1966 року народження
Дата конвертації 27.05.2016 Розмір 445 b.
1966 року народження 1966 року народження 1984 р.–закінчила СШ№ 211 Оболонського району Мій вчитель української мови та літератури – Голець Людмила Вікторівна 1988 р. – закінчила КДПІ ім. Максима Горького Спеціальність за дипломом: вчитель української мови та літератури Стаж роботи: 19 років
Моє творче кредо: Де вчитель посіє, там стелиться ласка, Де вчитель посадить, там сходить добро. Бо вчитель – це доля складна, прекрасна, І серце глибоке, як сивий Дніпро
Нагороди
У трудовій книжці лише один запис – середня загальноосвітня школа № 240 Оболонського району м.Києва У трудовій книжці лише один запис – середня загальноосвітня школа № 240 Оболонського району м.Києва Посада: вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, “Старший вчитель” З 2004 р. – очолюю МО вчителів української мови та літератури НВК № 240 «Соціум»
Середній бал успішності з української мови та літератури
Марушко Євген Марушко Євген Кожушко Ірина Канівець Олександр Бабінець Анатолій Петриченко Олена Максимець Ігор Кодацька Юліана Дяченко Аліна Олінчук Тетяна
2001-2002 рр. – Данилко Яна, учениця 10-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2001-2002 рр. – Данилко Яна, учениця 10-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2002-2003 рр. – Бикова Ганна, учениця 7-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2003-2004 рр. – Бордюг Олена, учениця 8-А класу, посіла ІІ місце в конкурсі ім. Петра Яцика 2004-2005 рр. – Бикова Ганна, учениця 9-Б класу, посіла ІІ місце в районній олімпіаді з української мови
2006-2007 рр. - Урупа Анастасія, учениця 8-А класу, посіла ІІІ місце, в районній олімпіаді з української мови 2006-2007 рр. – Пан Анастасія, учениця 5-Б класу, посіла ІІ місце, в конкурсі ім. Петра Яцика 2008 р. – Урупа Анастасія, учениця 9-А класу, переможець ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури
Кодацька Юліана, учениця 11-А класу, посіла ІІ місце в районі Кодацька Юліана, учениця 11-А класу, посіла ІІ місце в районі Олінчук Тетяна, учениця 11-А класу, посіла II місце в районі
В класі 34 учні, лише 3 продовжили навчання в технікумах, інші закінчують навчання у вищих навчальних закладах В класі 34 учні, лише 3 продовжили навчання в технікумах, інші закінчують навчання у вищих навчальних закладах
Балмасова І.В. Балмасова І.В. Дяченко А.С. Кисіль І.І. Оперчук О.П. Новотарська О.П.
Тема, над якою працюю: Тема, над якою працюю: Застосування інноваційних методів навчання на уроках української мови та літератури Щоб щось робити інакше, потрібно і бачити інакше. Пол Елгер
Моделі інноваційного навчання: Модель навчання пошукових процедур (“формування дослідника”) Модель цілеспрямованого формування розумових операцій (“виховання мислителя”) Модель навчання як дискусія (“дебатна технологія”) Модель імітаційно-рольового навчання (“навчальні ігри”) Модель навчально-пізнавального та соціального проектування (“навчальний проект”)
Сучасний урок
Нестандартні уроки: Лекція; Семінар, залік; Конференція; Диспут; Інтегрований урок; Діалогова гра.
Пояснювально-ілюстративне; Особистісно орієнтоване; Розвиваюче навчання.
Технології навчання Лекція; Читання; Аудіовізуальні методи (таблиці, уроки-фільми); Демонстрації; Групові дискусії; Активне навчання (рольові, ситуаційні ігри) Навчання інших.
Ігрові моделі навчання: Навчальні, тренувальні, узагальнюючі; Пізнавальні, виховні, розвиваючі; Репродуктивні, продуктивні, творчі.
Інтерактивне навчання Сприяє: Формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загально навчальних; Виробленню життєвих цінностей; Створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; Розвитку комунікативних якостей.
Основні методи інтерактивної технології: Кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, два-чотири-всі разом, технологія “Карусель”); Навчання через гру; Дискусійний метод; Метод проектів
Види проектів: Дослідницькі; Творчі; Рольові; Інформаційні; Прикладні. Формула проекту: Поставлена проблема здобуття результату презентація
Грудень 2006 р. – участь у робота районного семінару «Застосування методу проектів на уроках української мови та літератури», «Життя і творчість І.Я.Франка» Грудень 2006 р. – участь у робота районного семінару «Застосування методу проектів на уроках української мови та літератури», «Життя і творчість І.Я.Франка»
Складнопідрядне речення його будова і засоби зв'язку в ньому
Схеми підрядних речень [ ], ( ) [ , ( ), ] ( ), [ ]
Хліб-всьому голова Зустрічати хлібом-сіллю
Бабине літо
Діаграма Вена
Відкритий урок: Відкритий урок: У листопаді 2007 р. – проведено урок для вчителів І категорії ІППО КМПУ ім.Б.Д.Грінченка Тема уроку: “Безсполучникове складне речення”
Образотворча лексика Типаж, світло, деталі, теплі і холодні кольори, тіні, відтінки, тло, фон, зображений на портреті, віддаль, другий пан
Загальна лексика Одяг – жупан, шовкова сорочка, кирея, шаровари, чоботи
Загальна лексика Зброя – шаблюка, пістоль, піхви (футляр для шаблі), спис
Загальна лексика Риси героя – немолода людина, бувалий козак, веселі очі, вірний син України, замислений погляд, обвітрене обличчя, обдарований запорожець
Експрес-висновки
Класний керівник В основу своєї роботи як класного керівника я заклала такий принцип триєдності: Дитина Учитель Батьки
Систематично з класом відвідуємо театри та музеї міста Києва Систематично з класом відвідуємо театри та музеї міста Києва Неодноразово проводилися уроки-лекції у Національному музеї літератури Проводилась активна спортивна діяльність учнів: похід на каток, у басейн, походи до лісу Проведення тематичних класних годин
Проведено захід до вшанування пам’яті жертв голодомору 1933 року (для учнів 9-х класів) Проведено захід до вшанування пам’яті жертв голодомору 1933 року (для учнів 9-х класів) Літературний вечір пам’яті Василя Стуса Мовний турнір “Складносурядне речення”
Організовано учнівський театр, інсценізовано уривки з п’єси І.Франка «Украдене щастя» Організовано учнівський театр, інсценізовано уривки з п’єси І.Франка «Украдене щастя» Під час тижня української мови та літератури проводимо КВК, брейн-ринги, конкурси малюнків, читців Проведено урок-гру за п’єсою Г.Квітки-Основ’яненка «Сватання на Гончарівці» Проведено мовний турнір «Складні речення з різними видами зв’язку» Поставлено п’єсу “Вечори поблизу Диканьки”
Участь у конкурсі класних керівників Оболонського району – Участь у конкурсі класних керівників Оболонського району – ІІ місце
Участь класу в районному конкурсі «Українська кухня» - І місце, за результатами конкурсу вийшла стаття в газеті Участь класу в районному конкурсі «Українська кухня» - І місце, за результатами конкурсу вийшла стаття в газеті
Член журі ІІ етапу VIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Член журі ІІ етапу VIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Член журі І етапу захисту робіт МАН
Розділ 5. Навчально-матеріальна база Коштами батьків було повністю відремонтовано кабінет № 311 Придбано нові меблі Придбано аудіо- та відеотехніку
Поповнено аудіо- та відеотеку Поповнено аудіо- та відеотеку Придбано демонстраційні таблиці
Поділіться з Вашими друзьями: