це складний творчий процес, якому притаманні свої закономірності, мета і завдання, тому й будується ця робота за схемою:
це складний творчий процес, якому притаманні свої закономірності, мета і завдання, тому й будується ця робота за схемою:
“Формування всебічно розвиненої особистості в процесі впровадження інноваційних форм навчально-виховної роботи”
“Формування всебічно розвиненої особистості в процесі впровадження інноваційних форм навчально-виховної роботи”
Це об'єднання вчителів як одного предмета, так і декількох, котре націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загально-педагогічних положень стосовно конкретного уроку або виховного заходу.
Це об'єднання вчителів як одного предмета, так і декількох, котре націлене на конкретне переосмислення загальнодидактичних, загально-педагогічних положень стосовно конкретного уроку або виховного заходу.
Методичні об‘єднання продовжують свою працю в рамках методичної теми:
Методичні об‘єднання продовжують свою працю в рамках методичної теми:
“Вдосконалення організації навчально-виховного процесу на основі творчого потенціалу вчителя”
Класних керівників
Класних керівників
“Оптимізація навчально-виховного процесу в початковій ланці освіти на основі диференційованого підходу до навчання на уроках української мови і читання”
З чого ж починається ця діяльність? Спочатку для визначення структури та планування методичної роботи з молодими спеціалістами здійснюється діагностування, а також ознайомлення з необхідною первинною інформацією. Потім – анкетування, яке дає змогу виявити труднощі в роботі молодих колег та сконцентрувати діяльність на подолання недоліків.
Молодий вчитель: Засенко Ю.В., вчитель інформатики.
Молодий вчитель: Засенко Ю.В., вчитель інформатики.
це результат творчої діяльності педагога з елементами новизни, спрямований на виконання актуальних завдань навчання і виховання.
- це неперервний процес та очікуване педагогом задоволення базової, професійної, концептуальної потреби – потреби у визнанні, у конструктивній само- і взаємооцінці себе і всієї діяльності.
- це неперервний процес та очікуване педагогом задоволення базової, професійної, концептуальної потреби – потреби у визнанні, у конструктивній само- і взаємооцінці себе і всієї діяльності.