Це спосіб включення дорослого в навчально-виховний процес із метою створення умов для саморозвитку, самопросування в діяльності всіх суб’єктів взаємодії



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



це спосіб включення дорослого в навчально-виховний процес із метою створення умов для саморозвитку, самопросування в діяльності всіх суб’єктів взаємодії

  • це спосіб включення дорослого в навчально-виховний процес із метою створення умов для саморозвитку, самопросування в діяльності всіх суб’єктів взаємодії





• несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;

  • • несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;

  • • низький рівень життєвої компетентності, використання знань як інструменту розв'язання життєвих проблем, аналізу нестандартних ситуацій. • несформованість активної громадської позиції, політичного мислення й політичної культури;



пов’язана з потребою й готовністю постійно навчатися як у професійному відношенні, так і в особистому житті

  • пов’язана з потребою й готовністю постійно навчатися як у професійному відношенні, так і в особистому житті



якість особистості, що характеризує її здатність до систематичної самостійно організованої пізнавальної діяльності, що спрямована на продовження власної освіти в загальнокультурному й професійному аспектах.

  • якість особистості, що характеризує її здатність до систематичної самостійно організованої пізнавальної діяльності, що спрямована на продовження власної освіти в загальнокультурному й професійному аспектах.

  • Фоміна О.М.



високий рівень активності та самостійності пізнання;

  • високий рівень активності та самостійності пізнання;

  • добровільність у придбанні нових знань;

  • співпадання цілей та мотивів пізнавальної діяльності;

  • вибірковий характер у порівнянні з навчальним пізнанням;

  • цілеспрямованість, системність, планомірний характер цієї діяльності.



позитивну мотиваційну активність;

  • позитивну мотиваційну активність;

  • виявлення вольових зусиль;

  • наявність цілеспрямованості й самоорганізованості;

  • досягнення високого рівня інтелектуального розвитку;

  • сформованість певної сукупності пізнавальних умінь;

  • досягнення високої самостійності;

  • наявність адекватної самооцінки.





САМОАНАЛІЗ;

  • САМОАНАЛІЗ;

  • САМООЦІНКА;

  • САМООБЛІК;

  • ПОСТАНОВКА МЕТИ;

  • САМОСТИМУЛЮВАННЯ.



ВИБІР ЧАСУ;



ПОШУК І ПРИДБАННЯ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ;

  • ПОШУК І ПРИДБАННЯ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ;

  • ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ.



РОБОТА З ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ;

  • РОБОТА З ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ;

  • СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ЧИ ТВОРЧОГО ПРОДУКТУ.



САМОКОНТРОЛЬ;

  • САМОКОНТРОЛЬ;

  • САМОАНАЛІЗ;

  • САМООЦІНКА;

  • САМОКОРЕКЦІЯ.





показати, що в процесі навчання можна отримати лише частину знань;

  • показати, що в процесі навчання можна отримати лише частину знань;

  • навчати учня способам придбання додаткових знань;

  • сприяти колективному обговоренню в класі додаткових знань



це уміння, що забезпечують планування, здійснення, контроль, регулювання й аналіз особистістю власної навчальної діяльності

  • це уміння, що забезпечують планування, здійснення, контроль, регулювання й аналіз особистістю власної навчальної діяльності



Своєчасно провітрюй кімнату.

  • Своєчасно провітрюй кімнату.

  • Освітлення робочого столу повинне бути з лівого боку.

  • Підручники, словники та інший довідковий матеріал доцільно розташувати на книжковій полиці над столом.

  • Письмові приладдя зручно зберігати в лівій верхній шухляді письмового столу.

  • На столі не повинно бути нічого зайвого, що відволікало б від роботи.

  • Після закінчення роботи слід прибрати на столі.



ЦЕ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЗНАХОДЖЕННЯ, ПЕРЕРОБКУ Й ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.

  • ЦЕ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ЗНАХОДЖЕННЯ, ПЕРЕРОБКУ Й ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.



Про що говорить заголовок?

  • Про що говорить заголовок?

  • Коли була написана стаття?

  • Хто написав статтю?

  • Читайте статтю, помічайте інформацію, критичну для вас. Про що ви довідалися? Як це співвідноситься з попередніми знаннями? Ви знайшли власні аргументи? Як ця стаття співвідноситься з попередніми джерелами інформації?

  • Зробіть підсумковий запис про статтю.



відповідність індивідуального мовлення нормам мови, уміння використовувати мовні засоби в різних умовах спілкування у відповідності з цілями й змістом мовлення, ступінь досконалості усного й письмового мовлення.

  • відповідність індивідуального мовлення нормам мови, уміння використовувати мовні засоби в різних умовах спілкування у відповідності з цілями й змістом мовлення, ступінь досконалості усного й письмового мовлення.



Приверніть увагу слухачів жартом, жестом тощо.

  • Приверніть увагу слухачів жартом, жестом тощо.

  • Використовуйте особові займенники при викладенні матеріалу.

  • Встановіть зоровий контакт із аудиторією.

  • Робіть акцент на головному.

  • Використовуйте речення для зв’язки, щоб продемонструвати перехід до наступного пункту.

  • Задавайте аудиторії питання, щоб залучити її до свого виступу.

  • На закінчення зробіть висновки.



УМІННЯ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАДАЧ

  • УМІННЯ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАДАЧ





Здійснення початкового смислового аналізу обєктів

    • Здійснення початкового смислового аналізу обєктів
    • Аналіз першого обєкта та формулю-
    • вання його ознак.
    • Аналіз другого обєкта і формулювання його ознак.
    • Порівняння і виділення найбільш суттєвих ознак подібності.
    • Протиставлення та виділення найбільш суттєвих відмінних ознак.
  • Встановлення залежності між обєктами.

  • Формулювання висновку порівняння.



Розкажи мені

  • Розкажи мені

  • і я забуду,

  • Покажи

  • і я запам’ятаю,

  • Дай спробувати-

  • і я зрозумію

  • китайське прислів’я



спеціально виділяти час у межах навчальної дисципліни для формування самоосвітніх умінь;

  • спеціально виділяти час у межах навчальної дисципліни для формування самоосвітніх умінь;

  • координувати діяльність тих учителів, які працюють в одному класі, та зберігати наступність;

  • розробити технологію впровадження системи розвитку самоосвітніх умінь учнів, включаючи спеціальні пам’ятки, алгоритми;

  • здійснювати моніторинг самоосвітньої діяльності учнів;

  • у процесі коментування оцінки з предмета робити оціночні висновки про якість самоосвітніх умінь.



проектні;

  • проектні;

  • інтерактивні;

  • проблемні;

  • модульно-розвивальні;

  • продуктивні;

  • евристичні та ін.



Результат розвитку загальнонавчальних умінь учнів - це особистість школяра, яка наділена такими характеристиками, як здатність до самоорганізації, самоосвіти та саморозвитку, - компетентна в сфері освіти.

  • Результат розвитку загальнонавчальних умінь учнів - це особистість школяра, яка наділена такими характеристиками, як здатність до самоорганізації, самоосвіти та саморозвитку, - компетентна в сфері освіти.



Каталог: 2014-2015
2014-2015 -> Ми всі однаковою мірою перебуваємо в небезпеці, і коли ми усвідомимо цю небезпеку, то залишиться надія, що спільними зусиллями ми зможемо подолати її
2014-2015 -> До чинників ризику для репродуктивного здоров'я належать: До чинників ризику для репродуктивного здоров'я належать
2014-2015 -> Самостійно проводити прості логічні дії
2014-2015 -> Архітекту́ра — це одночасно наука і мистецтво проектування будівель. Архітекту́ра — це одночасно наука і мистецтво проектування будівель
2014-2015 -> Мотивуюча цитата 2014-2015 навчального року Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка