Адаптаційно-ігровий цикл охоплює 1-2 класи та передбачає врахування індивідуальних особливостей учнів;
Адаптаційно-ігровий цикл охоплює 1-2 класи та передбачає врахування індивідуальних особливостей учнів;
Інтеграція навчального матеріалу (загально-навчального та матеріалу культорологічного спрямування) у споріднені предмети;
Організація навчального процесу через ігрові методи з повною фізичною реакцією TPR та обмеженням домашніх завдань (2 клас);
Подальше впровадження мотиваційного навчання з іноземної мови;
Розвиток навичок 21 століття – критичне мислення, вміння працювати у команді, знайомство з інформаційним простором, інформаційними системами пошуку та формування в учнів навичок критичного відбору інформації задля вирішення навчальних завдань з іноземної мови.
підвищення якості освіти;
навчання за єдиним стандартом.
організація систематичного повторення
організація систематичного повторення
вивченого матеріалу;
розвиток умінь та навичок аналізу, систематизації, моделювання, абстрагування, порівняння, узагальнення, підбиття висновків;
Задля успішного оволодіння іноземних мов рекомендовано до використання ілюстративні матеріали, що формують уявлення про:
Задля успішного оволодіння іноземних мов рекомендовано до використання ілюстративні матеріали, що формують уявлення про:
інший світ;
іншу культуру;
мотивують своїм змістом потребу пізнавати їх засобами іноземної мови.
умотивованості навчальних дій, які виконуються на уроці;
умотивованості навчальних дій, які виконуються на уроці;
зацікавлення учнів навчальним матеріалом в процесі опанування іноземної мови;
формування в учнів позитивного ставлення до предмета;
на кінець 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1;
на кінець 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1;
учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов – рівня А2, що відповідає Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти;
оновлений зміст навчання іноземної мови сприяє не лише розширенню світогляду учнів, а й дасть змогу глибше розуміти власну культуру, духовні та моральні цінності.
1-й клас початкової школи - перший етап у формуванні іноземної вимови, ритміко-інтонаційних навичок та звуко-буквених співвідношень.
1-й клас початкової школи - перший етап у формуванні іноземної вимови, ритміко-інтонаційних навичок та звуко-буквених співвідношень.
Програмою відведено: 35 годин на вивчення іноземної мови в 1-му класі, що зазнають поділу в 2 етапи:
I півріччя – 16 годин для засвоєння фонологічного аспекту мови (усний увідний курс);
II півріччя – 19 годин на засвоєння звуко-буквених співвідношень.
Рекомендовано використання напівдрукованого шрифту, з метою полегшення оволодіння процесами читання і письма.
не передбачено – опанування звукового ладу мови (звуків, звукосполучень, наголосу, ритму, мелодики, інтонації, паузи), не як самостійного аспекту а контекстуально;
не передбачено – опанування звукового ладу мови (звуків, звукосполучень, наголосу, ритму, мелодики, інтонації, паузи), не як самостійного аспекту а контекстуально;
передбачено – опанування вимовних навичок у ході навчання усного мовлення і читання.
Оновленою програмою з іноземної мови (1 клас) виокремлено наступні сфери спілкування:
Оновленою програмою з іноземної мови (1 клас) виокремлено наступні сфери спілкування:
особистісна – центром якої є сім’я, друзі, дозвілля, іграшки, тварини;
публічна – охоплює свята та традиції, що пов’язані з ними;
освітня – сконцентрована навколо знань предметів шкільного побуту.
спрощено вимоги до письма для учнів 1-го класу;
спрощено вимоги до письма для учнів 1-го класу;
скорочено обсяг висловлювань у мовленнєвій компетенції «Говоріння» та обсяг письмових повідомлень у мовленнєвій компетенції «Письмо»;
вилучено з лінгвістичної лексичної компетенції теми «Шкільне приладдя» (2 клас);
вилучено з лінгвістичної лексичної компетенції теми «Шкільне приладдя» (2 клас);
спрощено вимоги до письма у 3 класі щодо написання листів та листівок (за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС);
уточнено мовленнєві функції щодо опису емоційного стану: «виражати настрій»;
уточнено вимоги мовленнєвої компетенції «Аудіювання», з урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами;
Уточнено тематику ситуативного спілкування:
Уточнено тематику ситуативного спілкування:
1 клас - «Дозвілля» («Іграшки», «На прогулянці»);
2 клас – «Свята та традиції» («Харчові продукти»);
3 клас – «Помешкання» («На кухні»), «Природа і навколишнє середовище» («Пори року»), «Відпочинок і дозвілля» («Поїздка на канікулах»);
4 клас – «Свята і традиції» («Святкування у кафе»).
Серед методів навчання домінування комунікативно-ігрової діяльності.
Поступове розширення діапазону навчальної взаємодії школярів передбачає:
1-2 класах - переважно робота в парах і в малих групах (3 учні);
3-4 класах – групова, командна робота.
Необхідність відмови від практики механічного заучування навчального матеріалу, натомість використання способів поступового запам’ятовування у процесі роботи.
Комунікативне спрямування уроку з формуванням в учнів умінь і навичок використовувати мову як засіб спілкування;
Комунікативне спрямування уроку з формуванням в учнів умінь і навичок використовувати мову як засіб спілкування;
Форма подання лексичного та граматичного матеріалу : індуктивний і дедуктивний спосіб з домінуючим імпліцитним принципом навчання.
Форма подання лексичного та граматичного матеріалу : індуктивний і дедуктивний спосіб з домінуючим імпліцитним принципом навчання.
Виокремлюється: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.
Виокремлюється: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.
1. Учні першого класу оцінюються лише – вербально.
2. Відтепер - оцінювання не містить елементів оприлюднення у вигляді рейтингів.
Знято :
- оцінювання каліграфії - залишено лише вимогу, що письмо має бути охайним та розбірливим;
- занижування оцінки за "неправильний" відступ кількості клітинок та рядків.
Одним з найефективніших інструментів, що допомогає розвинути в учні здатність до самооцінювання в іншомовному навчання є Європейське мовне портфоліо.
Впровадження інструменту самооцінювання навчальних досягнень з іноземної мови у роботу, з метою визначення що учень (учениця) знає і вміє з певної теми, розділу, предмета з метою підвищення ролі самооцінки.
Впровадження інструменту самооцінювання навчальних досягнень з іноземної мови у роботу, з метою визначення що учень (учениця) знає і вміє з певної теми, розділу, предмета з метою підвищення ролі самооцінки.
розвиває здатність до відображення та самооцінювання;
розвиває здатність до відображення та самооцінювання;
ознайомлює із загальноєвропейськими рівнями володіння мовою, вчить працювати з ними.
спрощує процедуру впровадження європейських стандартів оцінювання учнів;
Підручник не забезпечує досягнення цілей, визначених державою до рівня володіння іноземною мовою випускників сучасної школи.
Підручник не забезпечує досягнення цілей, визначених державою до рівня володіння іноземною мовою випускників сучасної школи.