Державний стандарт початкової загальної освіти Державний стандарт базової та повної середньої освіти



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.
#8504
ТипДержавний стандарт



Державний стандарт початкової загальної освіти

  • Державний стандарт початкової загальної освіти

  • Державний стандарт базової та повної середньої освіти

  • Навчальні програми з іноземних мов

  • Національна рамка кваліфікацій

  • Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки

  • Концепція державної мовної політики України



Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складаються за Типовими навчальними планами згідно листа МОН України від 22.05.2015 № 1/9-253 (www.mon.gov.ua.)

  • Робочі навчальні плани на 2015/2016 навчальний рік складаються за Типовими навчальними планами згідно листа МОН України від 22.05.2015 № 1/9-253 (www.mon.gov.ua.)



Варіант Типового навчального плану (з вибором мови навчання, з вивченням мови національної меншини, з вивченням двох іноземних мов) навчальний заклад обирає самостійно в залежності від типу закладу, його спеціалізації, освітніх запитів учнів і їхніх батьків та з урахуванням кадрового та матеріально-технічного забезпечення. Адміністрація школи не може приймати рішення про запровадження чи скасування вивчення тієї чи іншої іноземної мови одноосібно. Усі пропозиції мають виноситися на обговорення і узгоджуватися з батьками на батьківських зборах, рішення яких повинні розглядатися і затверджуватися педагогічною радою за наявності відповідного кадрового забезпечення.

  • Варіант Типового навчального плану (з вибором мови навчання, з вивченням мови національної меншини, з вивченням двох іноземних мов) навчальний заклад обирає самостійно в залежності від типу закладу, його спеціалізації, освітніх запитів учнів і їхніх батьків та з урахуванням кадрового та матеріально-технічного забезпечення. Адміністрація школи не може приймати рішення про запровадження чи скасування вивчення тієї чи іншої іноземної мови одноосібно. Усі пропозиції мають виноситися на обговорення і узгоджуватися з батьками на батьківських зборах, рішення яких повинні розглядатися і затверджуватися педагогічною радою за наявності відповідного кадрового забезпечення.



«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх на­вчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивчен­ням іноземних мов. 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 p.;

  • «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх на­вчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивчен­ням іноземних мов. 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 p.;

  • «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим ви­вченням іноземних мов. 10-11 класи», Київ, 2010 p.;

  • «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивчен­ням іноземної мови. Іноземні мови. 5—9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 p.;



«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Інозем­ні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005 p.;

  • «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Інозем­ні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005 p.;

  • «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова. 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.









Поділ класів на групи здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міносвіти і науки України від 20.02.02 р. №128. При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи.

  • Поділ класів на групи здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міносвіти і науки України від 20.02.02 р. №128. При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи.



У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ ЛИШЕ ТЕ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ЩО МАЄ ВІДПОВІДНИЙ ГРИФ МОН.

  • У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИСЯ ЛИШЕ ТЕ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ЩО МАЄ ВІДПОВІДНИЙ ГРИФ МОН.

  • ПЕРЕЛІК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЗАТВЕРДЖУЄТЬСЯ НАКАЗОМ МОН УКРАЇНИ ТА ОПРИЛЮДНЮЮЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗБІРНИК МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ». ІЗ ЗАЗНАЧЕНИМ ПЕРЕЛІКОМ МОЖНА БУДЕ ОЗНАЙОМИТИСЯ НА САЙТІ МОН УКРАЇНИ www.mon.gov.ua.)



За результатами конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4, 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році може здійснюватись за підручниками: (протокол №2 від 26.05.15)

  • За результатами конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4, 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році може здійснюватись за підручниками: (протокол №2 від 26.05.15)



1. Англійська мова - підручник для 4 класу (авт. Карпюк О. Д.)

  • 1. Англійська мова - підручник для 4 класу (авт. Карпюк О. Д.)

  • 2. Англійська мова. 4 клас. Алла Несвіт. Генеза, 2015 рік.

  • 3. Англійська мова - підручник для 4 класу (авт. Павліченко О. М., Доценко І. В. Євчук О. В.)

  • 4. Dive into English - підручник з англійської мови для 4 класу (автори Буренко.В.М., Михайлик О.П.).

  • 5.Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів - підручник для 4 класу (авт. Климишина Н.А.)

  • 6. Англійська мова - підручник для 4 класу (авт. Кучма М. О., Морська Л.І.)



1. Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.), Генеза, 2015 рік - підручник для 4 класу

  • 1. Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.), Генеза, 2015 рік - підручник для 4 класу



1.Німецька мова - підручник для 4 класу (авт. Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.)

  • 1.Німецька мова - підручник для 4 класу (авт. Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.)

  • 2.Німецька мова - підручник для 4 класу (авт. Горбач Л. В., Савченко Л.П.)



1.Французька мова - підручник для 4 класу (авт. Чумак Н. П., Кривошеєва Т. В.)

  • 1.Французька мова - підручник для 4 класу (авт. Чумак Н. П., Кривошеєва Т. В.)



Dive into English - підручник з англійської мови для 7 класу (авт. Буренко.В.М., Сливкіна В.В.)

  • Dive into English - підручник з англійської мови для 7 класу (авт. Буренко.В.М., Сливкіна В.В.)

  • Англійська мова (7-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Алла Несвіт)

  • Англійська мова (7-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Карпюк О. Д.)

  • Англійська мова (7-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Пасічник О.С.)

  • Англійська мова - підручник для 7 класу (автор Морська Л. І.)



1. Англійська мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Морська Л. І., Кучма М.О.)

  • 1. Англійська мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Морська Л. І., Кучма М.О.)

  • 2. Англійська мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Пахомова Т.Г., Бондар Т.І.)

  • 3. Англійська мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Сірик Т.Л, Сірик С.В.)



Англійська мова для шкіл з поглибленим вивченням предмета - підручник для 7 класу (авт. Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)

  • Англійська мова для шкіл з поглибленим вивченням предмета - підручник для 7 класу (авт. Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)



1. Німецька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Сотникова С. І.)

  • 1. Німецька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Сотникова С. І.)

  • 2. Німецька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Сидоренко М.М.)

  • 3. Німецька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу. (авт. Басай Н.П.)



1. Німецька мова (7-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.)

  • 1. Німецька мова (7-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.)



Французька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Клименко Ю.М.)

  • Французька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Клименко Ю.М.)

  • Французька мова (3-й рік навчання) - підручник для 7 класу (авт. Чумак Н. П., Кривошеєва Т. В.)



1. Французька мова - підручник для 7 класу (авт. Клименко Ю.М.)

  • 1. Французька мова - підручник для 7 класу (авт. Клименко Ю.М.)



НМК є основним засобом навчання: книга для учня, робочий зошит, книга для учителя, ayдio-CD

  • НМК є основним засобом навчання: книга для учня, робочий зошит, книга для учителя, ayдio-CD

  • Висока якість навчального матеріалу

  • Підготовка до олімпіад, ДПА та ЗНО

  • Обов’язкова наявність українського компоненту

  • Семінари-практикуми з методики викладання іноземної мови

  • Інформування та надання консультацій



Єдиний підручник на українському ринку

  • Єдиний підручник на українському ринку

  • Відповідає вимогам Держстандарту і нової

  • навчальної програми для другої іноземної мови

  • Починається з 5 класу

  • Розрахована на 2 тижневих години

  • Орієнтована на європейські рівні володіння

  • іноземною мовою

  • Містить сучасний країнознавчий компонент

  • Складається НМК з: підручник + аудіо-компакт диск

  • робочий зошит + аудіо-компакт диск

  • зошит із тестами + мінікомпакт - диск

  • книга для вчителя + календарно-тематичне

  • планування

  • Посібник із країнознавства + аудіо-компакт диск

  • портфоліо, DVD, інтерактивний CD- ROM



Національне – патріотичне виховання у предметі «Іноземна мова» - це формування патріотичних якостей, громадянської позиції, національної свідомості, високих моральних цінностей учня засобами іноземної мови, шляхом застосування на уроках сучасних вітчизняних лінгвокраїнознавчих матеріалів.

  • Національне – патріотичне виховання у предметі «Іноземна мова» - це формування патріотичних якостей, громадянської позиції, національної свідомості, високих моральних цінностей учня засобами іноземної мови, шляхом застосування на уроках сучасних вітчизняних лінгвокраїнознавчих матеріалів.

  • Навчально-методичне забезпечення з іноземної мови передбачає використання інтерактивних технологій, націлених на практичне застосування українознавчої інформації, проведення соціокультурних паралелей, виховання відчуття себе майбутніми громадянами своєї країни, рівноправними партнерами інших європейських країн, покликаних розвивати свою Батьківщину і збагачувати скарбницю світової цивілізації.

  • (Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді



Предмети та курси за вибором визначаються загальноосвітнім навчальним закладом у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб учнів, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу.

  • Предмети та курси за вибором визначаються загальноосвітнім навчальним закладом у межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів та потреб учнів, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення закладу.



Обов’язкові навчальні предмети, що є засобами забезпечення варіативного компонента змісту навчання, розширюють і поглиблюють його додатковою профільно зорієнтованою інформацією, обираються самими учнями відповідно до їх інтересів, уподобань і потреб, реалізуються за рахунок шкільного компонента навчального плану.

  • Обов’язкові навчальні предмети, що є засобами забезпечення варіативного компонента змісту навчання, розширюють і поглиблюють його додатковою профільно зорієнтованою інформацією, обираються самими учнями відповідно до їх інтересів, уподобань і потреб, реалізуються за рахунок шкільного компонента навчального плану.



  • Рекомендований перелік основних елективних курсів з іноземних мов для учнів 10-11 класів профільної школи: «Культура і мистецтво Великої Британії», «Англійська мова для ділового спілкування», «Завітайте до України», «Країнознавство: Іспанія, Латинська Америка», «Німецькомовні країни», «Моя Франція». -

  • Навчальна програма елективних курсів з іноземних мов для старшої школи ЗНЗ. (Рекомендовано для використання в навчально – виховному процесі ЗНЗ – протокол комісії з іноземних мов Науково – методичної ради з питань освіти МОН України №1 від 11.03.205 р.



Літературна мозаїка” для 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, шкіл (класів) з поглибленим вивченням англійської мови й літератури, ліцеїв, гімназій. Автори програми: Алла Несвіт, Галина Ворон, Рита Левіт, Ніна Беленя.

  • Літературна мозаїка” для 5-8 класів загальноосвітніх навчальних закладів, шкіл (класів) з поглибленим вивченням англійської мови й літератури, ліцеїв, гімназій. Автори програми: Алла Несвіт, Галина Ворон, Рита Левіт, Ніна Беленя.

  • ”Культурознавство англомовних країн” (США, Великобританія) (70 год.)Н.М. Нікішина, О.А.Каташов, Л.В.Кочетова.

  • Іноземна мова (німецька мова, французька, іспанська) за три роки(повний курс ─ 210 год.). Укладачі: Л.М. Варламова, Т.Б.Оболенська, О.Х. Вознюк



Основними видами оцінювання з іноземної мови є:

  • Основними видами оцінювання з іноземної мови є:

  • поточне,

  • тематичне,

  • семестрове,

  • річне оцінювання,

  • державна підсумкова атестація



Основними видами оцінювання з іноземної мови є:

  • Основними видами оцінювання з іноземної мови є:

  • поточне

  • тематичне

  • семестрове

  • річне.

  • Проводиться аналогічно до оцінювання у середній та старшій школах, але з урахуванням вікових особливостей молодших школярів.

  • Оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу здійснюється вербально



Тематичне оцінювання проводиться за результатами поточного оцінювання і виставляється єдиний тематичний бал, який заноситься до журналу після вивчення теми без дати в клітинку з надписом ТЕМАТИЧНА.

  • Тематичне оцінювання проводиться за результатами поточного оцінювання і виставляється єдиний тематичний бал, який заноситься до журналу після вивчення теми без дати в клітинку з надписом ТЕМАТИЧНА.

  • Окремого оцінювання для виставлення тематичних оцінок не передбачено

  • Кількість тематичних оцінок відповідає кількості розділів тематики ситуативного спілкування зазначених у Програмі.

  • Проведення окремої контрольної роботи для здійснення відповідного оцінювання не передбачається.



Проводиться один раз наприкінці семестру за чотирма видами мовленнєвої діяльності (контроль аудіювання, читання, говоріння, письма) та на основі тематичного оцінювання.

  • Проводиться один раз наприкінці семестру за чотирма видами мовленнєвої діяльності (контроль аудіювання, читання, говоріння, письма) та на основі тематичного оцінювання.

  • Оцінка за семестр виставляється на основі тематичного оцінювання та оцінок контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності

  • Бал за семестрове оцінювання заноситься до класного журналу у клітинку без дати з надписом

  • І семестр.

  • Семестрова оцінка може підлягати коригуванню



Всі записи у класному журналі ведуться державною мовою (наказ МОН України від 03.06.2008 №496).

  • Всі записи у класному журналі ведуться державною мовою (наказ МОН України від 03.06.2008 №496).

  • З іноземної мови частково допускається запис змісту уроку іноземною мовою за умови недоцільності перекладу граматичних явищ, що вивчаються.





Календарно-тематичний план повинен містити основні розділи Програми.

  • Календарно-тематичний план повинен містити основні розділи Програми.

  • Він є основою для поурочного планування.

  • Допускається ведення календарно-тематичного плану іноземною мовою при умові перекладу основних розділів, тем та підтем.



Оцінка за семестр виставляється на основі тематичного оцінювання та оцінок контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності.

  • Оцінка за семестр виставляється на основі тематичного оцінювання та оцінок контролю з чотирьох видів мовленнєвої діяльності.

  • Оцінки за чотири види мовленнєвої діяльності не перездаються і не коригуються.

  • Семестрова оцінка може підлягати коригуванню (колонка з надписом Скоригована без зазначення дати).

  • Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок (колонка з надписом Річна без зазначення дати). Річна оцінка коригуванню не підлягає.



Виставлення оцінки з державної підсумкової

  • Виставлення оцінки з державної підсумкової

  • атестації здійснюється у колонку з надписом ДПА без зазначення дати.

  • Учням, яким оцінка з ДПА переглядалася апеляційною комісією, за її результатами виставляється оцінка у колонку з надписом Апеляційна без дати.



У 5 - 8 класах ─ по два робочих зошити;

  • У 5 - 8 класах ─ по два робочих зошити;

  • У 9-11 класах ─ по одному робочому зошиту;

  • Для виконання контрольних робіт не заводяться окремі зошити.



У 5-9 класах зошити перевіряються один раз на тиждень.

  • У 5-9 класах зошити перевіряються один раз на тиждень.

  • У 10-11 класах ─ один раз на місяць.

  • Оцінка за ведення зошита виставляється один раз на місяць у журнал.

  • Наявність словників перевіряється один раз на семестр. Вчитель виправляє помилки і ставить підпис та дату перевірки. Оцінка до журналу не виставляється.



Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту з 1 червня 2013 до 30 червня 2014 року (Deutches Sprachdiplom (DSD), Goethe-Zertifikat B1, Goethe-Zertifikat B2 — німецька мова; DELF/DALF — французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge English Language Assessment (FCI), Pearson Test of English (PTE) — англійська мова; D.E.L.E. — іспанська мова), рівня B-1 для загальноосвітніх навчальних закладів, B-2 для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів. (лист МОН України від 04.04.14. 1/9 -190)

  • Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту з 1 червня 2013 до 30 червня 2014 року (Deutches Sprachdiplom (DSD), Goethe-Zertifikat B1, Goethe-Zertifikat B2 — німецька мова; DELF/DALF — французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge English Language Assessment (FCI), Pearson Test of English (PTE) — англійська мова; D.E.L.E. — іспанська мова), рівня B-1 для загальноосвітніх навчальних закладів, B-2 для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів. (лист МОН України від 04.04.14. 1/9 -190)



Вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали у міжкурсовий період міжнародний сертифікат (диплом) CELTA, TKT – англійська мова; PRO-FLE – французька мова; GIDELFO – Professionelle Qualifizierung von Deutschlehrern“ – німецька мова зазначені вище сертифікати є підставою для зарахування годин фахової підготовки під час проходження планових курсів в інституті післядипломної педагогічної освіти (лист МОН України щодо вдосконалення фахової майстерності вчителів іноземних мов № 1/9-495 від 26 вересня 2014 року).

  • Вчителям загальноосвітніх навчальних закладів, які отримали у міжкурсовий період міжнародний сертифікат (диплом) CELTA, TKT – англійська мова; PRO-FLE – французька мова; GIDELFO – Professionelle Qualifizierung von Deutschlehrern“ – німецька мова зазначені вище сертифікати є підставою для зарахування годин фахової підготовки під час проходження планових курсів в інституті післядипломної педагогічної освіти (лист МОН України щодо вдосконалення фахової майстерності вчителів іноземних мов № 1/9-495 від 26 вересня 2014 року).



Мета проекту:

  • Мета проекту:

  • підвищити рівень володіння іноземними мовами учнів загальноосвітніх навчальних закладів;

  • зацікавити дітей, сприяти самостійній підготовці учнів удома;

  • започаткувати моду на вивчення іноземних мов в Україні,

  • привернути увагу суспільства до цієї теми;

  • допомогти школярам здобувати необхідні мовні навички та непомітно долати мовний бар’єр;

  • удосконалювати усне (розмовне) мовлення дитини;

  • поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;

  • створити мотивацію для подальшого удосконалення іноземної мови.

  • www.mon.gov.ua.



Якісно новий рівень в навчанні іноземних мов в Україні

  • Якісно новий рівень в навчанні іноземних мов в Україні

  • Реалізація компетентісного підходу в іншомовному навчанні

  • Впровадження європейських стандартів оцінювання на основі Державного стандарту середньої школи

  • Орієнтація на особистість учня з урахуванням сучасних вимог життя інших країн і культурних спільнот, відзначає власні успіхи у вивченні мови, яку вивчає роботи школяра й виробляються критерії її оцінювання.



Методичний посібник для вчителів портфоліо можна знайти за посиланням:

  • Методичний посібник для вчителів портфоліо можна знайти за посиланням:

  • http://www.libra-terra.com.ua/metodychna-literatura/il-metoducna-literatura/92-metoducna-emp-portfolio.htmI

  • Ознайомитися з версією Європейського мовного портфоліо для школярів 7—12 років і скопіювати її можна за посиланням:

  • http://www.libra-terra.com.ua/insha-navchalna-literatura/12-other-literatura/141-other-literatura-portfol io-7-12.html

  • для школярів 12—17 років - за посиланням:

  • http://www.libra-terra.com.ua/insha-navchalna-iiteratura/] 2-other-Iiteratura/126~other-literatura-portfolio-12-37.html



Матеріали підготувала методист

  • Матеріали підготувала методист

  • кабінету суспільно – гуманітарних

  • предметів Рівненського ОІППО

  • Кушнерук Р.І.

  • Контакти

  • тел. 64-96-66

  • inoz_mowy@ukr.net





Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка