Це система основних показників, що є складовими державної норми освіченості. Освітній стандарт відображає суспільний ідеал, враховує можливості реальної особистості та системи освіти щодо досягнення цього ідеалу



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



це система основних показників, що є складовими державної норми освіченості. Освітній стандарт відображає суспільний ідеал, враховує можливості реальної особистості та системи освіти щодо досягнення цього ідеалу.

  • це система основних показників, що є складовими державної норми освіченості. Освітній стандарт відображає суспільний ідеал, враховує можливості реальної особистості та системи освіти щодо досягнення цього ідеалу.



мова і література;

  • мова і література;

  • суспільствознавство;

  • мистецтво;

  • математика;

  • природознавство;

  • технології;

  • здоров’я і фізична культура





інформування педагогів про нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження ДС;

  • інформування педагогів про нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження ДС;

  • проведення внутрішкільного аудиту матеріального забезпечення навчально-виховного процесу;

  • організацію роботи щодо вимог нового ДС;

  • ознайомлення батьків із особливостями ДС на батьківських зборах;

  • організацію курсової перепідготовки педагогічних працівників закладу.



  • реалізація змістових ліній ДС (ДС опрацьовується на засіданнях педагогічних рад, шкільних методичних об’єднань та інших методичних формуваннях);

  • технологізація методів викладання з урахуванням особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів (через роботу ШМО, творчих груп та практичних семінарів);

  • підсилення наступності між початковою та базовою школами (проводяться методичні заходи з питань підготовки учителів до упровадження ДС, додатково – для вчителів 5,6 класів, підвищується кваліфікація педагогів з питань упровадження нового ДС, створюються необхідні умови для успішної адаптації п’ятикласників та шестикласників до нових умов навчання)



Здійснено аналіз стану методичної роботи в навчальних закладах щодо впровадження нових державних стандартів базової загальної середньої освіти на засіданні науково-методичної ради районного методичного кабінету відділу освіти (грудень, 2013)

  • Здійснено аналіз стану методичної роботи в навчальних закладах щодо впровадження нових державних стандартів базової загальної середньої освіти на засіданні науково-методичної ради районного методичного кабінету відділу освіти (грудень, 2013)



  • навчальна;

  • здоров’язберігаюча;

  • соціальна;

  • загальнокультурна;

  • компетентність щодо інформаційних і комунікаційних технологій;

  • громадянська;

  • підприємницька



учні 6 класів, які вивчали дві іноземні мови у 5 класі, продовжуватимуть вивчення другої мови за бажанням;

  • учні 6 класів, які вивчали дві іноземні мови у 5 класі, продовжуватимуть вивчення другої мови за бажанням;

  • вивчення другої природничої дисципліни – біології;

  • продовжиться, розпочате у 5 класі, вивчення інформатики;

  • у процесі реалізації змістової лінії «Фізична культура» учителі фізичної культури здачу нормативів прийматимуть на основі врахування стану здоров’я кожної дитини.



За такої схеми

  • За такої схеми

  • викладач перетворюється на педагога-методолога, технолога, учень стає активним учасником процесу навчання



здатність сприймати думки інших критично;

  • здатність сприймати думки інших критично;

  • компетентність;

  • небайдужість у сприйнятті подій;

  • незалежність думок;

  • допитливість;

  • здатність до діалогу і дискусії.



Легкого й вдалого оновлення сучасної школи відповідно до суспільного запиту на якісну освіту дітей та молоді.

  • Легкого й вдалого оновлення сучасної школи відповідно до суспільного запиту на якісну освіту дітей та молоді.

  • Щасти нам, педагоги Кіровоградського

  • району!




Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка