Підвищення ефективності освітнього та культурного процесу за рахунок створення умов для особистісного розвитку дитини. Залучення дітей з особливими потребами (Інклюзивна освіта).
Аргументи:
- формувати особистість, готову до життєдіяльності на інформативній основі (СОУП, перевернутий клас, “школа в хмарах”, англійський онлайн, програмування, масові навчальні онлайн –курси та ін.);
- навчати вміти орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі ( тренінги особистісного росту, профорієнтаційна робота; безпека в інтернеті, вебінари, онлайн-трансляції та ін. );
- допомогати розвивати компетентності, особистісний потенціал дитини (веб - квести, брейн - ринги, постановка smart – цілей та ін.)
Мета проекту:
Підвищення якості навчання і виховання зростаючої молоді , поліпшення ступеня адаптації у світовому інформаційному та медіаосвітньому просторі в умовах створення єдиного інформаційного освітнього простору.
S: 1. За допомогою проекту на протязі навчального року підвищити успішність та якість знань дітей на певний відсоток, а саме застосовувати отриманні знання та навички для розв'язку конкретних, практичних задач. (Критерії оцінювання за рік). 2. Дитина впевнена в своїх силах та знаннях, отримує задоволення від пошуку знань, від спілкування, не боїться помилятися. 3. На олімпіадах та конкурсах з англійської мови та програмування діти демонструють значимі результати. 4. Реалізація одного проекту в рік.
S: 1. За допомогою проекту на протязі навчального року підвищити успішність та якість знань дітей на певний відсоток, а саме застосовувати отриманні знання та навички для розв'язку конкретних, практичних задач. (Критерії оцінювання за рік). 2. Дитина впевнена в своїх силах та знаннях, отримує задоволення від пошуку знань, від спілкування, не боїться помилятися. 3. На олімпіадах та конкурсах з англійської мови та програмування діти демонструють значимі результати. 4. Реалізація одного проекту в рік.
М: Вимірність цілі - зібрати 3-4 групи дітей, в кількості по 6-9 чоловік в кожній. Відкрити 3-4 види занять за темами програми. Знайти волонтерів по програмуванню та англійської мови. Реалізовувати один проект в рік.
А: Досяжність цілі – наявність та застосування необхідного обладнання, програма, чітко розроблений план за днями та годинами; присутність дітей, спеціалістів.
R: Значимість цілі - особиста відповідальність кожного спеціаліста та учня.
T: Термін виконання – рік.
Кацарська Вікторія Анатоліївна –
Кацарська Вікторія Анатоліївна –
заступник директора з НВР, вчитель математики та інформатики.
Гриньова Марія Василівна –
заступник директора з НМР, вчитель української мови та літератури.
Бондар Тетяна Олександрівна –
заступник директора з ВР, вчитель англійської мови.