images/department/banking/discip/marketing
  Цінова політика
  Маркетингове середовище – це середовище прямого впливу на суб'єкта підприємницької діяльності та її результати, але це й середовище постійних змін
  Жираф – это лошадь, выполненная
  Ринок – сукупність усіх потенційних споживачів, які потребують певних товарів тієї чи іншої галузі виробництва І мають можливість задовольнити свою потребу
  Термін «маркетинг» походить від злиття двох слів («market getting) оволодіння ринком
  Сутність та склад клієнтської бази банку
  Зміст та мета методу
  Як зв'язок між суб’єктами ринку. Даний підхід конкретизує мк в розрізі тісних зв’язків між контактними аудиторіями за допомогою реклами, pr, стимулювання збуту, пропаганди, особистих продажів, тощо
  Поняття, зміст та місце продуктової політики в комплексі банківського маркетингу
  Конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи конкуренція – це об’єктивне явище еволюції кредитно-фінансової системи
  1 Суть і значення збутової політики банків
  Управління життєвим циклом банківського продукту
  Прибутковість
directory images department  




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка