Це спосіб включення дорослого в навчально-виховний процес із метою створення умов для саморозвитку, самопросування в діяльності всіх суб’єктів взаємодії
це спосіб включення дорослого в навчально-виховний процес із метою створення умов для саморозвитку, самопросування в діяльності всіх суб’єктів взаємодії
це спосіб включення дорослого в навчально-виховний процес із метою створення умов для саморозвитку, самопросування в діяльності всіх суб’єктів взаємодії
• несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;
• несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;
• низький рівень життєвої компетентності, використання знань як інструменту розв'язання життєвих проблем, аналізу нестандартних ситуацій. • несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;
пов’язана з потребою й готовністю постійно навчатися як у професійному відношенні, так і в особистому житті
пов’язана з потребою й готовністю постійно навчатися як у професійному відношенні, так і в особистому житті
якість особистості, що характеризує її здатність до систематичної самостійно організованої пізнавальної діяльності, що спрямована на продовження власної освіти в загальнокультурному й професійному аспектах.
якість особистості, що характеризує її здатність до систематичної самостійно організованої пізнавальної діяльності, що спрямована на продовження власної освіти в загальнокультурному й професійному аспектах.
Фоміна О.М.
високий рівень активності та самостійності пізнання;
високий рівень активності та самостійності пізнання;
ЦЕ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЗНАХОДЖЕННЯ, ПЕРЕРОБКУ Й ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.
ЦЕ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЗНАХОДЖЕННЯ, ПЕРЕРОБКУ Й ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.
Про що говорить заголовок?
Про що говорить заголовок?
Коли була написана стаття?
Хто написав статтю?
Читайте статтю, помічайте інформацію, критичну для вас. Про що ви довідалися? Як це співвідноситься з попередніми знаннями? Ви знайшли власні аргументи? Як ця стаття співвідноситься з попередніми джерелами інформації?
Зробіть підсумковий запис про статтю.
відповідність індивідуального мовлення нормам мови, уміння використовувати мовні засоби в різних умовах спілкування у відповідності з цілями й змістом мовлення, ступінь досконалості усного й письмового мовлення.
відповідність індивідуального мовлення нормам мови, уміння використовувати мовні засоби в різних умовах спілкування у відповідності з цілями й змістом мовлення, ступінь досконалості усного й письмового мовлення.
спеціально виділяти час у межах навчальної дисципліни для формування самоосвітніх умінь;
координувати діяльність тих учителів, які працюють в одному класі, та зберігати наступність;
розробити технологію впровадження системи розвитку самоосвітніх умінь учнів, включаючи спеціальні пам’ятки, алгоритми;
здійснювати моніторинг самоосвітньої діяльності учнів;
у процесі коментування оцінки з предмета робити оціночні висновки про якість самоосвітніх умінь.
проектні;
проектні;
інтерактивні;
проблемні;
модульно-розвивальні;
продуктивні;
евристичні та ін.
Результат розвитку загальнонавчальних умінь учнів - це особистість школяра, яка наділена такими характеристиками, як здатність до самоорганізації, самоосвіти та саморозвитку, - компетентна в сфері освіти.
Результат розвитку загальнонавчальних умінь учнів - це особистість школяра, яка наділена такими характеристиками, як здатність до самоорганізації, самоосвіти та саморозвитку, - компетентна в сфері освіти.