data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек Аналіз прибутку та рентабельності аптечних підприємств data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/особливості зовнішньоекономічної діяльності аптечних підприємств Деякі історичні аспекти розвитку міжнародного маркетингу. Деякі історичні аспекти розвитку міжнародного маркетингу data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек Фінансова стабільність (стійкість) data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/організація економіки фармації. фармацевтичний менеджмент і маркетинг 1. Складові успішної діяльності організації План Менеджмент як різновид господарської діяльності, його складові частини та види data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/5 курс/аналіз фінансово–господарської діяльності аптек Дякую за увагу ! data/kafedra/theacher/farmdysc/tryhubchak/українська/лекцiї/фармацевтичний факультет/4 курс/фармакоекономіка Рішення при виборі медичними працівниками схем фармакотерапії directory data kafedra |