Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те, що перехід з початкової школи в середню неминуче пов’язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те, що перехід з початкової школи в середню неминуче пов’язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, необхідний час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя.

  • Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те, що перехід з початкової школи в середню неминуче пов’язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, необхідний час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя.



На початку навчання в п’ятому класі школярі переживають період адаптації до нових умов навчання, багато в чому схожий з тим, який був

  • На початку навчання в п’ятому класі школярі переживають період адаптації до нових умов навчання, багато в чому схожий з тим, який був

  • характерний для початку навчання в першому класі:

  • Різка зміна умов навчання;

  • Різноманітність і якісне ускладнення вимог, що пред’являються до школяра різними вчителями;

  • Зміна позиції «старшого» у початковій школі на «самого маленького» в середній.

  • Все це є досить серйозним

  • випробуванням для психіки школяра.



вони повинні самостійно переходити з кабінету в кабінет,

  • вони повинні самостійно переходити з кабінету в кабінет,

  • готуватися до уроків.

  • І дуже часто їм приходится самостійно вирішувати питання з вчителями:

  • запізненя на урок,

  • забування якого-небудь знаряддя навчання,

  • незроблене завдання.

  • Все це стає більш серйозною провиною, ніж у початковій школі.



Заняття тепер проходять в різних кабінетах.

  • Заняття тепер проходять в різних кабінетах.

  • У розкладі з’явились назви незнайомих предметів (інформатика, історія, географія).

  • І найголовніше— кожний предмет веде новий вчитель.



вони відчувають розгубленість,

  • вони відчувають розгубленість,

  • весь час плутають і забувають,

  • не можуть зосередитись на навчанні.



Період адаптації до нових правил і вимог

  • Період адаптації до нових правил і вимог

  • може займати в дитини

  • від одного місяця до цілого

  • року. У цей час може спостерігатися і деякий

  • спад успішності, так як

  • діти скоріше зайняті

  • вивченням форми, ніж

  • змісту навчальної

  • діяльності.



Учень, за яким закріпилася репутація трієчника або двієчника може стати ударником і навіть відмінником.

  • Учень, за яким закріпилася репутація трієчника або двієчника може стати ударником і навіть відмінником.



Фізіологічні зміни.

  • Фізіологічні зміни.

  • Невпевненість в собі.

  • ВІдсутність здібностей.



1.Тобі подобається в школі?

  • 1.Тобі подобається в школі?

  • (не дуже, подобається, не подобається)

  • 2. Вранці, коли ти прокидаєшся, ти завжди з радістю йдеш до школи чи тобі часто хочеться залишитися вдома?

  • (частіше хочеться залишитись вдома, буває по-різному, йду з радістю)

  • 3. Якби вчитель сказав, що завтра в школу не обов'язково приходити всім учням, що бажаючі можуть залишитися вдома, ти пішов би до школи чи залишився вдома?

  • (не знаю, залишився би вдома, пішов би до школи)

  • 4. Тобі подобається, коли у вас скасовують які-небудь уроки?

  • (не подобається, буває по-різному,

  • подобається)



1. 25-30 балів (максимально високий рівень) - високий рівень шкільної мотивації, навчальної активності.

  • 1. 25-30 балів (максимально високий рівень) - високий рівень шкільної мотивації, навчальної активності.

  • 2. 20-24 бали - хороша шкільна мотивація.

  • 3. 15-19 балів - позитивне ставлення до школи.

  • 4. 10 -14 балів - низька шкільна мотивація.

  • 5. Нижче 10 балів - негативне ставлення до школи, шкільна дезадаптація.





З 16

  • З 16

  • перерахованих

  • відчуттів вибери

  • тільки 8,

  • які ти

  • найбільш часто

  • відчуваєш у

  • школі.





 

  •  

  • Не порівнюйте дитину з оточуючими.

  • Довіряйте дитині.

  • Частіше хваліть її, але так, щоб вона знала за що.

  • Демонстрируйте зразки впевненої поведінки, будьте у всьому прикладом дитині.

  • Не пред’являйте до дитини завищених вимог.

  • Будьте послідовні у вихованні дитини. Не забороняйте без всяких причин того, що дозволяли раніше.

  • Намагайтесь робити дитині менше зауважень.

  • Використовуйте покарання лиш в крайніх випадках.

  • Не принижуйте дитину, наказуючи її.

  • Допоможіть їй знайти справу по душі.



Слова підтримки:

  • Слова підтримки:

  • Знаючи тебе, я впевнена, що ти все зробила, добре.

  • Ти робиш це дуже добре.

  • У тебе є деякі ідеї з цього приводу?Чи готовий ти почати?

  • Це серйозний виклик. Але я впевнений, що ти готовий до нього.



Любимі мама и тато!

  • Любимі мама и тато!

  • Пам’ятайте, що ми – саме дороге и цінне, що у вас є.

  • Бережіть нас, ваших дітей, любіть нас.

  • Відносьтесь до нас,як до своїх друзів, тоді ми теж станем вашими друзями.

  • Прислухайтесь до нашої думки, радьтесь з нами, довіряйте нам. Нам часом не вистарчає розуміння, вашої участі у вирішенні наших проблем.

  • Станьте уважніші і ласкавіші,

  • не кричіть на нас.

  • Повірте: ми дуже вас любим, нам хочется більше часу проводити з вами, бачити вас в хорошому настрої.



Дорогі _________________________________________________________________

  • Дорогі _________________________________________________________________

  • Ось я і навчаюсь в 5 класі.

  • Перш за все хочу повідомити, що я __________________________________________.

  • Якщо порівнювати з навчанням в 4 класі, то зараз _______________________________________.

  • Інколи я _______________________________________________________________________.

  • Найцікавіший для менн предмет _______________________________________________.

  • А ще я ________________________________________________________________________.

  • Але крім цього хочу розповісти про___________________________________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • Найважчим для мене в 5 класі__________________________________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • Більш за все я хочу _______________________________________________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • А в більшості випадків настрій у мене___________________________________.

  • Ще хочу сказати, що вчителі, які ведуть уроки в 5 класі _____________

  • _______________________________________________________________________________.

  • А наш класний керівник _______________________________________________.

  • Хочу зізнатися, що у мене зовсім неиає часу на _______________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • Але ось те, що зацікавило мене, так це ___________________________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • У 5 класі мене здивувало ______________________________________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • Але я з гордістю можу сказати, що тепер вмію ________________________________

  • _______________________________________________________________________________.

  • Шкода, але мене кваплять _______________________________________________.

  • Міцно ______________________________________________.

  • Дата _________________ Ім’я __________________



Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, постарайтесь як можна швидше зустрітися і обговорити це з класним керівником.

  • Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, постарайтесь як можна швидше зустрітися і обговорити це з класним керівником.

  • Якщо в сім’ї відбулися якісь події, що вплинули на психологічний стан дитини (розлучення, від’їзд у довге відрядження когось із батьків, народження ще однієї дитини і т.д.) повідомте про це класному керівнику. Саме змінами в сімейному житті часто пояснюються раптові зміни в поведінці дітей.

  • Проявляйте інтерес до шкільних справ, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід з конфліктів.

  • Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте їм описати їх, відзначити їм особливі риси.

  • Порадьте дитині в скрутних ситуаціях звертатися за допомогою до класного керівника.



У перший час можна допомогти своїй дитині у підготовці домашніх завдань (навіть якщо в початковій школі діти робили уроки самостійно), і в подоланні труднощів у навчанні, які нерідко виникають на перших етапах навчання у середній школі.

  • У перший час можна допомогти своїй дитині у підготовці домашніх завдань (навіть якщо в початковій школі діти робили уроки самостійно), і в подоланні труднощів у навчанні, які нерідко виникають на перших етапах навчання у середній школі.

  • Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю дитини, якщо в період навчання у початковій школі вона звик до вашого контролю. Привчайте її до самостійності поступово: вона повинна сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки.



Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти повісив мій перший малюнок на стіну, i я захотів намалювати ще один.

  • Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти повісив мій перший малюнок на стіну, i я захотів намалювати ще один.

  • Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти годуеш бездомного котика, i я подумав, що добре піклуватися про тварин.

  • Коли ти думав, що я не дивлюсь, я побачив, що ти печеш мій улюблений пиpiг, i я зрозумів, що навіть мале може бути особливим.

  • Коли ти думав, що я не дивлюсь, я чув як ти молився, i я пoвipив в те, що існує Бог, з яким можна поговорити будь-коли.



Каталог: workFiles -> 1695
workFiles -> 1. Збір матеріалів, які описують мій населений пункт у період окупації
workFiles -> Тема : наслідки другої світової війни для провідних країн західної європи дидактичні задачі уроку
workFiles -> Французький костюм стилю бароко (ХVІІ ст.); Французький костюм стилю бароко (ХVІІ ст.)
workFiles -> Ренесансний ідеал характеризується ідеями гармонії і благозвуччя
workFiles -> Наступний слайд
workFiles -> Поглиблення знань учнів про народну символіку України


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка