1. Участь дітей в управління класом (самоврядування): Участь дітей в управління класом



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





1. Участь дітей в управління класом (самоврядування):

  • 1. Участь дітей в управління класом (самоврядування):

  • Спільне прийняття правил життя класу, прав і обов'язків кожного учня;

  • Спільне прийняття відповідальних рішень;

  • Планування дітьми колективної поза навчальної діяльності;

  •   2. Створення умов для участі дітей в управлінні власної навчальної діяльності:

  • Можливість усвідомленого і відповідального вибору дитиною того чи іншого рівня навчання з предмету в залежності від його пізнавальних цілей;

  •  3. Створення можливостей для прояву творчості дітей у класі:

  • у процесі навчання (на уроках);

  • після уроків;

  • можливості прояву з боку дітей та здійснення ними будь-якої творчої ініціативи.  





Засвоєння учнями основних норм суспільного життя;

  • Засвоєння учнями основних норм суспільного життя;

  • формування потреби у саморозвитку, самоорганізації, вихованні в собі вольових рис;

  • формування життєвих компетенцій;

  • здатність до побудови особистої життєвої траєкторії.

  • орієнтація на життєвий успіх;

  •  підвищення рівня активності дітей;

  •  створенння невимушеної, доброзичливої атмосфери в учнівському колективі;

  • розвиток здатності учнів до самокритики, підвищення самооцінки.



Розвиток упевненості починається в собі із самопізнання та самоаналізу, що має два етапи :

  • Розвиток упевненості починається в собі із самопізнання та самоаналізу, що має два етапи :

  •  усвідомлення особистих чеснот та недоліків, здібностей ;

  • формування критичного ставлення до себе.











Вивчити природу, навчитися її розуміти і відчувати можливо лише при безпосередньому спілкуванні з нею.

  • Вивчити природу, навчитися її розуміти і відчувати можливо лише при безпосередньому спілкуванні з нею.

  • Вивчати рослинний і тваринний світ, пам'ятки природи неможливо без екскурсій, походів, експедицій. Безпосередні спостереження за природними явищами сприяють формуванню уявлення про незахищеність і вразливість природи та вплив на неї людини.





Ми змогли:

  • Ми змогли:

  • підготувати та провести родинне свято

  • «Вчись учитись, щоб уміти трудитись»;

  • Новорічний карнавал (інсценізувавати казку, виготовити костюми);

  • провести загальношкільну лінійку до Дня Соборності України та Дня пам'яті голодомору в Україні;

  • перемогти в конкурсі «Козацькі розваги»;

  • гідно представити себе в Малих Олімпійських іграх»;

  • зайняти І місце в ІІ т







Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка