data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек Аналіз прибутку та рентабельності аптечних підприємств data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/особливості зовнішньоекономічної діяльності аптечних підприємств Деякі історичні аспекти розвитку міжнародного маркетингу. Деякі історичні аспекти розвитку міжнародного маркетингу data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек Фінансова стабільність (стійкість) data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/організація економіки фармації. фармацевтичний менеджмент і маркетинг 1. Складові успішної діяльності організації data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Організація та економіка фармації - провізори Облiк основних засобiв i нематерiальних активiв. Амортизація. Основнi засоби пiдприємства, їх класифiкацiя, оцiнка i завдання облiку data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/організація та економіка фармації - провізори Закону України "Про оплату праці" data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/організація економіки фармації. фармацевтичний менеджмент і маркетинг План Менеджмент як різновид господарської діяльності, його складові частини та види data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Менеджмент та маркетинг у фармації Лекція на тему загальна характеристика функцій менеджменту під функціями менеджменту розуміють data/kafedra/theacher/farmdysc/onishkivoi/Українська/Лекції/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Менеджмент та меркетиг ТПКЗ 1. Принципи формування та розвитку трудових ресурсів data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Організація та економіка фармації та парфумерно-косметичної галузі 3. Горизонтальний i вертикальний аналiз балансу data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Організація та економіка фармації - провізори Інформації про фінансовий стан, результат діяльності та рух коштів підприємства. Відповідальність за своєчасність і якість складання звіту несуть зав аптекою і бухгалтер. Метою data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Організація та економіка фармації. Фармацевтичний менеджмент та маркетинг Основнi завдання iнвентаризацiї товарно-матерiальних цiнностей data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Організація та економіка фармації - провізори Основнi завдання iнвентаризацiї товарно-матерiальних цiнностей data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Менеджмент та маркетинг у фармації Формальні i неформальні групи. Причини їх утворення i принципи управління data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/менеджмент та маркетинг у фармації План Менеджмент як різновид господарської діяльності, його складові частини та види data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/5 курс/Менеджмент і маркетинг у фармації Збутова політика фармацевтичних підприємств фармацевтична сутність понять „збут”, „збутова діяльність”, „збутова політика” data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек Дякую за увагу ! data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_honcharuk/Українська/Лекції/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/5 курс/Фармацевтичне законодавство Правове регулювання професійної діяльності спеціалістів фармації Правове забезпечення трудових відносин суб”єктів підприємницької діяльності та працівників data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Менеджмент та маркетинг в фармації та парфумерно-косметичній галузі Потенціал ринку – це прогнозована сукупність виробничих та споживчих сил, які обумовлюють попит і пропозицію data/kafedra/theacher/farmdysc/berdej/українська/лекцiї/клінічна біофармація 1. Класифікація ендогенних чинників: біологічні, фізіологічні data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_kozyr/українська/лекцiї/технологія лікарських засобiв/фармацевтичний/3 курс Тема лекції: Рідкі лікарські засоби (частина 1) data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Менеджмент та маркетинг у фармації Тема лекції: Основи фармацевтичного маркетингу data/kafedra/theacher/farmdysc/berdej/Українська/Лекцiї/Технологія гомеопатичних лікарських засобів 1. Історія розвитку гомеопатії data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/5 курс/Інноватика та захист інтелектуальної власності Духовна творчість народу є показником його мудрості, культури і моралі. Значення духовної творчості неперервно зростає data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/4 курс/Менеджмент та маркетинг в фармації та парфумерно-косметичній галузі Базовим поняттям менеджменту є органiзацiя data/kafedra/theacher/farmdysc/berdej/українська/лекцiї/клінічна біофармація Незважаючи на те, що поняття біофармації введено в 60-ті роки ХХ століття багато експериментальних даних були отримані задовго до цього data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_honcharuk/Українська/Лекції/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/3 курс/Фармацевтична етика та деонтологія Діловий етикет спілкування data/kafedra/theacher/farmdysc/onishkivoi/українська/лекції/фармацевтичний факультет/4 курс/менеджмент та меркетиг тпкз Управлiння конфлiктами, стресами й data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/1 курс/Історія фармації та медицини На базi деякий аптек i галенових лабораторiй стали створюватись дрiбнi напiвкустарнi майстернi з виготовлення найбвльш дефiцитних лiкiв data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_honcharuk/Українська/Лекції/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/5 курс/Фармацевтичне законодавство Контроль за виявленням небажаних властивостей лікарських засобів на пострегістраційному етапі покладено на data/kafedra/theacher/farmdysc/onishkivoi/українська/лекції/фармацевтичний факультет/4 курс/менеджмент та меркетиг тпкз Поняття i види комунiкацiй data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_hroshovyy/Українська/Лекцiї/ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ/5 курс/Менеджмент і маркетинг у фармації Роль i значення цiноутворення в фармацевтичному маркетингу data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/фармакоекономіка Рішення при виборі медичними працівниками схем фармакотерапії data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_pavh/Українська/Лекцiї/Засоби лікувальної косметики/фармацевтичний/5 курс Косметичні засоби для догляду за порожниною роту і зубами. Зубні пасти, порошки, еліксири data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_znayevska/Українська/Лекцiї/Фармацевтичне та медичне товарознавство/фармацевтичний Біологічно активні добавки data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_pavh/українська/лекцiї/засоби лікувальної косметики/фармацевтичний/5 курс План лекції: Будова шкіри, її функції. Типи шкіри data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_honcharuk/українська/лекції/фармацевтичний факультет/5 курс/фармацевтичне законодавство Закон України №10«Про наркотичні засоби, психотропні речовин і прекурсори та заходи протидії незаконного обігу» Наказ №356 «Порядок обігу наркотичних засобів психотропних речовин та прекурсорів» data/kafedra/theacher/farmdysc/fd_kozyr/українська/лекцiї/аптечна технологія лікарських і косметичних засобів/фармацевтичний/3 курс Тема лекції: Фармацевтичні несумісності data/kafedra/theacher/farmdysc/berdej/Українська/Лекцiї/Біофармація/Фармацевтичний факультет/5 курс/Провізори Незважаючи на те, що поняття біофармації введено в 60-ті роки ХХ століття багато експериментальних даних були отримані задовго до цього directory data kafedra |