images/department/banking/disciplinu/presentation
  Фінансовий моніторинг в банку
images/department/banking/KursuPK/NBU
  Бухгалтерський облік операцій з похідними фінансовими інструментами Сутність
images/department/banking/discip/ZvitnistYBanky
  "Основи складання банківської звітності в Україні"
images/department/banking/discip/BankivskiOperacii/fin
  Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / [уклад. С. В. Башлай]; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
images/department/banking/discip/marketing
  Цінова політика
images/department/banking/discip/BankivskiOperacii/fin
  Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / [уклад. С. В. Башлай]; Державний вищий навчальний заклад Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми : двнз «уабснбу», 2012. 142 с
images/department/banking/KursuPK/NBU
  Бєлова І. В. Бєлова І. В
images/department/banking/discip/marketing
  Маркетингове середовище – це середовище прямого впливу на суб'єкта підприємницької діяльності та її результати, але це й середовище постійних змін
images/department/banking/discip/ZvitnistYBanky
  "методологія формування фінансової звітності"
images/department/banking/KursuPK/NBU
  Ліцензію Національного банку України мали 175 банків України (публічні акціонерні товариства), один із яких має ліцензію санаційного банку
images/department/banking/student/konkurs-2014
  Дякую за увагу
images/department/banking/discip/marketing
  Жираф – это лошадь, выполненная
images/department/banking/KursuPK/NBU
  Схема формування єдиного наглядового органу
images/department/banking/discip/BankivskiOperacii/fin
  Склад, види, функції
images/department/banking/discip/marketing
  Ринок – сукупність усіх потенційних споживачів, які потребують певних товарів тієї чи іншої галузі виробництва І мають можливість задовольнити свою потребу
images/department/banking/discip/BankivskiOperacii/fin
  Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / [уклад. С. В. Башлай]; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
images/department/banking/discip/gik/fin
  2 номіналістична теорія грошей
  1 гроші: необхідність
images/department/banking/discip/marketing
  Термін «маркетинг» походить від злиття двох слів («market getting) оволодіння ринком
images/department/banking/KursuPK/oshadbank
  Окрім основних чотирьох
images/department/banking/novunu/oshadbank
  У західній Європі течія банківського маркетингу виникла в 1960-ті
images/department/banking/discip/marketing
  Сутність та склад клієнтської бази банку
  Зміст та мета методу
images/department/banking/KursuPK/NBU
  Сутність, роль та завдання монетарної політики
images/department/banking/discip/abd
  Депозитні ресурси – це сукупність грошових коштів вкладників, залучених банком на договірній основі на визначений термін або без зазначення такого терміну, які підлягають виплаті владникам, як правило, з процентом
images/department/banking/KursuPK/NBU
  Тема: “платіжний баланс”. 2011 р
images/department/banking/speckurs/razdel4
  Європейського типу, включаючи: Чеський національний банк і мережу комерційних банків універсального типу
images/department/banking/KursuPK/oshadbank
  Імідж (англійське image, від латинського imago – образ) – сформований у масовій свідомості емоційно забарвлений образ кого-небудь чи чого-небудь
images/department/banking/discip/BankivskiOperacii/fin
  Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / [уклад. С. В. Башлай]; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України»
images/department/banking/KursuPK/oshadbank
  1. Економічна вигідність для клієнта (КЕв): Економічна вигідність для клієнта (КЕв)
images/department/banking/discip/gik/fin
  7. 1 механізм зміни маси грошей в обороті. Фактори та структура грошово-кредитного мультиплікатора
  3 грошовий обіг та грошовий оборот. Визначення, значення, структура
images/department/banking/discip/marketing
  Як зв'язок між суб’єктами ринку. Даний підхід конкретизує мк в розрізі тісних зв’язків між контактними аудиторіями за допомогою реклами, pr, стимулювання збуту, пропаганди, особистих продажів, тощо
  Поняття, зміст та місце продуктової політики в комплексі банківського маркетингу
images/department/banking/discip/gik/fin
  6. 1 класифікація грошових реформ
images/department/banking/discip/abd
  Для оцінки фінансового стану банку потрібно зробити
images/department/banking/discip/marketing
  Конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи
  1 Суть і значення збутової політики банків
  Управління життєвим циклом банківського продукту
  Прибутковість
images/department/banking/discip/gik/fin
  4 особливості функціонування грошового ринку
directory images department  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка