data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек
  Аналіз прибутку та рентабельності аптечних підприємств
data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/особливості зовнішньоекономічної діяльності аптечних підприємств
  Деякі історичні аспекти розвитку міжнародного маркетингу. Деякі історичні аспекти розвитку міжнародного маркетингу
data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек
  Фінансова стабільність (стійкість)
data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/організація економіки фармації. фармацевтичний менеджмент і маркетинг
  1. Складові успішної діяльності організації
  План Менеджмент як різновид господарської діяльності, його складові частини та види
data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек
  Дякую за увагу !
data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/фармакоекономіка
  Рішення при виборі медичними працівниками схем фармакотерапії
directory data kafedra  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка