2009 – 2010 н р. — “Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”; 2009 – 2010 н р. — “Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”
Дата конвертації 04.01.2017 Розмір 445 b.
2009 – 2010 н. р. — “ Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”; 2009 – 2010 н. р. — “ Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”; 2010 – 2011 н. р. — “ Досягнення учнями обов’язкового рівня знань , умінь, навичок”; 2011 – 2012 н. р. — “Психолого-педагогічні умови подолання низького рівня навчальних досягнень учнів”; 2012 – 2013 н. р. — “Розвиток і самореалізація особистості вчителя та учня”; 2013 – 2014 н. р.— “Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом його гуманізації та індивідуалізації”.
Круглий стіл "Успішне майбутнє творимо сьогодні" Круглий стіл "Успішне майбутнє творимо сьогодні" Педрада-конференція: 1. Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості. 2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я. Педрада-дослідження : 1. Психолого-педагогічні умови подолання низького рівня навчальних досягнень учнів. Вернісаж ідей "Від творчості педагога до творчості учня"
“Сходинки до Олімпу" (творча група вчителів по роботі з обдарованими дітьми); “Сходинки до Олімпу" (творча група вчителів по роботі з обдарованими дітьми); “За здорове майбутнє" (творча група класних керівників); “Методика проектів – запорука успіху" (ШМО вчителів художньо-естетичного циклу , трудового навчання, фізкультури); “Початкова школа – майстерня дитячої творчості" (ШМО вчителів початкових класів); “Моделюємо продуктивний урок" (ШМО вчителів природничо-математичного циклу); “Класний керівник - майстер" (ШМО класних керівників). “Проектні технології , як засіб формування творчої особистості" (ШМО вчителів історико-філологічного циклу)
Розробка і перевірка змістовної та процесуально-методичної складової формування демографічних понять учнів 9-х та 10-х класів в процесі вивчення економічної та соціальної географії. Розробка і перевірка змістовної та процесуально-методичної складової формування демографічних понять учнів 9-х та 10-х класів в процесі вивчення економічної та соціальної географії.
Об’єкт: процес навчання економічної і соціальної географії у загальноосвітніх навчальних закладах. Об’єкт: процес навчання економічної і соціальної географії у загальноосвітніх навчальних закладах. Предмет: зміст демографічних понять у системі географічної освіти 9-х та 10-х класів. Науковий керівник: Федій Олександр Анатолійович, старший викладач кафедри географії та краєзнавства Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка
"Історія селища Гоголеве" (група №1) "Історія селища Гоголеве" (група №1) "Демографічні особливості розвитку селища" (група №2) "Економічні відносини в нашому населеному пункті" (група №3)
Конференція "Розвиток селища Гоголеве" Конференція "Розвиток селища Гоголеве" Видання інформаційного збірника. Оформлення фотоальбому.
Шкільний клуб “Юнінт” - призери обласної гри “Дебати” (3 місце) Шкільний клуб “Юнінт” - призери обласної гри “Дебати” (3 місце)
Переможець Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт "Екологія. Вода у вашому житті”, (Стрижак Юлія нагороджена дипломом другого ступеня )
Делегація із
Участь директора школи в українсько-польському проекті “ Лідери освітніх ініціатив ”
Поділіться з Вашими друзьями: