2. Таблиці слів.
3. Творчі завдання.
4. Тестові завдання.
5. Картки з розвитку зв'язного мовлення.
6.Диференційовані завдання.
Математика
Математика
1 клас
Цікаві завдання.
Завдання для самостійних робіт.
Перфокартки.
Задачі. Картки.
Графічні диктанти.
2 клас
Перфокартки.
Картки для поточного контролю.
Картки для тематичного контролю.
Цікаві задачі.
3 клас
Тестові завдання.
Картки для контрольних робіт.
Цікаві завдання.
Задачі.
4 клас
Картки для поточного контролю.
Картки для контрольних робіт.
Різнорівневі заавдання.
Задачі.Картки.
Природознавство
Природознавство
3-4 класи
1.Картки для поточного контролю.
2. Картки для тематичного контролю.
3. Різнорівневі завдання.
Основи здоров’я
3 -4 класи
1.Картки для тематичних робіт.
2.Завдання для поточного контролю.
1. Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтересів та потреб.
1. Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтересів та потреб.
2. Формувати дружній колектив, організований колектив через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.
3. Поглиблювати розуміння учнями змісту етичних норм і правил.
4. Виховувати в учнів позитивні риси характеру: обов’язковість, чесність, організованість, доброту, щирість, повагу до старших, співпереживання, вимогливість до себе.
5. Розвивати інтерес до навчання, формувати потреби, постійно активізовувати пізнавальну діяльність.
6. Виховувати свідому дисципліну, бережливе ставлення до державного і власного майна.
7. Навчати методам підтримки доброго здоров`я, особистої гігієни.
8. Залучати до виховання учнів батьків, громадськісті.
Класні години
Класні години
Години спілкування
Виховні заходи
Екскурсії
Родинні свята
Батьківські збори
Дні «відкритих дверей»
Батьківський лекторій
Відвідування на дому
«Чарівний стілець»
«Чарівний стілець»
Презентація
П’ять хвилин з мистецтвом
Захист проекту
Корзина горіхів
Театр
Час тихого читання
Дискусійні качелі
Вільна розмова
Смішинка
Конверт дружніх питань
Калейдоскоп думок
Маски
Запрошення до чаю
Кожного дня я заходжу в клас до дівчаток і хлопчиків, щоб дати їм урок. Вони різні, ці діти, але кожен з них – це цілий духовний світ. Цей світ набагато ширший і глибший, ніж той зовнішній прояв дитини, який я знаю.
Кожного дня я заходжу в клас до дівчаток і хлопчиків, щоб дати їм урок. Вони різні, ці діти, але кожен з них – це цілий духовний світ. Цей світ набагато ширший і глибший, ніж той зовнішній прояв дитини, який я знаю.
Чи можу я як вчитель, який обмежений рамками уроку і програми, пам’ятати, що переді мною не просто діти, а носії духовного життя і місії ? Звичайно, можу, якщо визначатиму в собі духовне начало і відповідатиму за свій урок не перед шкільним начальством, а перед совістю і Богом.
Все в світі взаємопов’язано: я приходжу в клас для своїх учнів, а вони приходять для мене, бо теж є моїми учителями.