Актуальність теми



Дата конвертації24.12.2016
Розмір444 b.
#11715



Актуальність теми. Для успішної інтеграції України в світове господарство вимагається вивчення, систематизація та впровадження зарубіжних теоретичних і практичних досягнень у різних сферах стратегічної діяльності підприємств з адаптацією до ситуації, яка склалася в українській економіці. Успішне використання бенчмаркінгу за кордоном, а також практичне значення підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та відсутність широкого застосування даного методу в Україні зумовили актуальність даної теми.

  • Актуальність теми. Для успішної інтеграції України в світове господарство вимагається вивчення, систематизація та впровадження зарубіжних теоретичних і практичних досягнень у різних сферах стратегічної діяльності підприємств з адаптацією до ситуації, яка склалася в українській економіці. Успішне використання бенчмаркінгу за кордоном, а також практичне значення підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та відсутність широкого застосування даного методу в Україні зумовили актуальність даної теми.







Основні види бенчмаркінгу:

  • Основні види бенчмаркінгу:









Висновки. Таким чином, бенчмаркінговий підхід дасть інших підприємств. Корпідприємству можливість перейняти кращий досвід исть бенчмаркінгу полягає у тому, що виробничі і маркетингові функції стають більш керованими, оскільки на підприємстві досліджуються і впроваджуються більш ефективні методи і технології підприємств-лідерів, що дозволяє підвищувати рентабельність діяльності, створювати корисну конкуренцію, максимально задовольняти потреби споживачів.

  • Висновки. Таким чином, бенчмаркінговий підхід дасть інших підприємств. Корпідприємству можливість перейняти кращий досвід исть бенчмаркінгу полягає у тому, що виробничі і маркетингові функції стають більш керованими, оскільки на підприємстві досліджуються і впроваджуються більш ефективні методи і технології підприємств-лідерів, що дозволяє підвищувати рентабельність діяльності, створювати корисну конкуренцію, максимально задовольняти потреби споживачів.

  • Метод бенчмаркінгу є відносно новим у вітчизняній економіці й потребує детальної адаптації до наших умов господарювання та до менталітету нашої нації. Саме в цьому руслі варто проводити подальші дослідження з даної проблематики.







Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка