Актуальність теми. Для успішної інтеграції України в світове господарство вимагається вивчення, систематизація та впровадження зарубіжних теоретичних і практичних досягнень у різних сферах стратегічної діяльності підприємств з адаптацією до ситуації, яка склалася в українській економіці. Успішне використання бенчмаркінгу за кордоном, а також практичне значення підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та відсутність широкого застосування даного методу в Україні зумовили актуальність даної теми.
Актуальність теми. Для успішної інтеграції України в світове господарство вимагається вивчення, систематизація та впровадження зарубіжних теоретичних і практичних досягнень у різних сферах стратегічної діяльності підприємств з адаптацією до ситуації, яка склалася в українській економіці. Успішне використання бенчмаркінгу за кордоном, а також практичне значення підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та відсутність широкого застосування даного методу в Україні зумовили актуальність даної теми.
Висновки. Таким чином, бенчмаркінговий підхід дасть інших підприємств. Корпідприємству можливість перейняти кращий досвід исть бенчмаркінгу полягає у тому, що виробничі і маркетингові функції стають більш керованими, оскільки на підприємстві досліджуються і впроваджуються більш ефективні методи і технології підприємств-лідерів, що дозволяє підвищувати рентабельність діяльності, створювати корисну конкуренцію, максимально задовольняти потреби споживачів.
Метод бенчмаркінгу є відносно новим у вітчизняній економіці й потребує детальної адаптації до наших умов господарювання та до менталітету нашої нації. Саме в цьому руслі варто проводити подальші дослідження з даної проблематики.