duplomni_rob/tematuka_2011-2012/Kyrsovi_2011-2012_II/Kovalchyk
  «інноваційні технології навчання та методика їх використання у процесі проектування та виготовлення виробів учнями 10-11 класів за профілем «деревообробка»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2009_2010/kursovi-2009-2010/Кунянський/Kynyanskuj
  Вступ вступ
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/Kyrsovi_2011-2012_II/Zaryckiy
  «методика застосування інформаційних технологій під час презентації проектної діяльності»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/spezial/Dysanyk
  «технологія розробки та методика застосування мультимедійних дидактичних засобів під час викладання трудового навчання у старшій школі»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2012_2013/Stratij/Portfolio/Preview/files
  Уроку: Мета уроку: засвоєння знань про основи художньо конструкторської діяльності; формування вмінь побудови композиції
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/spezial/Kruganivskuy
  Педагогічні умови використання засобів мультимедіа на уроках трудового навчання в старшій школі
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/Kyrsovi_2011-2012_II/Masn
  «формування техніко-конструкторських знань старшокласників на уроках технології за профілем «технічне проектування»
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/Kyrsovi_2011-2012_II/Solod
  «методика організації проектно-технологічної діяльності учнів старших класів на уроках технологій у процесі профільного навчання»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/spezial/Voynarovsky
  Уроках «Технології»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/Курсові
  Система управління базами даних субд access система керування базами даних (субд) ms access, основи роботи в системі
  Студента 1 курсу групи г кваліфікаційного рівня “магістр”
  Основні галузі застосування комп’ютерів
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_zaochna_f/yacyk
  Комп'ютерні телекомунікації, кінцевими пристроями яких є комп'ютери
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_zaochna_f/pydova
  Методи дослідження: Методи дослідження
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/Курсові
  Вивчення сканера, та робота у Fine Reader Система оптичного розпізнавання тексту Fine Reader
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2009_2010/kursovi-2009-2010/Базелюк/bazeluk
  Особливості комп’ютерного контролю знань з трудового навчання
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2009_2010/kursovi-2009-2010/Носальський/Nosalskuj
  Вступ Вступ Новітні технології проведення сучасного уроку виробничого навчання
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2009_2010/duplomu-2009-2010/Мільченко
  Об’єктом дослідження є позаурочна діяльність з трудового навчання у сзш. Об’єктом дослідження є позаурочна діяльність з трудового навчання у сзш
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/Kyrsovi_2011-2012_II/Surota
  Діагностика навчальних досягнень учнів 10-11 класів технологічного профілю за спеціалізацією «деревообробка»
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_zaochna_f/kozlova
  «Формування інформаційної культури учнів на уроках трудового навчання засобами мультимедіа»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/diplomu/prezentacii
  Студентки 5-го курсу Інституту математики, фізики і технологічної освіти
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2010_2011/kyrsovi-2011-zaochne/Koropatov
  Використання методу проектів на уроках трудового навчання відповідно до програми курсу intel®навчання для майбутнього
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_ochna_f/Dysanyk
  «розробка дидактичних матеріалів для викладання трудового навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій»
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/Kyrsovi_2011-2012_II/Papyshoi
  «педагогічні основи використання комп’ютерної техніки учнями 10-11 класів у гуртковій роботі»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/diplomu/prezentacii
  Об’єкт дослідження – навчальний процес у професійно-технічному навчальному закладі. Об’єкт дослідження – навчальний процес у професійно-технічному навчальному закладі
  Застосування графічних редакторів для створення дидактичних матеріалів з трудового навчання
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2012_2013/Steshun
  Гіпотеза дослідження полягає в тому, що навчання на заняттях буде суттєво ефективнішим, якщо будуть реалізовуватися такі шляхи використання інформаційного освітнього середовища: Гіпотеза
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/diplomu/prezentacii
  Методологічна основа дослідження Об’єкт дослідження
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_zaochna_f/pygach
  «застосування програми ms powerpoint на уроках трудового навчання»
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/spezial/Vergeles
  Застосування Інтернет для організації самостійної роботи учнів з предмету «Технології» в 10-11 класах
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2010_2011/kyrsovi-2010-2011/Bilohvostukova
  Об’єктом дослідження є навчально-виховний процес у середній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів. Об’єктом
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2010_2011/kyrsovi-2010-2011/Kozak-Vadim
  Комп’ютерно-орієнтовані технології та використання їх в підготовці майбутнього вчителя технологій а саме
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/2010_2011/kyrsovi-2011-zaochne/Shvets
  Курсова робота формування професійної компетентності у процесі вивчення фундаментальних дисциплін
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_zaochna_f/kravchyk
  Методи дослідження: Методи дослідження
duplomni_rob/tematuka_2011-2012/kyrsovi_2011-2012_ochna_f/Zaryckiy
  Ефективність вивчення розділу електротехніки буде підвищуватись, якщо: Ефективність вивчення розділу електротехніки буде підвищуватись, якщо
duplomni_rob/html/blank_version/Dokumentu/spezial/Reshivsk
  «Методика формування професійних знань та вмінь у підготовці фахівців маркетингової діяльності»
directory duplomni rob  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка