Закінчила Криворізький державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання»
Професія: вчитель початкових класів
Місце роботи: Синельниківська міська гімназія
Стаж роботи: 28 років
Категорія: вища
Педагогічне звання: “старший вчитель”
Курси підвищення кваліфікації ДОІППО в 2011 році.
Керівник кафедри початкових класів гімназії .
“ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. ”
“ Якщо хочеш виховати в дітях сміливість розуму, самостійність як особистісну рису, то створи такі умови, щоб спалахи їх думок утворювали царство думки, дай їм можливість відчути себе в ньому володарями. ”
Ш. Амонашвілі
Розвиток творчого мислення молодших школярів як складова частина процесу життєтворчості особистості
Розвиток творчого мислення молодших школярів як складова частина процесу життєтворчості особистості
Метою сучасної початкової школи є забезпечення подальшого становлення особистості дитини, цілеспрямоване виявлення і розвиток здібностей, формування вміння і бажання вчитися.
Метою сучасної початкової школи є забезпечення подальшого становлення особистості дитини, цілеспрямоване виявлення і розвиток здібностей, формування вміння і бажання вчитися.
У психології молодший шкільний вік виділяють як етап найбільш інтенсивного розвитку мислення, коли вперше виникає внутрішня інтелектуальна діяльність. Втрачене в цьому віці надолужити потім важко або й зовсім неможливо.
Видатний педагог В.О. Сухомлинський писав: „На учительській совісті найцінніше, що є в світі - людина."
Таким чином, саме вчитель початкових класів повинен вчити дитину так, щоб не згасло бажання вчитися, озброїти вмінням, необхідними в подальшому навчанні.
Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреб й уміння самовдосконалення
Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості, творчого мислення, потреб й уміння самовдосконалення
Створення умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, фізичного, психічного розвитку
Формування громадянської позиції, виховання духовних якостей як вищих людських цінностей
Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.
Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.
Метод проекту (урок “Я і Україна” (громадянська освіта) “Знаймо і шануймо символи свого краю”). Діти розвивають і збагачують власний досвід та уявлення про світ; вчаться висувати гіпотези, аналізувати, робити висновки.
Метод проекту (урок “Я і Україна” (громадянська освіта) “Знаймо і шануймо символи свого краю”). Діти розвивають і збагачують власний досвід та уявлення про світ; вчаться висувати гіпотези, аналізувати, робити висновки.
Урок-тренінг (урок з основ здоров‘я “Здоров’я і шкідливі звички”.Дізналися про факти, причини, наслідки, шляхи вирішення проблеми). Відбувається розвиток гнучкого мислення, формування комунікативних навичок.
Урок-тренінг (урок з основ здоров‘я “Здоров’я і шкідливі звички”.Дізналися про факти, причини, наслідки, шляхи вирішення проблеми). Відбувається розвиток гнучкого мислення, формування комунікативних навичок.
Метод “Дослідження” (урок “Я і Україна” (природознавство) “Південний берег Криму”)
Метод “Дослідження” (урок “Я і Україна” (природознавство) “Південний берег Криму”)
Основою цього методу є пошукова діяльність учнів. Об'єктами пізнання є не тільки проблеми і задачі, але й самі учні, їхній індивідуальний потенціал, креативність.
Метод “Асоціативний кущ” (урок української мови з теми “Роль прикметників у мовленні “)
Метод “Асоціативний кущ” (урок української мови з теми “Роль прикметників у мовленні “)
Метод “Інтерв’ю” ( урок математики “Доба, година, хвилина, секунда. Визначення часу за годинником”)Здійснюється мовленнєвий ,інтелектуальний розвиток школярів,збагачуються почуття,розвивається творча уява.
Брейн-ринг (підсумково-узагальнюючий урок з читання за темою “Усна народна творчість”)Такі уроки збуджують у маленькій дитині жагу пізнання, навчають творчо мислити, порівнювати, робити правильний вибір.
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини, тренінги. Вони завжди із задоволенням беруть у них активну участь.
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини, тренінги. Вони завжди із задоволенням беруть у них активну участь.
У 2011 році була директором пришкільного оздоровчого табору “Веселка”
Учні класу активні в суспільному житті класу та гімназії, систематично приймають участь у міських виступах художньої самодіяльності, агітбригадах, конкурсах.
Учні класу активні в суспільному житті класу та гімназії, систематично приймають участь у міських виступах художньої самодіяльності, агітбригадах, конкурсах.
Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.
Участь у семінарах-практикумах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.
Участь у семінарах-практикумах, методичних об'єднаннях дає можливість не лише познайомитися з роботою своїх колег, підвищити свій досвід, а й поділитися власними доробками з іншими.
Мої матеріали друкуються в журналі “Початкове навчання та виховання”.
Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.
Завданням учителя, зацікавленого в результатах своєї праці, є постійний творчий пошук, системна робота, апробація нових, нетрадиційних форм і прийомів навчання і, водночас, вдосконалення та відшліфування давно відомих, традиційних.
Результати такої роботи відображені в матеріалах, підготовлених до обласної виставки «Педагогічні здобутки освітян»
“Розвиток творчого мислення молодших шклярів”; “Творчі завдання для роботи з обдарованими учнями на уроках української мови”; “Творчий звіт про роботу пришкільного оздоровчого табору “Веселка””