Процес, який підтримуватиме розвиток проектів співпраці.
Підтримка валоризації пропозицій, виникла завдяки таким проектам: представляти або брати участь у роботі науково-дослідних центрів, інноваційних компаній, незалежно від того чи вони щойно створені, чи досягнули валоризації своїх проектів, послуг та продукції тощо.
Враховувати інтернаціоналізацію з моменту створення інноваційного проекту
2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг?
2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг?
Проведені заходи зазвичай нечітко зорієнтовані, мало підготовлені і не оцінюється їх результативність/вплив:
– поява компаній на великих міжнародних виставках дозволяє зібрати багато бізнес-карток та виявити зацікавленість, але є малоефективною з точки зору взаємодії з партнерами та клієнтами.
– це не на користь ані організаціям з підтримки бізнесу, як інноваційному середовищу/структурі або їх членам, ані організаціям, котрі обслуговують клієнтів.
2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг (продовж.)?
2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг (продовж.)?
Для подолання такої неефективної діяльності слід підняти три важливих питання на рівні керівництва організацій з підтримки бізнесу:
Об'єм роботи:
Колективні дії (ціла група компаній з обслуговування клієнтів) у порівнянні з обмеженими колективними діями (підгрупа клієнтів). Вибір відповідної методики для клієнтів організацій з підтримки бізнесу.
Види робіт:
Встановлення зв'язків або стимулювання технічного та комерційного партнерства. Вибір відповідних заходів з урахувань потреб та очікувань клієнтів.
Інструменти і методи:
підготовка, здійснення та оцінка (ефективності проведених заходів).
2.2 Яких дій очікувати від організацій з підтримки бізнесу?
2.2 Яких дій очікувати від організацій з підтримки бізнесу?
Існує два варіанти, які можуть бути застосовані:
– попередня комерціалізація – комерційний розвиток: встановлення зв'язків та пошук партнерів;
– попереднє підтвердження ринків експорту для інноваційних компаній: встановлення зв'язків з іноземними суб'єктами інноваційної діяльності і попередня конфігурація потенційних відносин.
Ланцюг створення вартості сектора — потужний інструмент, що ілюструє повну оцінку зв'язків між окремими ланцюгами створення вартості постачальників та клієнтів.
2.3 Логіка ланцюга створення вартості (продовж.)
2.3 Логіка ланцюга створення вартості (продовж.)
ОПБ можуть надавати допомогу в ідентифікації (на основі досліджень, відстеження ринку, аналізу тощо) інноваційних потреб (на рівні ринку). Ця допомога надається в якості можливостей для різних клієнтів організацій з підтримки бізнесу для визначення потенціалу їх позиціонування в рамках ланцюга створення вартості.