1. Портфоліо спосіб фіксування, нагромадження, оцінки й самооцінки індивідуальних досягнень за певний період часу



Дата конвертації06.01.2017
Розмір445 b.



1.Портфоліо - спосіб фіксування, нагромадження, оцінки й самооцінки індивідуальних досягнень за певний період часу.

  • 1.Портфоліо - спосіб фіксування, нагромадження, оцінки й самооцінки індивідуальних досягнень за певний період часу.

  • 2. Технологія навчання, що дає змогу самостійно проаналізувати свої досягнення для того, щоб зробити висновки й рухатися далі.

  • 3. Вид діяльності, який сприяє розвиткові вмінь планувати свій розвиток, аналізувати самостійно зібрану й систематизовану інформацію про власну діяльність.



Систематизація вчителем власного досвіду.

  • Систематизація вчителем власного досвіду.

  • Чітке визначення ним напрямів саморозвитку, що полегшує самоосвіту або консультування з боку колег чи адміністрації.

  • Об'єктивність самооцінки та оцінки професійних умінь.

  • Підтримку й допомогу в атестації.

  • Чітку фіксацію педагогічних якостей (через описані факти, зібрані документи).

  • Фіксацію особистісного зростання як засобу самоосвіти та самодисципліни.

  • Обмін розробками та ідеями між колегами.



Дає змогу проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати своєї роботи, об’єктивно оцінити свої можливості та спланувати зусилля в подоланні труднощів та досягненні більш високих результатів.

  • Дає змогу проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати своєї роботи, об’єктивно оцінити свої можливості та спланувати зусилля в подоланні труднощів та досягненні більш високих результатів.

  • 2. Демонструє досягнення вчителя колегам (учням, їхнім батькам…)

  • 3.Сприяє розширенню методичного діапазону навчального закладу, рекламує його.



1.Портфоліо досягень – акцент робиться на документи, які підтверджують успіхи.

  • 1.Портфоліо досягень – акцент робиться на документи, які підтверджують успіхи.

  • 2. Портфоліо тематичний - акценти роблять на тематично відокремлені роботи в різних галузях діяльності.

  • 3. Портфоліо комплексний – поєднує всі названі вище види портфоліо,

  • найкраще презентує школу.



1. Інформація «від себе» – формулювання педагогічного кредо вчителя, формулювання цілей і задач, опис використовуваних технологій та методик.

  • 1. Інформація «від себе» – формулювання педагогічного кредо вчителя, формулювання цілей і задач, опис використовуваних технологій та методик.

  • 2. Інформація «від інших» – відгуки колег, учнів, батьків про уроки, стиль проведення занять, організацію позакласної роботи і т.ін. 3. Зразки конспектів уроків, методичних розробок, сценаріїв, заходів тощо. Результати наукової роботи, публікації і т.ін.



1. Загальні відомості про вчителя:

  • 1. Загальні відомості про вчителя:

    • прізвище, ім’я, по батькові, фотографія;
    • освіта (назва ВНЗ, спеціальність, кваліфікація);
    • стаж роботи, в т.ч. у ЗНЗ, де працює сьогодні, посада, предмети, які викладає;
    • додаткова освіта (курси підвищення кваліфікації, пройдені тренінги тощо);
    • грамоти, дипломи, подяки, нагороди, звання.


2. Результати педагогічної роботи:

  • 2. Результати педагогічної роботи:

    • рейтинги учнів у олімпіадах, конкурсах, наукових конференціях;
    • показники знань школярів за останні 3 роки (за підсумками атестації);
    • медалісти;
    • учні, які вступили до ВНЗ.


3. Науково-методична робота:

  • 3. Науково-методична робота:

    • Участь у роботі методичних об’єднань.
    • Плани-конспекти уроків.
    • Розробки самостійних, контрольних робіт.
    • Мультимедійні презентації до уроків.
    • Участь у предметних тижнях (декадах).
    • Проведення відкритих уроків.
    • Виступи на семінарах, конференціях.
    • Публікації в фахових ЗМІ.
    • Методичні посібники.


4. Позакласна робота:

  • 4. Позакласна робота:

  • Позаурочна діяльність з предмета. Список творчих робіт, рефератів, навчальних дослідницьких робіт, проектів з предмета.

  • Список переможців олімпіад, конкурсів, турнірів.

  • Сценарії позакласних заходів, фотографії, відезаписи проведених заходів (виставки, предметні екскурсії, вікторини и т. ін.).

  • Програми роботи гуртків та факультативів.

  • Позаурочна виховна робота як класного керівника.



5. Навчально-матеріальна база. Створене вчителем оснащення навчального кабінету :

  • 5. Навчально-матеріальна база. Створене вчителем оснащення навчального кабінету :

    • словники;
    • схеми, таблиці;
    • портрети;
    • збірники вправ;
    • наявність комп’ютера, телевізора, видеомагнітофона, проектора и т.ін.


У кінці портфоліо вчителя можуть бути представлені відгуки керівництва, батьків, випускників про роботу педагога.

  • У кінці портфоліо вчителя можуть бути представлені відгуки керівництва, батьків, випускників про роботу педагога.



При формуванні портфоліо вчитель

  • При формуванні портфоліо вчитель

  • аналізує свою діяльність, визначає

  • основні успіхи, досягнення, виявляє

  • помилки, бачить перспективи та можливості для подальшого професійного розвитку.



Портфоліо – не «вітрина» успіху, а матеріали, які всебічно представляють роботу педагога.

  • Портфоліо – не «вітрина» успіху, а матеріали, які всебічно представляють роботу педагога.

  • Організація інформації в портфоліо відповідає двом основним вимогам: послідовність та чіткість.

  • Усі заявлені педагогічні вміння мають бути підтверджені прикладами.



Презентація на електронному носії або в Інтернет-і;

  • Презентація на електронному носії або в Інтернет-і;

  • Ведення блогу;

  • Створення власного сайту;



Презентація - це форма подання інформації як за допомогою різноманітних технічних засобів, так і без них.

  • Презентація - це форма подання інформації як за допомогою різноманітних технічних засобів, так і без них.

  • Класичне визначення презентації — «публічне представлення чого-небудь».



Блог – це сайт одного або декількох авторів, основне наповнення якого — записи, зображення чи мультимедійна інформація, що час від часу додаються в оберненому хронологічному порядку (тобто спочатку показуються новіші записи, а згодом — старіші).

  • Блог – це сайт одного або декількох авторів, основне наповнення якого — записи, зображення чи мультимедійна інформація, що час від часу додаються в оберненому хронологічному порядку (тобто спочатку показуються новіші записи, а згодом — старіші).

  • Слово виникло від англійського weblog — «Web-журнал».



Персональний сайт - це ресурс певної людини, що відрізняється невеликим обсягом і містить відомості біографічного або особистого характеру, а також інформацію про послуги, що пропонуються цією людиною.

  • Персональний сайт - це ресурс певної людини, що відрізняється невеликим обсягом і містить відомості біографічного або особистого характеру, а також інформацію про послуги, що пропонуються цією людиною.

  • Персональний сайт дає людині можливість заявити про себе, свої таланти або своїй справі. Під такими ресурсами маються на увазі сайти-портфоліо, сайти-візитки, персональні блоги та особисті ресурси.







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка